Stránka 2 z 5
Napsal: stř 26.11.2014 17:42
od matiz
Ty kabely jsou tam proto, aby nemuseli nechat vyrobit tech par kusu ibs co chcipne driv nez cele auto a mohli pouzit identicky typ s jinyma konektorama. Protoze to nove ibs by taky mohlo stat vice, nez to co maji s tou redukci. K tomu abys nastartoval zadne ibs nepotrebujes.
Mimochodem s tim nastavenim to je svetovy trend, auta na milion km se vyrabet uz prestala. CCC mate slevnene z 90 na 22. Rizeni zacne jemne poklepavat kdyz to ma neco pres dve kila, a to je jen obcas a jak pisu, jemne. Serou se vic nez by bylo zdravo mulfy, rekl bych ze asi tak jak ccc. Z tech prvnich. Nevim co se svetlama, moje maji dve kila a sviti velmi dobre, rozhodne ne na vymenu. Ano, novy superb nebo kokta sviti o neco lip... Podotykam NOVY !!! Jednotky co padaji jedna za druhou, asi mas jine zkusenosti jak ja, ale padaji minimalne, pokud je nekdo nevytopi, nevyzkratuje, neznici. Minimalne !!!! Ano, obcas nejaka jednotka odejde, ale je to spis vzacnost.
Napsal: stř 26.11.2014 18:04
od cajik8
Matiz jaka je jina moznost prosim nez ibs kvuli kteremu nenastartuju protoze neposle proud aby auto chytlo i z plne baterie? Dneska jsem daval na dobiti podle auta vybirou baterku a ma 75% sve hodnoty cili je uplne v poradku a auto dobiji na 14.7 aktualne takze v tom taky problem nebude ze by nedobijelo.Ja uz tomu asi nerozumim:D
Jinak s autem zatim velka spokojenost najeto ma 230 tis a 9 mesicu problem ale klepu na drevo.
Napsal: stř 26.11.2014 18:33
od sedyvlk6
cajik8 píše:Matiz jaka je jina moznost prosim nez ibs kvuli kteremu nenastartuju protoze neposle proud aby auto chytlo i z plne baterie? Dneska jsem daval na dobiti podle auta vybirou baterku a ma 75% sve hodnoty cili je uplne v poradku a auto dobiji na 14.7 aktualne takze v tom taky problem nebude ze by nedobijelo.Ja uz tomu asi nerozumim:D
Jinak s autem zatim velka spokojenost najeto ma 230 tis a 9 mesicu problem ale klepu na drevo.
Zkus na mínusovém kabelu odpojit ty dva slábe svazečky
Napsal: stř 26.11.2014 18:33
od Vlasta
Já spíš vidím problém v tom, že někdo koupí 10 let starou paštiku za desetinu ceny a pak se diví, že ty díly stojí tolik a nedělají se v druhovýrobě. Zrovna s tou elektrikou a elektronickejma dílama to není až tak jednoduchý. Vylisovat kus plechu nebo plastu dnes dokáže v Polsku nebo v Číně kde kdo
Napsal: stř 26.11.2014 18:37
od matiz
Je mi lito, ja neznam tvoje aut, je to mnoho veci proc nestartuje nebo nepovoli start, od jednoduchych az po pomerne velmi slozite.
Nedavno mi prijelo auto od nekoho kde ty baworaky porad statecne jezdi kdyz si z naprosto trivialni zavadou nevedeli nekolik tydnu rady s tim ze zadne chyby tam nejsou, protoze ted to bylo na diagnostice a nic tam pane nemate, bude to jen za pet set, ja to uz tady nekolikrat urcite psal, vycetl jsem jich tusim 46, mozna malinko jine cislo jako 43, ale pres 40. Dlouho jsem si schovaval ten vypis ze si ho nekdy zaramuju vystavim u sebe.
Pokud nevis co s tim, odvez to nekomu kdo to vedet bude. Nejlip tomu, kdo se tim zivi. Ver ze je to mnohdy levnejsi nez rady nekterych mistnich.
Mimochodem, tech malo pres 200 je tak ta doba kdy zacinaji prvni problemy a kde se toho dokaze podelat povicero a za mnoho desitek tisic, klidne i stovecka za rok, padesat uplne lehce.... Pokud se to opravi, je klid, pokud se to bude lepit, ve smyslu to je moc drahe, ted jsem platil tolik za to a zase toto, tak za chvili je z toho auta polovrak.
Napsal: stř 26.11.2014 18:44
od cajik8
Jako ten servis je solidni jen presne neznam funkci ibs a jestli je realne ze to je fakt ono nez do toho tu 10 dam a zjistim ze je to jinak.
Jedine co jsem nezkousel kdyz auto nestartuje tak baterku odpojit a hned zapojit zpet jestli to chytne.Vzdy sem jen vymenil baterie a nahodilo se to a nakonec se ukazalo ze ta na kterou to nechyti je skoro jak nova.
Uvidime nemuzu se dovolat par dni memu servisakovi proto se vyptavam tady jak jelen:)
Kdyz odpojim ty kabely co pak ?
Napsal: stř 26.11.2014 18:55
od matiz
Myslim si, ze to neni realne a tvuj problem bude zcela jinde, ale kdyz ti to zase rika nekdo kdo to dela dvakrat denne, tak ja do toho nemam co kecat, protoze tak casto to zase ja nedelam

Spis velmi vyjimecne.
Napsal: stř 26.11.2014 18:58
od Teddy
Vynecham ty OT kecy.
Přijde mi to, že jsi tu zmotal hromadu věcí dohromady. Jak jsi přišel na to, že je v háji IBS? Dělal ti tu diagnostiku někdo, kdo tomu rozumí? Ono se dost často stává, že diagnostika hlásí nějakej problém, ale ten kdo tomu rozumí už ví, že problém je v něčem přidruženym a diagnostika to jen při svých omezených možnostech blbě vyhodnotí. Lidí, co tak bezhlavě povyměňovali půlku auta jsou hromady.
V úvodu jsi psal, že po usnutí auta máš odběr 0,99A. To je řádově moc. Tim bych začal. Takovej odběr ti nevydrží žádná baterie. To že nenastartuješ znamená co? Je auto úplně mrtvý? To by mohlo znamenat jen to, že máš slabou baterii a IBS ti jí odpojí. Dobíjení jsi měřil kde? Na svorkách u motoru, nebo na baterii?
Za mě.... najdi to co ti tam žere proud po uspání. Už jsem ti psal jak. Je to na chvilku práce a uděláš si to sám. Až na to přijdeš, tak ten okruh (tu pojistku) nech odpojenej. Pak uvidíš jak se to bude chovat. Předpokládám, že to bude OK.
Když to pořád OK nebude a bude to málo i dobíjet, tak odpoj IBS a uvidíš. Teprve pak bych uvažoval o investici do novýho IBS.
Napsal: stř 26.11.2014 19:00
od Vlasta
cajik8 píše:Jako ten servis je solidni jen presne neznam funkci ibs a jestli je realne ze to je fakt ono nez do toho tu 10 dam a zjistim ze je to jinak.
Jedine co jsem nezkousel kdyz auto nestartuje tak baterku odpojit a hned zapojit zpet jestli to chytne.Vzdy sem jen vymenil baterie a nahodilo se to a nakonec se ukazalo ze ta na kterou to nechyti je skoro jak nova.
Uvidime nemuzu se dovolat par dni memu servisakovi proto se vyptavam tady jak jelen:)
Kdyz odpojim ty kabely co pak ?
Je těžký něco na dálku diagnostikovat, obzvlášť, když nepíšeš, co je to za rok a měsíc výroby
Napsal: stř 26.11.2014 19:15
od matiz
Docela by mne zajimalo jaky je rozdil mezi svorkou na baterii a na motoru ohledne mereni napajeni, kdyz je to vedene kabelem jak palec a voltmetr bude mit vlastni odber v hodnotach ktere jsou bezne nezmeritelne...
Napsal: stř 26.11.2014 19:22
od Teddy
matiz píše:Docela by mne zajimalo jaky je rozdil mezi svorkou na baterii a na motoru ohledne mereni napajeni, kdyz je to vedene kabelem jak palec a voltmetr bude mit vlastni odber v hodnotach ktere jsou bezne nezmeritelne...
Třeba v tom, že může bejt někde zaoxidovanej kontakt. Kdybys věděl co já jsem se s timhle natrápil, než jsem na to přišel. Úbytek napětí byl skoro 2 V!

Napsal: stř 26.11.2014 19:33
od Vlasta
matiz píše:Docela by mne zajimalo jaky je rozdil mezi svorkou na baterii a na motoru ohledne mereni napajeni, kdyz je to vedene kabelem jak palec a voltmetr bude mit vlastni odber v hodnotach ktere jsou bezne nezmeritelne...
Na ten terminál v motorovým prostoru určitě nevede ten kabel tlustej jako palec
Napsal: stř 26.11.2014 19:53
od sedyvlk6
Teddy píše:matiz píše:Docela by mne zajimalo jaky je rozdil mezi svorkou na baterii a na motoru ohledne mereni napajeni, kdyz je to vedene kabelem jak palec a voltmetr bude mit vlastni odber v hodnotach ktere jsou bezne nezmeritelne...
Třeba v tom, že může bejt někde zaoxidovanej kontakt. Kdybys věděl co já jsem se s timhle natrápil, než jsem na to přišel. Úbytek napětí byl skoro 2 V!

jj kamarád měl tak problémy z napájením a nakonec mu servisák sundal kolo vzadu za řidičem kde je prý něco ukostřené nebo spojené pod nějakou plastovou krytkou a tam to bylo ceý zaoxidovaný od té doby klid. A diagnostika taky nic nenašla.
Napsal: stř 26.11.2014 20:25
od Vlasta
Na to byla svolávačka a některý auta i hořely
Napsal: stř 26.11.2014 20:31
od cajik8
To je prave to ze ja jim to v tom servisu rikal taky,nejaky kabel nebo cokoli muze rozhazet jak ibs senzor tak tu blbinu na alternatoru a pak to vyhodi diagnostika a auto to ukazuje jako vadne.V sotea daji pouze co ukazala diagnostika a na auto zatim nikdo ani nehrabnul a hned chteji montovat dily za 10k,proto to tady resim ze se mi to cele nezda a moc se mi do toho nechce jako prvni varianty.
Matiz ty jses z opavy a delas bava nebo si jen znaly uzivatel?:) Jsem z Ovy klidne bych dorazil pottebuju at se mi na to jeste podiva nekdo kdo neda jen na diagnostiku a vyzkousi vic moznosti.Ted chci pockat co se stane kdyz nepujde nahodit a jen odpojim a pripojim tu samou baterii to asi taky hodne ukaze,pokud jen prohodim baterky a hmed to chytne.
Co se tyka tech pojistek ja bych to rad zkusil ale nemam ani ten merak.Za jakykoli kontakt na nekoho sikovneho v ostrave a okoli budu velmi rad.mam mechanika 170km daleko a nemam tam ted cestu.
Napsal: stř 26.11.2014 23:50
od matiz
Ja jsem spis jen uzivatel -))) Znaly si nedovolim napsat, protoze jsou lidi kteri toho vedi opravdu hodne. Nestydim se verejne priznat ze nevim vsechno, ale myslim si ze neco malo zase jo.
Napsal: čtv 27.11.2014 13:37
od cajoch
Vlasta píše:matiz píše:Docela by mne zajimalo jaky je rozdil mezi svorkou na baterii a na motoru ohledne mereni napajeni, kdyz je to vedene kabelem jak palec a voltmetr bude mit vlastni odber v hodnotach ktere jsou bezne nezmeritelne...
Na ten terminál v motorovým prostoru určitě nevede ten kabel tlustej jako palec
tohle mě moc zajímá, mám e 39 530 DA, která občas (nepravidleně zdechne jako by z plný baterky a nejde nahodit. Auto normálně svítí jde dálkou odemknout, ale při pokusu nastartovat přijde blackout - auto zhasne a je ÚPLNĚ bez baterky, jako by v něm nebyla připojená. Hledáám to s mechanikama už třetí tejden a mám zajímavý zjištění:
Při měření baterie profi testerem (umí měřit i startovací proud a dobíjení) po připojení na svorky baterie měřák naměří napětí i startovací proud i dobíjení OK. Připojí li se ale měřák na + v motorovém prostoru, naměří o cca 0,2V méně, o 450A startovacího proudu méně! a nezdá se mu dobíjecí křivka altíku - baterii vyhodnotí jako špatnou.....
Měli jsme podezření na PLUS kabel u baterie (ten s tou pyropatronou), ale ten to není....někde po cestě do předu auta je asi přechodovej odpor kterej rooste s proudovým zatížením....
Taky palubní napětí zobrazené na budících v servisním mwenu je nižší než to co naměřím na baterce....
nevěděl by někdo po čem jít?
díky
Napsal: čtv 27.11.2014 14:58
od Denny09
Taky se připojím s dotazem, ohledně vybíjení se baterie na mé 535d, když mi auto usne tak mám hodnotu 130mA, což je jasné, že to něco žere, začal jsem tedy s pojistkama a došel k pojistce 34, kde mi hodnota klesla na 90mA a pak jsem ještě vypojil pojistku 5 a hodnota klesla na cca 10mA. Co přesně znamenají ty pojistky? 34ka mi po nahození zpět, se rozjelo CCC a 5ka mi auto hlásí levé přední dálkové světlo.
Nenapadá Vás co s tím, asi světlem mohlo být?
Napsal: čtv 27.11.2014 15:36
od cajoch
jestli máš e60 tak 34 je pojistka radia a pojistka 5 jsou světla...
viz diagramy tady:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=654498
Napsal: pát 28.11.2014 18:59
od cajik8
Ahoj tak baterku me bic nevybiji a s nejvetsi pravdepodobnosti to bude ten ibs senzor protoze baterka nenahodi ikdyz ma 80% z niceho nic neposle proud.
Cchci se zeptat nebude lepsi varianta zkusit prendat ibs z jineho auta a odzkouset to na par dni tydnu jestli je to fakt ono ? Kamarad ma jednu petku na dvore tak me napadlo to jen prehodit .Jde to i tak?