Stránka 2 z 3

Napsal: úte 04.02.2014 18:23
od soukupadam
Jakej je normální odběr proudu uspanýho auta?

Napsal: úte 04.02.2014 19:11
od Falcon
Desítky miliampér - podle modelu a výbavy (alarm, pohybový detektor interiéru). Cca do asi 50-70 mA myslím nanejvýš.

Napsal: úte 04.02.2014 19:24
od starML

Napsal: pát 07.02.2014 16:52
od soukupadam
Takže jsem u pojistky 24, zatím nic nového. Je normální že se auto probouzí při vytažení pojistek:

7 - přídavný ventilátor
11 - servotronic
24 - osvětlení kulisy řazení, panel přístrojů

díky

Napsal: pát 07.02.2014 18:34
od starML
1) Pojistky je třeba vytahovat rázně a neviklat. Rukou to jde blbě, ale vedle pojistek je taková pinzeta. Pokud to nevytáhneš najednou, řídící jednota se probere.
2) Dříve vytažené pojistky už nevracet - zase by se to vzbudilo.
3) Je možné, že na Tvůj pohyb zareaguje prostorové čidlo => přelepit, odstínit kartonem, nebo vytáhnout pojistku čidla jako první.

Napsal: pát 07.02.2014 18:58
od soukupadam
Ok, díky. Zítra pokračování s pojistkama. Akorát je mi divný, že když jsem tam vrátil číslo 7 tak auto zase usnulo.

Napsal: ned 09.02.2014 16:42
od soukupadam
Takže pojistky v kastliku ani v kufru neukazaly vubec nic, někdo radu kudy dál?

Napsal: ned 09.02.2014 17:47
od starML
Mám tomu rozumět tak, že i po vytažení všech pojistek v kastlíku u spolujezdce a pojistek nad baterkou to stále mezi (-) pólem baterky a kostrou auta ukazuje 100mA? Co tam máš navíc připojené? Mobilní telefon, nabíječku na iPhone, nějaký alarm?

Napsal: ned 09.02.2014 19:19
od soukupadam
Připojené tam není nic, alarm je odpojenej, zkusim ty pojistky ještě jednou.
Jediné co měřák ukázal, že u některých pojistek se hodnota zhoupla nahoru o 20mA a zpět.

Napsal: ned 09.02.2014 19:41
od starML
Není to kombík? Nemá to střešní okno, tzv. šíbr, je dojetý na doraz? Jestli to má navigaci - vyndej CD/DVD.

Napsal: ned 09.02.2014 19:43
od soukupadam
Je to sedan, šíbr nemam, navi je bez CD.

Napsal: pon 10.02.2014 16:02
od soukupadam
Dnes jsem znovu vyndal pojistky a výsledek žádný.
Ještě doplnim, že ampermetr neukazuje pořád 100mA ale houpe se to mezi 70-100mA.

Napsal: pon 10.02.2014 19:47
od starML
soukupadam píše:....ale houpe se to mezi 70-100mA.
Tak s tím houpáním jsi mi dost pomohl - myslím to vážně !!

- odpoj (+) pól baterie, aby se ničeho nedotýkal, třeba obal hadrem
- odpoj svorku X2027 u starteru, viz obrázek, svorku taky zabal do hadru

Obrázek

- připoj (+) pól baterie a vyzkoušej, kolik proudu teče

- potom odpoj svorku X6509 u alternátoru viz. obrázek + hadr

Obrázek

- připoj (+) pól baterie a vyzkoušej, kolik proudu teče

Podle mne to bude unikat buď přes cívku starteru nebo přes některou z diod v alternátoru. Pokud ani tohle nebude úspěšné, zbývá odpojovat pojistky F100-106, ale to by ukazovalo na zaplavené silové vodiče v prazích vozu.

Obrázek

Napsal: úte 11.02.2014 18:32
od soukupadam
Ta X2027 na starteru je ta velká z baterie nebo jedna z těch malejch? Z toho obrázku to nepoznam.
Děkuji

Napsal: úte 11.02.2014 20:03
od starML
Vyndej všechny pojistky v kastlíku i nad baterkou. Po odpojení (+) baterky sundej obě oči z toho starteru. Ten silnější kabel o průřezu 35mm je od baterky ke starteru. Ten slabší průřez 25mm je od starteru k alternátoru. A teď lehce změním návod ze včera - bude to jednodušší:

- připoj ke starteru jen ten silnější kabel 35mm, oko slabšího kabelu zabal do hadru, připoj (+) baterky, změř proud mezi (-) pólem baterky a kostrou vozu - pokud něco teče, teče to do starteru !!

- opět odpoj (+) baterky, potom odpoj silnější kabel od starteru a obě kabelové oči (=tlustý i tenčí kabel) spoj šroubem+matkou a zabal do hadru, tím obcházíme starter, připoj (+) baterky, změř proud mezi (-) pólem baterky a kostrou vozu - pokud něco teče, teče to do alternátoru !!

Tím propojením očí vytvoříme obvod mezi baterkou a alternátorem, vynecháváme starter. Takže tu svorku X6509 na alternátoru teď odpojovat nemusíš. Více pochopíš ze schématu níže, svorky X2027 a X2026 je pouze rozdílné označení u motorů M51 a M57, jinak jsou totožné.


Obrázek

Napsal: sob 01.03.2014 13:56
od _Marty_
_Marty_ píše:Z dovolením se vetřu, nebyl by tu někdo z Prahy a okolí kdo by mi na vybíjení E39 tds pomohl? Jsem ochoten samozřejmě za pomoc/opravu zaplatit, zkoušel jsem to sám a po odpojení ježka furt stejné, snejka s tím otravovat nechci, stejně by si čas nenašel :) Už mě nebaví přes noc a v práci odpojovat baterku :D
Díky
Tak mam nove poznatky, za pomoci klestaku jsem se domeril nasledujicich cisel... po usnuti 2.8A, po vyndani pojistky 14 spadlo na 0.6A pak uz po odpojeni vsech pojistek spotreba nespadla, ani relatka v kufru nepomohly.
Co je pripojeno na pojistce 14? A po cem dal jit? Jeste zkusim ten altik a starter...

Napsal: sob 01.03.2014 14:24
od Falcon
F14 je pojistka DDE elektroniky a také DDE relé.

Říkal si, že jedeš k rawenovi - co dalšího jste zjistili? Jinak moje nabídka pomoci stále platí :wink:

Napsal: sob 01.03.2014 16:21
od _Marty_
DDE, aha a co s tim? :D
Byl jsem u nej a moc se nezjistilo... Jenom to ze kdyz se odpoji minus a pak pripoji tak ze pred uspanim je to 1.6A po usnuti 0.03A a pak kdyz se odpoji pojistka 11 spadne na 0.001A coz je GMko
Falcone a nemas cas klidne i ted odpo? Prijedu... v sz mas mob. prozvon zavolam zpet, kdyz budes mit chut :)

Napsal: sob 08.03.2014 23:49
od ivanos
ahoj, mám stejný problém s e39 Tour. Dočetl jsem se v jiných příspěvcích, že to může dělat záložní baterie, která je zabudovaná v alarmu. Víte někdo kde tuto věc najdu, popřípadě kde se dá objednat? Díky

Napsal: ned 09.03.2014 01:11
od Falcon
Popiš přesněji, co ti to dělá a co už jsi zkusil - odběr uspaného auta, pojistky apod. Kdyžtak můžeš taky přijet a podívám se ti na to.