Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

f01 750ixdrive - klepání při volnoběhu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

tak už to prej neklepe :)
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#22 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

už to doklepalo jo ??
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#23 Příspěvek od Misanek »

No ty vole, tak to je radost teda... :? Co vypochodovalo nakonec ven se ví?
Frogger
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Frogger »

:lol: každopádně klasik, 130 000 km je standart :roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#25 Příspěvek od Filozof »

opraveno ? co tomu bylo ? mohli by jste se rozepsat ? stetoskop a šikovné ucho dokáže aspon popsat místo odkud to jde. Je to 750i to bych nechal preventivně rozebrat a vyměnit co je třeba co tam zmastili ...nevím zda jen řetězy nebo i vnitřek motoru stojí za pendrek ... podle mě generálka z kvalitních dílů at to vydrží a byl by klid včetně řetězu.

Kvalitní olej co se dává do benzínu a ne LL ty jsou k h.. třeba milera a měnit co 10-15tis km.

Jaké jsou poznatky další ? Zavez to k Jaraxovi nebo šnejkovi at se motor dá dokupy.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od inspi1981 »

Tak zrovna regloskopem teda toho na motoru moc nepoznáš :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

:D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#28 Příspěvek od Jaris330D »

Spletl si to se stetoskopem. Už jsem párkrát několik věcí tímto zařízením poslouchal a je to dobrá věcička.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#29 Příspěvek od pGb »

a nemyslíte náhodou endoskop :D

regloskop - zaměření světel
stetoskop - to doktorské do uší
endoskop - kamera na drátku
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

mam i automechanickej stetoskop a je to super věc.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#31 Příspěvek od Filozof »

jsem to spletl ale všichni víme co jsem myslel ... stetoskop pro mechaniky :-D

Prostě poslechnout zdroj zvuku to je asi nejlepší možnost...

U 750i bych měl strach že motor se pomalu loučí ...všichni ví jakou má pověst a co vše je tam odfláknuté krom špatného chlazení turb a přepalování oleje ... včetně luxusního řetězu a poddimenzované součástky...


No jaraxi nechceš si vzít tento případ jako detektiv servisák by jsi se stím jistě popral. :)


Docela by mě zajímalo co vše je na motoru špatné a co vše je třeba preventivně zgenerálkovat....protože pak až se to vymění za kvalitnější díly jistě by to šlapalo další dlouhé roky. Cena dnes jistě bude ještě vysoká.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od inspi1981 »

BMW tento motor zlevnil. Proti původní ceně je za pakatel
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#33 Příspěvek od Filozof »

BMW to totálně podělalo a mělo tento motor uplně překopat ...a měnit je zadarmo ...díky jejich kurvení motoru.

Toto museli páni inženýři co mají platy jak 10 klubáků dohromady sakra vědět. Takto podělat konstrukci motoru toto je neodpustitelné.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#34 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

inspi : co znamená za pakatel ? :D
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#35 Příspěvek od Don »

ze ho sezenes na slevomatu ;) Jen se zeptam... G rada uz tento problem nema? Ja bych rekl, ze je to to stejne.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#36 Příspěvek od inspi1981 »

Tak z původních 640.000 klacku to stáhli na nějakých 140.000
Géčka mají stejný typ motoru, který ale prošel inovací, tedy N63B44O1
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#37 Příspěvek od Filozof »

to by mě zajímalo jakou inovací ... když ten motor má tolik mínusů. Kdyby to bylo jedno kurvítko a oni jej opravili ale bohužel celá konstrukce je uplně mimo s chlazením motoru a dalšími ...takže by mě osobně moc zajímalo co tam inovovali. :D

Navíc v BMW od výroby dávají LL oleje 30ky což je olej pro naftu nechápu jakej idiot v BMW toto vymyslel. Proč do benzínových vysokootáčkových motorů dávají oleje co patří do nafty. Pak jsou motory zakarbonované a olej díky tomu pomalu ničí a snižuje dost životnost motoru. :-(

pak si budeme kupovat takové krámy tady fandové na klubu za pár let ...to bude radost dělat generálku motoru.

PS: trochu jsem hledal na netu tady je nějaké info i popis toho motoru koho to zajímá prosím muže studovat.


https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1420144191

TU2

https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1448402724
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#38 Příspěvek od inspi1981 »

No když už nic, tak tam aspoň přidali klasickou měrku oleje :D
Odpovědět