Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 10.12.2015 08:53
od Jaris330D
Mrknu na něj. Našel jsem, že by měl být před předním ventylovým víkem na straně řidiče.
Napsal: čtv 10.12.2015 10:31
od Snejk
presne tam je, když je vadny bude ti jen svitit kontrolka motoru... jinak je to jen ekosracka takze stejne neocekavej po jeho vymene nejake zmeny.. proste to nijak nepoznáš.rozhodne to nemá vliv na plyn ani na zadnou spotřebu
Napsal: čtv 10.12.2015 19:11
od Jaris330D
Takže až se rozsvítí kontrolka, tak to budu řešit

. Kdybych si nevyjel chyby, tak o tom ani nevím.
Díky za vysvětlení.
Napsal: čtv 10.12.2015 21:09
od jozin7
Jj,rozumim tem vasim usporam,a poctum...Nejaky ventil,revize,zivotnost bomby atd je zadara,chapu.No ja stim vydupal,nechal jsem sedmu babe,at si stim jezdi jak ji to bavi jeste...A nevedel jsem ze vstrikovace vydrzi dele na plyn,same novinky.
Napsal: čtv 10.12.2015 21:31
od Jaris330D
Je to asi takhle. Jednou za rok udělám revizi za 200 kč, životnost bomby je 10 let a vstřikovače po 100 000 km koupíš asi za 4000 kč. No plus nějaké filtry, což jsou stokorunové položky. No a když ti napíšu, že máme služební Fabii 1.4 MPI, kde je LPG od té doby, co skončila záruka a máme na ní najeto 200 000 km, tak si to spočítej, kolik jsme ušetřili na LPG. Navíc nemusíme platit silniční daň, protože je auto s LPG zproštěno od placení. Na faktury za dopravu si účtuješ spotřebu za benzín. Prostě LPG je výhodná volba.
Do jedné práce ke mně jezdil jeden revizák a ten měl jenom auta na LPG. Říkal, že za to co najezdí ročně a ušetří za LPG, tak si každých pět let koupí nové auto za 500 000 kč a to si fakturoval za dopravu, jako když jezdil na benzín.
Napsal: pát 11.12.2015 00:38
od Snejk
Za 400 000km co je plyn v mem aute jsem filtry nedelal nikdy, vstriky 1x (3000kc) a revizi ani nic jinyho taky nikdy.. A porad to jezdi, jen jednou za rok dotahnu nejakou sponku. To ale ovsem neni navod.. To jen ja na to ultraseru a ono to proste normalne jezdi
Napsal: pát 11.12.2015 19:27
od jozin7
jasne,stejne jsou lidi co jim plyn pachne,treba me.Nemam ho rad v baraku,pripojka k RD nejhorsi investice v mem zivote,hned po nem asi bavor.je jasne ze servismani jak Jara budou chvalit sedmu do nebes,protoze je servis zivy,ale naopak,ja co to platim tak nadseny uz nejsem uz.Za posledni rok dat kilo do udrzbx,to ne dik.stacilo.Jinak jsemtypicky dusickovy ridic,rocni najezd 150 000km+,ty mrdky osobakama co mam doma ani nepocitam ktomu radeji...Lpg treba nepostavis do podzemni garaze,vzdy to muze jebnout,rezerva neni kam dat atd..pokud pocitas jen koruny dookola,rozumim ti,ja vsak LPG nechcu.
Napsal: pát 11.12.2015 20:48
od Teddy
Hlavně, že jsi nedávno dělal haura, že u koupě sedmy nepotřebuješ diagnostiku. Že ti je buřt v jakym stavu to je, protože prostě opravíš co je třeba.
Tak teď je to nejhorší koupě?
Příště si ke koupi vem někoho, kdo tomu rozumí a třeba do toho nenasypeš kilo za rok.

Napsal: pát 11.12.2015 21:18
od Jaris330D
Tak tu neser vlákno a kup si jinou kasičku. Třeba Fabii, tam se nemá co posrat a taky tě to doveze kam chceš. A těch 150 000 ročně najezdíš tak možná v kamionu. Já jsem před 4 roky koupil E46 330D a do servisu dal asi 88 000, ale to se vším (pneu, oleje prostě vše, co se investovalo do auta). Nájezd 40 000 km. Když to podrobně spočítám, tak Jsem za 4 roky projezdil a vložil do údržby 160 000 kč. Což prokouří průměrný český kuřák. Takže asi takhle. Jinak Jsem prodal za stejně, co jsem koupil, takže to nepočítám. No a se 745tkou uvidíme, třeba budu mít štěstí a budu jen jezdit a občas něco vyměním na podvozku a provozních věcí, které se budou srát u všech aut. Některé věci budou dražší no. Ale zase je sedma bezpečnější a pohodlnější. Aspoň doufám, že je bezpečná

Napsal: pát 11.12.2015 21:50
od vlastnemec
jozin7 píše:.
Ono do sedmy mě investovat baví, jelikož mi to to auto vrátí, já se na rozdíl od Tebe těším až si do ní sednu a jedu. Spousta lidí mi říká jak se jim to líbí, ale když jim řeknu že jsem dal za servis 20tis tak už ne (ovlivněno že se tam dávaj díly TRW LMI a ne starline) - jednodochá odpověď zapoměň na bmw a kup dauwoo lanos - kde nic není nemá se co pokazit a když náhodou oplů kadetů je na vrakáči dost. Tvůj nájezd je hezkej ale 149000km v TIR a zbytek ty dušičky co? Jasně spousta lidí zaujímá pózu LPG NE - viz třeba Hurvajz dnes má taky hitlerpaket sice tvrdí že to tam nepatří ale v kešeni ušetřené lováky se mu líbí. Na jaké sračky dneska jezdí TIR řepka,... a podobné sračky sice to tam nepatří ale ušetří daň a spotřebu není to tak?
Napsal: pát 11.12.2015 22:21
od Filozof
Ja na LPG spatřuji samé výhody a parkuji uplně všude...nikdo to na autě nepozná jen ve chvily kdy tankuji a dávám jinou pistoli. Ty ušetřené prachy jsou super.
Jedinnou malou výtku a to je ta rezerva ... to je jedinné s čím souhlasím jinak na LPG pokud je dobře udělané a vymění se jednou za 25tis filtry (někdo mění třeba až v kilu i tací jsou a jezdí spokojeně) tak auto musí jezdit a šlapat jak švýcarské hodinky. Plyn dobře udělanej není vubec cítit. Právě to se mi na něm líbí. Jinak se pozná v zimě pouze po větší páře z výfuku jako u ostatních aut. Prostě mu jde víc páry z výfuku s příměsí slabého LPG sotva postřehnutelného. Pak je to dobře seřízené a auto dobře spaluje.
Jsem rád že mám LPG snad to vydrží ty ceny kolem 12-14kč za LPG.
Do budoucna snad jen pořešit tu dojezdovou rezervu tzv. užovku do kufru na delší trasy.

Napsal: pát 11.12.2015 22:25
od Jaris330D
Když už jsme u toho vození, tak jsem v úterý odvezl auto k plynařovi a když jsem si ho vyzvedával, tak říkal. " omlouvám se, ale musel jsem svést tátu, protože tohle je pecka, jak se to jen pohupuje a to ticho". Prý to i pěkně jede. No a odpověděl jsem, že je ještě 760tka a ta jede, že by vám spadly i trenky

. Jenom neumí jezdit na plyn

. Každého, koho jsem svezl, tak byl unešený a toho, místa v longu.
Napsal: pát 11.12.2015 22:41
od Filozof
Jaris330D : Jen by jsis měl změnit Nick například Jaris745 nebo jen Jaris a dát podpis s autem 745iL atd.

Napsal: pát 11.12.2015 22:51
od Jaris330D
JJ už to řeším, ale musím se nakontaktovat na admina s přezdívkou "alp"
Napsal: sob 12.12.2015 10:47
od JohnyB
Tak prachy jsou samozrejme prachy. Ale investovat do sedmy je neco jinyho, jak investovat do trojky. E65 je proste brutalne nadcasovy, funkcni a pohodlny auto.
A nejvetsi sranda je, kdyz se projedes novym Jaguarem XJ a stejne ti stara pastika E65 prijde lepsi

(napr. doted jsem nikde nevidel tak perfektni sedacky...?) Zminis to pred prodejcem Jaguaru, ze mas E65ku....a on se zacne popadat za bricho, ze ji ma taky a ze je to nejlepsi auto na svete

Napsal: sob 12.12.2015 11:14
od jozin7
TIR jezdi na shell...Za A.Za B-vymenil jsem bezne soucastky,od brz,ramen,ted altik,mam fungl novy brzdovy valec,svicky oleje baterku atd....To vse by odeslo i s diagnostikou,po tech letech,si myslim.Auto jezdi denne,nikdo se snim nemazli.Na me pusobi tezkopadne,nemuzu si pomoc,pohodli a ticho tu je o tom zadna.Kolego a Fabii mam doma taky,neboj HTP tak bud v klidu.U nas je nejaka Sotea,v OV,opravuje jen BMW,jak mu reknes ze to mas v plynu,ani se vtom nehrabe...Nevim cim to,jen jsem to zaslechl jak o prijimaci technik rikal do telefonu nekomu...Ma tu nekdo sedmu na CNG?Myslim tim zemni plyn?Neni to lepsi?Vim ze cerpacek je malo,proti LPG ale i tak.
Napsal: sob 12.12.2015 11:18
od JaraX
v Sotea tomu moc nerozumí, auta na LPG posílaj většinou ke mě. O kvalitě jejich servisu jsem se přesvědčil když nedokazali u N62 přijit na protrženou membránu a misto toho měnili cívky, svíčky atd,
ale zase je jasny že při tom počtu lidi nelze držet kvalitu.
btw to že je Sotea banda blbcu tady máš xkrát napsany, to se pak nedivim že tě "běžný" spotřebák stál kilo, no jo, někde asi dělam chybu.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=sotea
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=sotea
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=sotea
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=sotea
Napsal: sob 12.12.2015 11:31
od zzeli
Kdyz chces vydelat prachy, tak musis bejt kurva, nesmi ti vadit, ze na tebe kydaj hnuj, a musis mit na to vsechno zaludek. Dobrak nikdy nezbohatne. Ted si jen spravne vybrat cestu

Napsal: sob 12.12.2015 13:44
od Jaris330D
Tak to můžu potvrdit. Jsme s tátou řemeslníci a vidíme to každý den, kde se co ojebává. Heslo je, co nejrychleji a nejlevněji, ale ne vše takhle jde. A velky investory to vůbec nezajímá.
Napsal: sob 12.12.2015 13:52
od JaraX
tak ja to pro prachy nedělam, dělam to proto že ty auta miluju, tak mi nevadi jít na 6 do dílny a byt tam denně do 21hod, ale už se těším až ty auta přestanu mít rád a začnu na tom rýžovat prachy, bavil jsem se s par kamaradama automechanikama a když mi řekli že vydělavaj 60-100k tak jsem docela čuměl, no asi musím začít dávat díly za plnou cenu
