Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 14.05.2015 07:22
od wilks
Toš jsem po dlouhé době získal přístup do velkoodběrové sedmy. Došel jsem ke dvoum závěrům, prvý, že ten odběr, po připojení baterky není okamžitý, neb by to byla kua jiskra, což není, takže je tam malé opožďo, druhý závěr, že to dělá kabel, jdoucí ze zadní pojistkové skříně dopředu. Tedy ne trvale zapojený od aku, ani ten silný, co vede do zadní pojistkové skříně. Předpokládám, že tento kabel vede do pojistkové skříně dopředu k těm velkým pojistkám v kastlíku spolujezdce, neb když ho odpojím, tak část přístrojovky, osvětlení a centrál částečně funguje, ale odběr padne, po zamknutí k 1A.

Napsal: čtv 14.05.2015 07:25
od JaraX
se mrkni na diag powermodulu, tam jdou vidět ty proudy co kam teče,
je v autě nová AGM baterka a správně nastavená?
90 procent samovybíjecích sedmiček jsem vyřešil výměnou baterie za tu správnou, bez AGM baterek tydle auta fungujou velice špatně.

Napsal: čtv 14.05.2015 07:27
od JaraX
Falcon píše:V autorizáku diagnostikují draze. Nejlépe zajet k někomu ze zasloužilých klubových diagnostiků, mnohdy o těch autech ví víc než výrobce :)
hlavně jsem neviděl v autorízáku schopnýho člověka, co by pracoval jinak než pokus omyl.

ještě mě napadlo, usíná to auto? když auto zamčeš a chodíš kolem něj tak max. do 30min by měli zhasnout ovladače sedaček.

Napsal: čtv 14.05.2015 07:33
od wilks
Díky za rady, zhasnutí sedaček omrknu, aku taky.

Napsal: čtv 21.05.2015 19:20
od wilks
Pokračování, pokud zcela odpojím zesík LOGIC 7 vzadu, tak po zamknutí spadne odběr k 5A, pokud ho nechám odpojený a vyndám vepředu u spolujezdce pojistku č5 (7,5A) a pojistku č15 (15A) zamknu, odběr klesne pod 1A a teď to bude zajímavé, odemknu připojím zesilovač LOGIC 7, ale pojistky nezapojím, zamknu a odběr je stále pod 1A. Netuším, jestli podle VIVIDU jsou pojistky správně popsány, neb třeba pojistka č30 (10A) vůbec není zapojená v autě, ale ve VIVIDU je zapojená...

Napsal: pát 22.05.2015 10:12
od Falcon
Potřebuješ to auto napíchnout na bavoráckou diagnostiku (INPA, ISTA) a pořádně se podívat. Zejména na Powermodul, jak radil JaraX, jinak se v tom budeš plácat ještě dlouho. Univerzálky nejsou na BMW vhodné, pokud se hledá nějaká záhadná chyba.

Navíc pokud jen odpojíš Logic nebo jinou multimediální jednotku, která komunikuje přes optickou sběrnici MOST a konektor optiky nezaslepíš propojovací smyčkou, tak to ovlivní další jednotky, co na optice taky sedí, protože sběrnice zůstane přerušená. Ta propojka právě slouží k přemostění odpojené jednotky.

Odkud jsi? Zajeď s tím za některým klubovým diagnostikem, který ti to vyřeší v řádu minut ;)

Napsal: pát 22.05.2015 11:41
od wilks
Díky za odpověď, propojku jsem samo propojkoval :) jsem ze Zábřehu na Moravě.

Napsal: pát 22.05.2015 12:27
od Falcon
Tak zrovna JaraXe, mimochodem specialistu na E65/66, máš "za rohem" - Žerotín blízko Olomouce.

Napsal: pát 22.05.2015 12:27
od JaraX
ještě řekni že to auto je černá 745i Lukáše H. a ulehčím ti spoustu práce :D [/list]

Napsal: pát 22.05.2015 12:42
od wilks
Kua je!!! Něco, co bych měl vědět? :D

Napsal: pát 22.05.2015 12:47
od JaraX
to auto ke mě jezdí, (nebo jezdilo na servis), vybíjení řešíme už dlouho, problém je ten že mu před časem jeden chytrák řekl že má jezdit bez pylových filtrů, že je to lepší, tak jezdil bez nich, ucpali se mu odktoky z klimy a jednoho dne zjistil že stojí ve vodě, z auta vyteklo z koberců několik desítek litrů vody, bylo to tak nějakou zatopeny a problém s vybíjením bude dost pravděpodobně nějakej kontakt nebo jednotka v podlaze, ale nikdy jsem neměl tolik času vyházet ven interier. každopádně co mužeš vyloučit je Powermodul, ten je druhej, dokonce mi přijde že ten odběr není způsoben ničím přes pojistku, ale jak říkám, nikdy jsem neměl dost času se do toho pustit důkladně. navíc ted už je tam tuším dost zhuntovaná baterka těma odběrama a pak už se to začne vybíjet už jen tou baterkou, Lukáš po mě chtěl at mu tam dám vypínač na baterku, ale to by brzo odrovnalo pul jednotek.
Hodím ti čislo do SZ když s tím budeš nějak pomoct tak ti zkusím poradit at se to už konečně vyřeší, ono to jeho auto si dost prošlo peklem, taky má najeto 700k :)

Napsal: pát 22.05.2015 12:53
od wilks
Járo, děkuju moc za info, nejištěné kabely od baterky k motoru to nedělají. Je to něco za těma pojistkama, co jsem popisoval dříve. Za kabelem, co vede pod přístrojovku od power modulu. Já dělám jen konzultaci garážovým servisákům, co viděli ampérmetr z dálky a občas něco proměřím. Takže klukám zadám za úkol rozebrat podlahu.
Děkuju i všem ostatním, co mi tu trpělivě radili.

Napsal: pát 22.05.2015 15:14
od JaraX
mě mrzí že jsem neměl čas a možnost to dořešit, ale tuším že Lukáš říkal že to elektriku žere od toho vytopení, navíc to nikdo nikdy nerozdělal po tom vytopení, asi by to smysl mělo :)