Stránka 2 z 5
Napsal: stř 03.12.2014 15:01
od tesil
Super, diky moc.....

Napsal: stř 03.12.2014 18:57
od klabos
Mám taky dotaz, abych nezkládal nové téma. Přivezl jsem před týdnem 745Li, mám tam vybitou baterku - auto delší dobu stálo.
1) Mám tady 100% Vartu z jiného auta, 85AH. Mohu jí tam na chvíli dát, než dobiju tu původní ? S autem se zatím nejezdí..
2) Mohu baterku prostě odpojit a vyměnit ? Nebo musím napojit třeba jinou aby auto bylo pořád pod proudem ? Nikdy jsem E66 neměl

Napsal: stř 03.12.2014 19:19
od vlastnemec
JaraX píše:hurjvajz, zase tak to není, ono je v praxi celkem jedno jeslti dáš 92ah a nakoduješ 90Ah, stejně ta kapacita není přesná, některá 90Ah má 88, jiná 94 a stařím kapacita klesá. ale nemužeš dát 110Ah baterku a nakodovat 90Ah, to auto pak počítá jen s 90Ah, nebude ji víc nabíjet no a časem dojde k tomu že se z té baterky vlastně stane 90Ah baterka.
ten exide tam podle mě nepatří. já jsem rád že jsem našel tu bosch S6, která jako jedna z mála neodchází, proto tam dávam jen tyto, nemohu si dovolit na zákaznících experimentovat, musím držet jistou kvalitu
Hele když jsem kupoval baterku před zaplynováním tak jsem se ptal jakou a psal jsi že exide by měl být lepší ať ji vemu.
Napsal: čtv 04.12.2014 08:59
od hurvajs77
:smich2: tak to nasere. Proto jsem sáhnul po orginálu a mám klid :-)
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
Napsal: čtv 04.12.2014 10:43
od lolko111
JaraX píše:bosch S6 92ah
Táto je vyhovujúca?
http://www.autobaterie-centrum.sk/www-a ... 0092S60130
Aký je rozdiel medzi S5 a S6? Len generačný? Tieto batérie sú s konštrukciou AGM? Nikde som to tam v popise nenašiel.....
Napsal: čtv 04.12.2014 14:40
od tesil
Toto je prej nahrada za s6, ktera se uz nedela.
Napsal: čtv 04.12.2014 15:39
od vlastnemec
[quote="hurvajs77"]

tak to nasere. Proto jsem sáhnul po orginálu a mám klid
EXIDE mě stála 3.200,-Kč, u bosche se kámoš pod 5tis nedostal

Jinak když pročteš hodnocení exide vychází perfektně.
Napsal: čtv 04.12.2014 15:43
od hurvajs77
já měl orginál novou AGM za 6tis. O Exide jsem četl jak chválu, tak nadávky. Ale co jsem tak vyčetl, lidi se shodli, že časem je to šunt. Doufám, že ty budeš spokojený... :-) Já nechtěl za dva roky řešit novou baterii, tak jsem vzal originál, i když dražší.
Napsal: pát 05.12.2014 12:44
od lolko111
mohol by si sem dať link, kde si kúpil originál? vďaka
Napsal: pát 05.12.2014 13:25
od hurvajs77
v CarTecu - mám tam člověka, který mi dá na díly slevu 10% až 40%. Číslo dílu je: 61 21 6 924 023
Napsal: pát 05.12.2014 21:04
od Filozof
Mám dotaz k autobaterii.
Koupil jsem Autobaterku Exide Premium 12V 100Ah 900A
Baterka jako nová měla 12,66V ted jsem ji měl v autě a po 45km má 12,45V
Napětí na prázdno jsem naměřil 25,2V
Ted co stím. Mám ji nechat dobít běžnou nabíječkou 4AH / 1hodinu.
A pokud nebude mít 12,8V a držet si to v autě tak ji reklamovat ?
Chlap mi řekl že musí mít napětí nad 12,5V jinak se strašně ničí a brzy odejde. Tak jsem na něj čuměl co to jako je 12,5V má velice brzy podle mě... stačí pár dní týden a musí mít méně .
Co stím dělat krom toho že to dobiju nabíječkou a pak teprve budu řešit ?
Kolik máte na autobaterii v autě když vemete multimetr u nové baterky ?

Napsal: sob 06.12.2014 11:08
od BudaShadow
Zase smula. Pred tydnem jsem koupil baterku banner Power Bull PROfessional 100Ah. Ted se docítám, ze vlastne kdyz to neni AGM tak to vlastne stoji za ho.no. Mel jsem za to, ze baterie AGM se pouzivaji do aut se systemem Start/Stop (osobne nevidim zadnou super vyhodu, ze mi auto na krizovatkach bude chcipat).
Takze bych se teto baterky mel zbavit a sehnat AGM, nebo risknout jeji vydrz?
Jeste jedna vec, kdyz menim baterii 100Ah za tu samou, stejne se musi registrovat?
Napsal: sob 06.12.2014 12:45
od BudaShadow
Ted jsem si jeste zmeril napeti na baterce pri nastartovanem motoru a altim mi dava 14,9 - 15,2V bude to hodne velkej problém?
Napsal: sob 06.12.2014 14:47
od jtk545
Tak baterka by se měla vždy registrovat, jinak auto neví, že tam je nová a bude ji dobíjet jako starou a tím ji rychleji pošle do kopru. Jinak pokud se nepletu tak 100Ah nejde ani nakódovat.
Napsal: sob 06.12.2014 15:45
od JaraX
hej u koho ty auta servisujete? že ten mechanik ani neví jaká tam patří baterka, tady všichni dělaj každej servis 2x, poprvé špatně a po druhe už dobře.
Napsal: sob 06.12.2014 17:20
od Don
A sam vis co jsem tam mel ja a kdo to delal. Taky nechapu proc mi tam dal obyc

Napsal: sob 06.12.2014 18:11
od Filozof
tak jsem jel 100km cestu a baterie měla 12,45V což mi přijde hodně málo když je dva dny nová. Takže jsem ji dal na nabíječku ráno a večer pojedu a uvidíme kolik bude mít.
Nová baterka má mít kolik ? 12,8V na prázdno ?
A při zatížení ? žárovka v kufru apod. ?
Napsal: sob 06.12.2014 18:29
od tesil
Myslim, ze to moc hrotíš.
Je to nova baterka, tak ji nech zit. Vsak mas 2 roky zaruku....
Napsal: sob 06.12.2014 18:30
od JaraX
otázka v jakym stavu máš altík taky
Napsal: sob 06.12.2014 21:52
od Don
tesil píše:Myslim, ze to moc hrotíš.
Je to nova baterka, tak ji nech zit. Vsak mas 2 roky zaruku....
2 roky mas, ale relklamaci ti neuznaji.