Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 120kW vysoká spotřeba, nižší výkon
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
jj muže to být, ale pravděpodobnější jsou vstřiky nebo regulátor tlaku v railu. Dělal jsem v Boschi na opravách a čerpadla druhý generace jsou fakt držáky.FilipMontoya píše:Ještě mám dotaz k tématu. Může mít v případě špatné funkčnosti čerpadlo common rail vliv na kolísání výkonu, vyšší spotřebu a zároveň i horší starty v zimě?
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
Pretrvavajici problem: vysoka spotreba (9-10l), vetsinou nizky vykon, casto kolisajici vykon (zrychluje pri jakychsi vykonovych vlnach pri konstantnim seslapnutim plynu), vyfukovy plyny smrdi jak stara avia.
Kdyz nekam jedu tak ze zacatku se auto chova vetsinou pekne, ale cim dyl jedu tim se vic a vic projevuji vyse psane problemy, az vykon klesne na cca 50%. Kdyz ale na chvili zastavim a vypnu motor, staci klidne na minutu, tak pak auto jede chvili zase normalne.
Jsem z toho uz celkem zoufalej, neznam nikoho v karlovarskym kraji, kdo by s tim poradil, pripadne udelal dukladnou diagnostiku. Poradi mi nekdo tady, prosim? Nebo vite o nejakym specialistovi na bmw v karlovarskym kraji?
Jeste informace: teplota motoru je jiz vyresena. DPF odstranene, pokud by to melo mit vliv na rady.
Diky za kazdou novou informaci.
Kdyz nekam jedu tak ze zacatku se auto chova vetsinou pekne, ale cim dyl jedu tim se vic a vic projevuji vyse psane problemy, az vykon klesne na cca 50%. Kdyz ale na chvili zastavim a vypnu motor, staci klidne na minutu, tak pak auto jede chvili zase normalne.
Jsem z toho uz celkem zoufalej, neznam nikoho v karlovarskym kraji, kdo by s tim poradil, pripadne udelal dukladnou diagnostiku. Poradi mi nekdo tady, prosim? Nebo vite o nejakym specialistovi na bmw v karlovarskym kraji?
Jeste informace: teplota motoru je jiz vyresena. DPF odstranene, pokud by to melo mit vliv na rady.
Diky za kazdou novou informaci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
Po delší době se ozývám s přetrvávajícím problémem. Mezitím mi jeden borec upravil software tak, jak by měl být po odstranění DPF. Zároveň upravil software na vyšší výkon a vypnul EGR.
Auto se chová pěkně, výkon je dobrej, ale do nějakých 2000 otáček motor táhne málo, ve 2000 to škubne a výkon je pořádnej. Problém vidim v tom škubnutí, představoval bych si to plynulejší. Navíc spotřeba je pořád vysoká, cca kolem 8-9 litrů. Na doporučení jsem zaslepil EGR, tim by se mělo ukázat, jestli nebyl zaseklej pootevřenej, což by údajně způsobovalo ten neplynulej nárust výkonu. Po tom zaslepení to jede o trochu plynuleji, ale spotřeba se nezlepšila, možná i trochu zhoršila. Navíc se mi zdá, že to smrdí ještě víc jako stará avie. Ale ten EGR je pravděpodobně špatnej, takže možná i lehce zaseklej a nedovřenej. Přikládám fotku, jak vypadá.
Takže prosim vás, napadá někoho co by ještě mohlo být špatně nebo co bych mohl zkontrolovat? A hlavně proč to pořád tolik žere? Diagnostika neukazuje nic neobvyklýho..
[/img]
Auto se chová pěkně, výkon je dobrej, ale do nějakých 2000 otáček motor táhne málo, ve 2000 to škubne a výkon je pořádnej. Problém vidim v tom škubnutí, představoval bych si to plynulejší. Navíc spotřeba je pořád vysoká, cca kolem 8-9 litrů. Na doporučení jsem zaslepil EGR, tim by se mělo ukázat, jestli nebyl zaseklej pootevřenej, což by údajně způsobovalo ten neplynulej nárust výkonu. Po tom zaslepení to jede o trochu plynuleji, ale spotřeba se nezlepšila, možná i trochu zhoršila. Navíc se mi zdá, že to smrdí ještě víc jako stará avie. Ale ten EGR je pravděpodobně špatnej, takže možná i lehce zaseklej a nedovřenej. Přikládám fotku, jak vypadá.
Takže prosim vás, napadá někoho co by ještě mohlo být špatně nebo co bych mohl zkontrolovat? A hlavně proč to pořád tolik žere? Diagnostika neukazuje nic neobvyklýho..
[/img]
- Přílohy
-
- EGR.JPG (129.15 KiB) Zobrazeno 8324 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00