Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E87 120kW vysoká spotřeba, nižší výkon

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#21 Příspěvek od gsicbr »

termostat u výměníku aut. převodovky?
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#22 Příspěvek od FilipMontoya »

A tenhle termostat muze mit vliv na teplotu motoru?
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#23 Příspěvek od vita11 Moderátor »

pořád je to termostat chladícího okruhu, takže jo
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#24 Příspěvek od gsicbr »

co mají kluci 5er tak to byla poslední možnost a pomohla.
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#25 Příspěvek od FilipMontoya »

Diky za tip... Muzu poprosit o vyrobni cislo toho termostatu, pokud nekdo vi? V katalogu to nemuzu najit.
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#26 Příspěvek od FilipMontoya »

Ještě mám dotaz k tématu. Může mít v případě špatné funkčnosti čerpadlo common rail vliv na kolísání výkonu, vyšší spotřebu a zároveň i horší starty v zimě?
Díky
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#27 Příspěvek od vita11 Moderátor »

může
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#28 Příspěvek od gsicbr »

FilipMontoya píše:Ještě mám dotaz k tématu. Může mít v případě špatné funkčnosti čerpadlo common rail vliv na kolísání výkonu, vyšší spotřebu a zároveň i horší starty v zimě?
Díky
jj muže to být, ale pravděpodobnější jsou vstřiky nebo regulátor tlaku v railu. Dělal jsem v Boschi na opravách a čerpadla druhý generace jsou fakt držáky.
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#29 Příspěvek od FilipMontoya »

díky za info... doporučíte mi nějakej rozumnej postup? nechce se mi moc to nechat v autoservisu a ať hledaj... to by mě stálo asi dost peněz a možná zbytečně.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#30 Příspěvek od gsicbr »

tak hlavně na diagnostiku a pak budeš chytřejší.
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#31 Příspěvek od FilipMontoya »

Pretrvavajici problem: vysoka spotreba (9-10l), vetsinou nizky vykon, casto kolisajici vykon (zrychluje pri jakychsi vykonovych vlnach pri konstantnim seslapnutim plynu), vyfukovy plyny smrdi jak stara avia.
Kdyz nekam jedu tak ze zacatku se auto chova vetsinou pekne, ale cim dyl jedu tim se vic a vic projevuji vyse psane problemy, az vykon klesne na cca 50%. Kdyz ale na chvili zastavim a vypnu motor, staci klidne na minutu, tak pak auto jede chvili zase normalne.
Jsem z toho uz celkem zoufalej, neznam nikoho v karlovarskym kraji, kdo by s tim poradil, pripadne udelal dukladnou diagnostiku. Poradi mi nekdo tady, prosim? Nebo vite o nejakym specialistovi na bmw v karlovarskym kraji?
Jeste informace: teplota motoru je jiz vyresena. DPF odstranene, pokud by to melo mit vliv na rady.

Diky za kazdou novou informaci.
PeqpeK
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 18.07.2013 00:00
Bydliště: Bratislava

#32 Příspěvek od PeqpeK »

vaha vzduchu a preplnovanie su v pohode?
chod s tym niekomu na diag, ale iba bmw diag
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#33 Příspěvek od FilipMontoya »

turbo bylo údajně měněné než jsem to koupil, cca před 15.000km. O váze vzduchu nic nevim. s tou diagnostikou je problém, že nevim za kym jít tady v mym okolí...
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#34 Příspěvek od gsicbr »

soustředil bych se na úpravu softwaru po odstranění DPF. Jestli to dělal nějakej mastil, tak to nejede a hulí jako prdlý kamna. Kdo ti to dělal?
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#35 Příspěvek od FilipMontoya »

Troufam si rict, ze to DPF delali profici. Delala mi to plzenska firma M+H, zabyvaj se takovyma vecma uz nekolik let, tak verim, ze udelali vsechno spravne.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od matiz »

Mam takove tuseni ze cesta k naprave bude dlouha a bolestna...
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#37 Příspěvek od FilipMontoya »

Toho se bojim. Proc si to myslis? A na co by ses zameril?
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#38 Příspěvek od FilipMontoya »

Po delší době se ozývám s přetrvávajícím problémem. Mezitím mi jeden borec upravil software tak, jak by měl být po odstranění DPF. Zároveň upravil software na vyšší výkon a vypnul EGR.
Auto se chová pěkně, výkon je dobrej, ale do nějakých 2000 otáček motor táhne málo, ve 2000 to škubne a výkon je pořádnej. Problém vidim v tom škubnutí, představoval bych si to plynulejší. Navíc spotřeba je pořád vysoká, cca kolem 8-9 litrů. Na doporučení jsem zaslepil EGR, tim by se mělo ukázat, jestli nebyl zaseklej pootevřenej, což by údajně způsobovalo ten neplynulej nárust výkonu. Po tom zaslepení to jede o trochu plynuleji, ale spotřeba se nezlepšila, možná i trochu zhoršila. Navíc se mi zdá, že to smrdí ještě víc jako stará avie. Ale ten EGR je pravděpodobně špatnej, takže možná i lehce zaseklej a nedovřenej. Přikládám fotku, jak vypadá.
Takže prosim vás, napadá někoho co by ještě mohlo být špatně nebo co bych mohl zkontrolovat? A hlavně proč to pořád tolik žere? Diagnostika neukazuje nic neobvyklýho..
[/img]
Přílohy
EGR.JPG
EGR.JPG (129.15 KiB) Zobrazeno 8331 x
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#39 Příspěvek od mi00wa »

Turbo bylo meněno či repasováno ?
FilipMontoya
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: pát 02.11.2012 01:00

#40 Příspěvek od FilipMontoya »

Turbo bylo vyměněný za zrepasovaný než jsem to auto kupoval, cca před rokem (cca 20.000km).
Odpovědět