Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 10.12.2015 22:48
od pavproch
a fčíl vážně: zvýšit R6 N/A motoru výkon/kouuťák o 20-25% znamená mnohastatisícové investice jak do HW (sání, svody, výfuk), tak do SW (zdlouhavé ladění na stolici) ....

Napsal: čtv 10.12.2015 23:10
od kubikula420
Zajimalo by me jak je to v realu na te brzde co to opravdu dokaze a hlavne spis jaky je opravdovy vykon zda to ma tech 170kw.

Napsal: pát 11.12.2015 08:16
od Don
Hlavne to bude porad zdechle. I kdyby tam vykouzlili 100Nm a 100 kobylek... je to uplne jedno. 3.0i muze byt jedine pro zenskou. Do kopce to nepojede, nic nepredjedes a dalnice bude 90 pravy a za kamionem ;)

Napsal: pát 11.12.2015 08:35
od Hanz
bud jsem zenska nebo jsem jel v té "načipované" :-)

Napsal: pát 11.12.2015 09:31
od Don
Ja nekdy taky :lol:

Napsal: pát 11.12.2015 09:44
od JaraX
tak ještě jednou, X5 nejede ani s 3,0i, ani se 4,4i ani s 4,8is, je to prostě auto které zabíjí potenciál jakéhokoliv motoru, s tím že ta 3,0i je motor který nemá potencial ani na méně dynamické ježdění, je to spíš fakt pro hodně klidného člověka, přitelkyně jezdí s 4,4i ale je zvyklá spíš na 745i a sama říkala "ta X5 moc netáhne", takže prostě a jednoduše, to že někdo někde vykouzlí 20 NM nebo 20 koní tak stejně to tomu auto výkon nepřidá, nehledě na to že 3.0i je poruchovější než 4,4i, navíc ma tu hroznou GM převodovku a krom jedné jediné co u mě kdy byla vybavená sou to prakticky vždy naprosté socky, lepší vždy prodat a koupit 4,4i, s tou už se slušně jezdit dá,

Napsal: pát 11.12.2015 09:57
od Hanz
mno a mě právě příjmně překvapilo, jak ta kámošova X5 3,0i A naprosto v klidu jela, přidal jsem, auto hned zabralo, neměl jsem pocit, že šlapu do "howen" místo na plyn... jízda normální rychlostí po okreskách, stress free, kick down vyprodukoval akceleraci, ne jen hluk... brzdy mi přišly slabší, když jsem zkusil "120-20", ale na motor a převodovku jsem nemohl říct půl slova...
Ale možná to bylo tím, že jsem k tomu domu na kolečkách nepřistupoval jako k rallye speciálu...
...ale určitě se mu po_ere, takže je jeho máma k_ava, že si nekoupila e65 v longu :-)
Jardo, každej si vážně nemůže koupit 7er, protože ta auta prostě potřebuje na jiné účely (nebo si to alespoň myslí).
Proto člověk, kterej si koupí 130i za 350tis není blb, kterej mohl mít "750iL včera jsem jednu dovezl za 285tis", ale majitel s jinýma prioritama na auto. Ať už je objektivně ta 750iL lepši auto nebo ne :wink:

Napsal: pát 11.12.2015 10:54
od JaraX
to ja taky neříkám že má mít každej sedmu, ale prostě auta který fungujou a nefungujou,
sedma je nejvíc muziky za nejmín penez, to ti řekne každej kdo dělá BMW, je to daný prostě tím propadem ceny, třeba ty jedničky si hodně drží cenu takže prostě za stejně penez dostaneš mnohem mín auta.
ale je jasny že do města si sedmu nekoupím, stejně jako nevýhody sedmy proti X5, pokud budu bydlet na horách, určitě nebude moje jediny auto sedma, stejně tak je sedma proti X5 nachylná, nic ju nechrání, prahy, lišty na dveřích apod, X5 je v tom odolnější auto do města, nenechá se tak obouchat.
ale spíš řeším to že 3,0i v E53 je blbost, žere to stejně jak ta 4,4i, motor se víc sere (často problémy s mikroprasklinou těsnění na 5 a 6 tým válci), GM převodovka odchází taky mnohem víc, no a najít 3,0i s navi, komfortama a webastem je taky utopie.

Napsal: ned 13.12.2015 12:52
od Huska
přidám se k Hanzovi .. asi před dvěma měsíci jsem koupil X5 3,0i automat LPG se špatným motorem (klepe, nicméně poctivými 250tis km po druhém majiteli), při projížďce jsem byl velmi mile překvapený že auto jede velmi hezky a je poměrně živé (očekával jsem to horší). V porovnání se 4,4i je samozřejmě horší, ale rozhodně se nejedná o pomalé auto. Mezi svátkama se chystám zjistit co je s motorem (nebyl čas) jestli se bude opravovat nebo měnit, ale rozhodně to není žádný auto pro ženskou nebo brzda provozu. To byl i důvod proč jsem ho koupil
PS: zdá se mi lepší než 3,0 135kw ... naopak proti 3,0d 160kw jede hůř.

Napsal: ned 13.12.2015 17:26
od JaraX
vše je otázka priorit, x5 3.0i servisuju kvanta, je to asi nejčastejší motor s kterým mi sem X5 jezdí a na benzína je to problematický motor až až, to klepání budu nejspíš šály na klice nebo ojnice, to je právě důvod proč radši V8, stejně jako to že sou ty 3.0i socky bez výbavy, krom jedné která je hooooodně vybavená, ale zase má motor a převodovku už načatou, taky má najeto 450k.
každý má jiné potřeby, znám lidi co tvrdí že fabia 1,2htp je dynamické auto, je pravda že když si člověk na výkon zvykne tak ho těžko něco uspokojí, proto už kupujem všechny auta co trochu jedou, krom cabria, kde jsem záměrně koupil 320i protože zrovna cabrio je poslední auto v kterym bych se chtěl nabourat.
u té X5 3.0i mi vadí že se s tím nedá jezdit slušně v nizkých otáčkách, prostě když člověk jezdí svižně po městě tak je to furt kolem 3000rpm, kdežto u té V8 je člověk pořád někde kolem 2000rpm. Všechny X5 žerou i trávu kolem cesty, ted jezdíme převážně furt v X5 protože je hnusně a ta ručička benzínu letí dolů závratným tempem.

jinak zpět k tématu, výkon 3.0i bud někomu stačí nebo nestačí, těm komu stačí at stačí a nechaj to tak, těm kterým nestačí nezbývá než koupit některou V8, ladit nějakých pár koní je nesmysl, u té X5 to ani nepujde poznat.

Napsal: ned 13.12.2015 19:26
od Huska
Jardo .. M54B30 je dobrý motor (napříč všemi modely) a servisní náklady má výrazně nižší než osmiválce.
Jinak odhadovat co je mé X5 podle příspěvku je trochu mimo (jsem přesvědčený, že vím co tomu je a klika ani ojnice to nejsou!).

PS: Podle mě je úplně jedno jaký máš při havárii v autě motor jestli R4 nebo V12 ... je to o řidiči.

Napsal: ned 13.12.2015 19:39
od JaraX
je to o zkušenostech, každý má jiné, mě třeba prošly rukama stovky M62 a možná i stovky M54 a prostě u mých zákazníků bylo mnohem víc problémů s M54 než s M62, kamarád (brumlaE34) říká to samé, ale věřím že někdo má zase negativní zkušensoti s V8, ale ta GM převodovka je proslulá