Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 e53 3.0i - jak zvysit vykon?

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#21 Příspěvek od pavproch »

a fčíl vážně: zvýšit R6 N/A motoru výkon/kouuťák o 20-25% znamená mnohastatisícové investice jak do HW (sání, svody, výfuk), tak do SW (zdlouhavé ladění na stolici) ....
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od kubikula420 »

Zajimalo by me jak je to v realu na te brzde co to opravdu dokaze a hlavne spis jaky je opravdovy vykon zda to ma tech 170kw.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#23 Příspěvek od Don »

Hlavne to bude porad zdechle. I kdyby tam vykouzlili 100Nm a 100 kobylek... je to uplne jedno. 3.0i muze byt jedine pro zenskou. Do kopce to nepojede, nic nepredjedes a dalnice bude 90 pravy a za kamionem ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

bud jsem zenska nebo jsem jel v té "načipované" :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#25 Příspěvek od Don »

Ja nekdy taky :lol:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

tak ještě jednou, X5 nejede ani s 3,0i, ani se 4,4i ani s 4,8is, je to prostě auto které zabíjí potenciál jakéhokoliv motoru, s tím že ta 3,0i je motor který nemá potencial ani na méně dynamické ježdění, je to spíš fakt pro hodně klidného člověka, přitelkyně jezdí s 4,4i ale je zvyklá spíš na 745i a sama říkala "ta X5 moc netáhne", takže prostě a jednoduše, to že někdo někde vykouzlí 20 NM nebo 20 koní tak stejně to tomu auto výkon nepřidá, nehledě na to že 3.0i je poruchovější než 4,4i, navíc ma tu hroznou GM převodovku a krom jedné jediné co u mě kdy byla vybavená sou to prakticky vždy naprosté socky, lepší vždy prodat a koupit 4,4i, s tou už se slušně jezdit dá,
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#27 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno a mě právě příjmně překvapilo, jak ta kámošova X5 3,0i A naprosto v klidu jela, přidal jsem, auto hned zabralo, neměl jsem pocit, že šlapu do "howen" místo na plyn... jízda normální rychlostí po okreskách, stress free, kick down vyprodukoval akceleraci, ne jen hluk... brzdy mi přišly slabší, když jsem zkusil "120-20", ale na motor a převodovku jsem nemohl říct půl slova...
Ale možná to bylo tím, že jsem k tomu domu na kolečkách nepřistupoval jako k rallye speciálu...
...ale určitě se mu po_ere, takže je jeho máma k_ava, že si nekoupila e65 v longu :-)
Jardo, každej si vážně nemůže koupit 7er, protože ta auta prostě potřebuje na jiné účely (nebo si to alespoň myslí).
Proto člověk, kterej si koupí 130i za 350tis není blb, kterej mohl mít "750iL včera jsem jednu dovezl za 285tis", ale majitel s jinýma prioritama na auto. Ať už je objektivně ta 750iL lepši auto nebo ne :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

to ja taky neříkám že má mít každej sedmu, ale prostě auta který fungujou a nefungujou,
sedma je nejvíc muziky za nejmín penez, to ti řekne každej kdo dělá BMW, je to daný prostě tím propadem ceny, třeba ty jedničky si hodně drží cenu takže prostě za stejně penez dostaneš mnohem mín auta.
ale je jasny že do města si sedmu nekoupím, stejně jako nevýhody sedmy proti X5, pokud budu bydlet na horách, určitě nebude moje jediny auto sedma, stejně tak je sedma proti X5 nachylná, nic ju nechrání, prahy, lišty na dveřích apod, X5 je v tom odolnější auto do města, nenechá se tak obouchat.
ale spíš řeším to že 3,0i v E53 je blbost, žere to stejně jak ta 4,4i, motor se víc sere (často problémy s mikroprasklinou těsnění na 5 a 6 tým válci), GM převodovka odchází taky mnohem víc, no a najít 3,0i s navi, komfortama a webastem je taky utopie.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Huska »

přidám se k Hanzovi .. asi před dvěma měsíci jsem koupil X5 3,0i automat LPG se špatným motorem (klepe, nicméně poctivými 250tis km po druhém majiteli), při projížďce jsem byl velmi mile překvapený že auto jede velmi hezky a je poměrně živé (očekával jsem to horší). V porovnání se 4,4i je samozřejmě horší, ale rozhodně se nejedná o pomalé auto. Mezi svátkama se chystám zjistit co je s motorem (nebyl čas) jestli se bude opravovat nebo měnit, ale rozhodně to není žádný auto pro ženskou nebo brzda provozu. To byl i důvod proč jsem ho koupil
PS: zdá se mi lepší než 3,0 135kw ... naopak proti 3,0d 160kw jede hůř.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

vše je otázka priorit, x5 3.0i servisuju kvanta, je to asi nejčastejší motor s kterým mi sem X5 jezdí a na benzína je to problematický motor až až, to klepání budu nejspíš šály na klice nebo ojnice, to je právě důvod proč radši V8, stejně jako to že sou ty 3.0i socky bez výbavy, krom jedné která je hooooodně vybavená, ale zase má motor a převodovku už načatou, taky má najeto 450k.
každý má jiné potřeby, znám lidi co tvrdí že fabia 1,2htp je dynamické auto, je pravda že když si člověk na výkon zvykne tak ho těžko něco uspokojí, proto už kupujem všechny auta co trochu jedou, krom cabria, kde jsem záměrně koupil 320i protože zrovna cabrio je poslední auto v kterym bych se chtěl nabourat.
u té X5 3.0i mi vadí že se s tím nedá jezdit slušně v nizkých otáčkách, prostě když člověk jezdí svižně po městě tak je to furt kolem 3000rpm, kdežto u té V8 je člověk pořád někde kolem 2000rpm. Všechny X5 žerou i trávu kolem cesty, ted jezdíme převážně furt v X5 protože je hnusně a ta ručička benzínu letí dolů závratným tempem.

jinak zpět k tématu, výkon 3.0i bud někomu stačí nebo nestačí, těm komu stačí at stačí a nechaj to tak, těm kterým nestačí nezbývá než koupit některou V8, ladit nějakých pár koní je nesmysl, u té X5 to ani nepujde poznat.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Huska »

Jardo .. M54B30 je dobrý motor (napříč všemi modely) a servisní náklady má výrazně nižší než osmiválce.
Jinak odhadovat co je mé X5 podle příspěvku je trochu mimo (jsem přesvědčený, že vím co tomu je a klika ani ojnice to nejsou!).

PS: Podle mě je úplně jedno jaký máš při havárii v autě motor jestli R4 nebo V12 ... je to o řidiči.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

je to o zkušenostech, každý má jiné, mě třeba prošly rukama stovky M62 a možná i stovky M54 a prostě u mých zákazníků bylo mnohem víc problémů s M54 než s M62, kamarád (brumlaE34) říká to samé, ale věřím že někdo má zase negativní zkušensoti s V8, ale ta GM převodovka je proslulá
Odpovědět