Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53 3.0i - jak zvysit vykon?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Hlavne to bude porad zdechle. I kdyby tam vykouzlili 100Nm a 100 kobylek... je to uplne jedno. 3.0i muze byt jedine pro zenskou. Do kopce to nepojede, nic nepredjedes a dalnice bude 90 pravy a za kamionem 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
tak ještě jednou, X5 nejede ani s 3,0i, ani se 4,4i ani s 4,8is, je to prostě auto které zabíjí potenciál jakéhokoliv motoru, s tím že ta 3,0i je motor který nemá potencial ani na méně dynamické ježdění, je to spíš fakt pro hodně klidného člověka, přitelkyně jezdí s 4,4i ale je zvyklá spíš na 745i a sama říkala "ta X5 moc netáhne", takže prostě a jednoduše, to že někdo někde vykouzlí 20 NM nebo 20 koní tak stejně to tomu auto výkon nepřidá, nehledě na to že 3.0i je poruchovější než 4,4i, navíc ma tu hroznou GM převodovku a krom jedné jediné co u mě kdy byla vybavená sou to prakticky vždy naprosté socky, lepší vždy prodat a koupit 4,4i, s tou už se slušně jezdit dá,
mno a mě právě příjmně překvapilo, jak ta kámošova X5 3,0i A naprosto v klidu jela, přidal jsem, auto hned zabralo, neměl jsem pocit, že šlapu do "howen" místo na plyn... jízda normální rychlostí po okreskách, stress free, kick down vyprodukoval akceleraci, ne jen hluk... brzdy mi přišly slabší, když jsem zkusil "120-20", ale na motor a převodovku jsem nemohl říct půl slova...
Ale možná to bylo tím, že jsem k tomu domu na kolečkách nepřistupoval jako k rallye speciálu...
...ale určitě se mu po_ere, takže je jeho máma k_ava, že si nekoupila e65 v longu
Jardo, každej si vážně nemůže koupit 7er, protože ta auta prostě potřebuje na jiné účely (nebo si to alespoň myslí).
Proto člověk, kterej si koupí 130i za 350tis není blb, kterej mohl mít "750iL včera jsem jednu dovezl za 285tis", ale majitel s jinýma prioritama na auto. Ať už je objektivně ta 750iL lepši auto nebo ne
Ale možná to bylo tím, že jsem k tomu domu na kolečkách nepřistupoval jako k rallye speciálu...
...ale určitě se mu po_ere, takže je jeho máma k_ava, že si nekoupila e65 v longu

Jardo, každej si vážně nemůže koupit 7er, protože ta auta prostě potřebuje na jiné účely (nebo si to alespoň myslí).
Proto člověk, kterej si koupí 130i za 350tis není blb, kterej mohl mít "750iL včera jsem jednu dovezl za 285tis", ale majitel s jinýma prioritama na auto. Ať už je objektivně ta 750iL lepši auto nebo ne

“Ability is what you're capable of doing.”
to ja taky neříkám že má mít každej sedmu, ale prostě auta který fungujou a nefungujou,
sedma je nejvíc muziky za nejmín penez, to ti řekne každej kdo dělá BMW, je to daný prostě tím propadem ceny, třeba ty jedničky si hodně drží cenu takže prostě za stejně penez dostaneš mnohem mín auta.
ale je jasny že do města si sedmu nekoupím, stejně jako nevýhody sedmy proti X5, pokud budu bydlet na horách, určitě nebude moje jediny auto sedma, stejně tak je sedma proti X5 nachylná, nic ju nechrání, prahy, lišty na dveřích apod, X5 je v tom odolnější auto do města, nenechá se tak obouchat.
ale spíš řeším to že 3,0i v E53 je blbost, žere to stejně jak ta 4,4i, motor se víc sere (často problémy s mikroprasklinou těsnění na 5 a 6 tým válci), GM převodovka odchází taky mnohem víc, no a najít 3,0i s navi, komfortama a webastem je taky utopie.
sedma je nejvíc muziky za nejmín penez, to ti řekne každej kdo dělá BMW, je to daný prostě tím propadem ceny, třeba ty jedničky si hodně drží cenu takže prostě za stejně penez dostaneš mnohem mín auta.
ale je jasny že do města si sedmu nekoupím, stejně jako nevýhody sedmy proti X5, pokud budu bydlet na horách, určitě nebude moje jediny auto sedma, stejně tak je sedma proti X5 nachylná, nic ju nechrání, prahy, lišty na dveřích apod, X5 je v tom odolnější auto do města, nenechá se tak obouchat.
ale spíš řeším to že 3,0i v E53 je blbost, žere to stejně jak ta 4,4i, motor se víc sere (často problémy s mikroprasklinou těsnění na 5 a 6 tým válci), GM převodovka odchází taky mnohem víc, no a najít 3,0i s navi, komfortama a webastem je taky utopie.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
přidám se k Hanzovi .. asi před dvěma měsíci jsem koupil X5 3,0i automat LPG se špatným motorem (klepe, nicméně poctivými 250tis km po druhém majiteli), při projížďce jsem byl velmi mile překvapený že auto jede velmi hezky a je poměrně živé (očekával jsem to horší). V porovnání se 4,4i je samozřejmě horší, ale rozhodně se nejedná o pomalé auto. Mezi svátkama se chystám zjistit co je s motorem (nebyl čas) jestli se bude opravovat nebo měnit, ale rozhodně to není žádný auto pro ženskou nebo brzda provozu. To byl i důvod proč jsem ho koupil
PS: zdá se mi lepší než 3,0 135kw ... naopak proti 3,0d 160kw jede hůř.
PS: zdá se mi lepší než 3,0 135kw ... naopak proti 3,0d 160kw jede hůř.




vše je otázka priorit, x5 3.0i servisuju kvanta, je to asi nejčastejší motor s kterým mi sem X5 jezdí a na benzína je to problematický motor až až, to klepání budu nejspíš šály na klice nebo ojnice, to je právě důvod proč radši V8, stejně jako to že sou ty 3.0i socky bez výbavy, krom jedné která je hooooodně vybavená, ale zase má motor a převodovku už načatou, taky má najeto 450k.
každý má jiné potřeby, znám lidi co tvrdí že fabia 1,2htp je dynamické auto, je pravda že když si člověk na výkon zvykne tak ho těžko něco uspokojí, proto už kupujem všechny auta co trochu jedou, krom cabria, kde jsem záměrně koupil 320i protože zrovna cabrio je poslední auto v kterym bych se chtěl nabourat.
u té X5 3.0i mi vadí že se s tím nedá jezdit slušně v nizkých otáčkách, prostě když člověk jezdí svižně po městě tak je to furt kolem 3000rpm, kdežto u té V8 je člověk pořád někde kolem 2000rpm. Všechny X5 žerou i trávu kolem cesty, ted jezdíme převážně furt v X5 protože je hnusně a ta ručička benzínu letí dolů závratným tempem.
jinak zpět k tématu, výkon 3.0i bud někomu stačí nebo nestačí, těm komu stačí at stačí a nechaj to tak, těm kterým nestačí nezbývá než koupit některou V8, ladit nějakých pár koní je nesmysl, u té X5 to ani nepujde poznat.
každý má jiné potřeby, znám lidi co tvrdí že fabia 1,2htp je dynamické auto, je pravda že když si člověk na výkon zvykne tak ho těžko něco uspokojí, proto už kupujem všechny auta co trochu jedou, krom cabria, kde jsem záměrně koupil 320i protože zrovna cabrio je poslední auto v kterym bych se chtěl nabourat.
u té X5 3.0i mi vadí že se s tím nedá jezdit slušně v nizkých otáčkách, prostě když člověk jezdí svižně po městě tak je to furt kolem 3000rpm, kdežto u té V8 je člověk pořád někde kolem 2000rpm. Všechny X5 žerou i trávu kolem cesty, ted jezdíme převážně furt v X5 protože je hnusně a ta ručička benzínu letí dolů závratným tempem.
jinak zpět k tématu, výkon 3.0i bud někomu stačí nebo nestačí, těm komu stačí at stačí a nechaj to tak, těm kterým nestačí nezbývá než koupit některou V8, ladit nějakých pár koní je nesmysl, u té X5 to ani nepujde poznat.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jardo .. M54B30 je dobrý motor (napříč všemi modely) a servisní náklady má výrazně nižší než osmiválce.
Jinak odhadovat co je mé X5 podle příspěvku je trochu mimo (jsem přesvědčený, že vím co tomu je a klika ani ojnice to nejsou!).
PS: Podle mě je úplně jedno jaký máš při havárii v autě motor jestli R4 nebo V12 ... je to o řidiči.
Jinak odhadovat co je mé X5 podle příspěvku je trochu mimo (jsem přesvědčený, že vím co tomu je a klika ani ojnice to nejsou!).
PS: Podle mě je úplně jedno jaký máš při havárii v autě motor jestli R4 nebo V12 ... je to o řidiči.



