Stránka 2 z 2
Napsal: pát 18.09.2015 21:09
od vlastnemec
Co se týče klíčů je nejlepsi zajit bmw a prijde ti origo, mě neorigo čipy fungovaly cca půl roku.
Napsal: ned 15.11.2015 19:53
od wylson
čau
x5 e53 3.0d nestartuje, zničeho nic chcípla, starter točí OK, dopravní čerpadlo v nádrži naftu tlačí OK.
Co to třeba taky může být? Na diagnostiku nemám momentálně přístup.
Napsal: pon 16.11.2015 08:12
od JaraX
to jako poznáš kolik ty čerpadla tlačí jo?
že funguje ještě neznamená že dá dostatečnej tlak
Napsal: pon 16.11.2015 22:28
od wylson
no, jako poznám no

trochu jsem si tady početl a díky přispěvovateli starML
který v jiném vlákně píše že pumpa v nádrži má dávat cca0,5baru a středotlak 4bary jsem to porozdělával a vyzkoušel.
Nízkotlak dává asi jako když čůrá roční dítě, středotlak jako když já chčiju
Nedavno jsem měnil nízkotlak, ten starej sem rozebral na prvočinitele a byly úplně total uhlíky.
Nyní dělá totéž středotlak, buď dává 4bary nebo vůbec neběží.
Dnes sem dotáh jiný čerpadlo, zítra to přehodím a starej středotlak vykuchám. Výsledek sem napíšu.
Napsal: úte 17.11.2015 20:50
od wylson
jak jsem napsal, motor náhle chcípnul, coby laik tuším že nejde nafta do railu. Měl jsem podobnou závadu před pár měsíci a na vině bylo první čerpadlo v nádrži. Nyní jsem to tipnul na středotlak, v průběhu pokusů a zkoumání se středotlak rozchodil a motor normálně startuje a běží jako obvykle. Po rozpojení hadice nahoře v motoru za filtrem je tlak takový že nelze rukou udržet. Přesto jsem středotlak vyndal a dal nový. Ten starý jsem vykuchal - chtěl jsem vidět ty ojetý uhlíky, no na odpis ještě nebyly, zde tedy závada nebyla, proč se tedy čerpadlo netočilo jsem nezjistil.
Nyní je vše OK ale mám bobky s tím jezdit.
Pokud má někdo nápad proč se středotlak přestane točit - sem s ním.
Děkuju.
Napsal: úte 17.11.2015 21:55
od vlastnemec
Ten nápad nemám už jsem to jednou viděl, vyměnil ho a má dodnes klid tedy od podávacího čerpadla za 1/2 roku mu odešel rail (jak a proč nebudu popisovat, kdyby to náhodou tady četl). Taky jsem to měl napíchnuté diagnostikou a v pohodě tlačilo, ale chyba říkala přímo ztrátu tlaku na podávacím, snad až třetí den když to zase nemohl nastartovat jsem dojel, čerpadlo tlačilo ale 0,8 - 1,2. To co nazýváš nízkotlak je přečerpávací čerpadlo mezi nádržemi - přesně jak uaz, ale tankování z jedné strany

Napsal: úte 17.11.2015 22:07
od wylson
odešel rail

neděs mě, už mám za sebou vstřiky, automat, zadní nápravu atd, atd, no chtěl jsem E53 mám E53
to přečerpávací čerpadlo v nádrži ale neslouží jen k vyrovnávání hladin, aspoň u mě, když vyndám přívodní hadici ze středotlaku tlačí čerpadlo co je utopený v naftě i sem!

Napsal: stř 18.11.2015 08:23
od JaraX
wylson píše:odešel rail

neděs mě, už mám za sebou vstřiky, automat, zadní nápravu atd, atd, no chtěl jsem E53 mám E53
to přečerpávací čerpadlo v nádrži ale neslouží jen k vyrovnávání hladin, aspoň u mě, když vyndám přívodní hadici ze středotlaku tlačí čerpadlo co je utopený v naftě i sem!

to není o e53 ale naftě, u benzína je jedno čerpadlo, stojí 3000kč a absolutně se nesere, já nechapu jak mužete mít ty vydechly 3.0d co stejně žerou 9
Napsal: stř 18.11.2015 10:26
od Crazy23
Asi tak.. Koupil jsem E53 3.0d a po dvou mesících jsem provedl výměnu za E53 4.4i (235kW) udělal nový plyn a jezdim levněji než s tou ropou bláznivou...a jak že jo
Napsal: stř 18.11.2015 10:39
od JaraX
kloubouk dolů, lidi co se poučí je málo, navíc spousta lidí nikdy s V8 ani nejela, tak sou všichni uneseni z nafty
Napsal: stř 18.11.2015 11:43
od Crazy23
Já měl vždy jasno v tom, že je nafta průser, ale neznal jsem pořádně lpg a nekradu, tak byla jasná volba nafta viď...pak mi lucifer ukázal plyn od matyáše v jeho E39 a měl jsem jasno

) teď mi nafta nesmí do baráku

Napsal: stř 18.11.2015 12:36
od JaraX
ale fajn že jsi dostal rozum
