Napsal: stř 11.02.2015 18:53
Přesně jak píšeš, aby byl řidič klidnější. Jinak se dá dívat ve skrytém menu, položkou tuším 19 kde zadáš kód v podobě součtu poslední pěti čísel vinu a teplota bude položka 3-5.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Chlapi, asi jste mě špatně pochopili nebo jsem se spíše blbě vyjádřil, myslel jsem to úplně jinak, že spotřeba začne klesat na akceptovatelnou úroveň, když jedu např. nějakou dálku, tak až za 25 -30 minut. Auto se ti možná zahřeje za 5 - 10 minut, ale spotřeba bude - zvláště ve městě kolem 16-20 litrů, než to padne níž. Zapomeňte na zahřátí auta, cílil jsem to na spotřebu.FenixCZE-INT04 píše:Jen se pridam, ze me se 4,8 (E70) taky zahreje za par minut. Samozrejme nemuzu srovnavat nejaky drasticky mrazy tady v Brne ale pokud bylo kolem -3°. Tak sem nastartoval, sel oskrabat okna (cca 5-10 minut) a kdyz sem sedl do auta tak uz zacinalo topit a otacky byly na 500. Nevim teda, podle ceho jinyho to poznat kdyz to neukazuje teplotu
Nemá, tyhle čárky jako "varování" vysokejch otáček maj i trabanty, nechal ses nachytat..FenixCZE-INT04 píše:Tak sem dneska jezdil cca pul hodiny po meste a ty carky, co daval obrazek Crazy23 se ani nepohly. Celou dobu tam byly 3 a ani milimetr - ma to urcite tenhle ucel?
Že by kvalita BMW?Mooncalf78 píše:Tak jsem volal panu Sloukovi, ke kterýmu jsem došel úplně náhodou přes známou manželky a kterej má servis taky v Blažovicích a kromě jinýho pro KP Design opravuje motory, výbrusy, ojnice, hlavy, atp. Říkal v podstatě to samý, co p. Beréš z KP, že sice souhlasí, že benzíny jsou většinou spolehlivější než diesly, ale ta 4.8i že je komplikovaná, komplikovanější než diesel a poruchová. Mluvil něco o Vanosech, ojnicých, spalování oleje, atd. Navíc že ve spojení s LPG se cosi pálí (nějaký přívody?). Půlce tomu jsem nerozuměl, ale jasně řekl že nad 4.8i nemám vůbec uvažovat.
Věřím, že motor může být super, pokud šlape, ale nejsem mechanik a riskovat to asi nebudu, ten diesel je asi sázka na jistotu. Buď pudu do X5 3.0d nebo do 5kovýho xD kombíka.
Byl jsem teď projet kombíky - 520dčko E61 - traktorový 4 válec, auto se celý klepalo, zvuk jak klasická rozhrkaná fabka. Ovšem pak jsem přesedl do 525ky a to bylo jinčí svezení i zvuk motoru. Akcelerace luxusní, pohodlíčko, tichoučko, dlouhodobá spotřeba do 7l/100 km - 520d jsem okamžitě zavrhnul. Kufr vypadá i přes pouhých papírových 500l taky dostatečně, manželka také nadšená (z X5 moc nebyla). Až budou děcka z baráku a budu vybírat auto pro sebe (na důchod), tak 4.8i určitě na seznam zase zařadím, i když pak mě asi bude lákat spíš něco pohodlnějšího, jako 760Li
Tjn, kdybych dal na emoce a chtíč, tak už bych měl tu 4.8iDon píše:To je, kdyz nevis poradne co chces - X5 4.8i nebo E61 525D. Auto by melo byt rozhodnutim racionalnim s prihlednutim na to, jestli se ti libi a pripada ti dostatecne komfortni.
No nic proti pánům "servisákům", ale n62 neviděli ani z rychlíku, naprosto úžasnej motor, jediné co jednou příjde je vodní trubka, kdo to myslí s autem vážně udělá s tím celý repas za pár korun a má na dalšít 300tis km klid. Mrkni do vlákna 7er kdo má rozum má ho v e65/66.Mooncalf78 píše:Tjn, kdybych dal na emoce a chtíč, tak už bych měl tu 4.8iDon píše:To je, kdyz nevis poradne co chces - X5 4.8i nebo E61 525D. Auto by melo byt rozhodnutim racionalnim s prihlednutim na to, jestli se ti libi a pripada ti dostatecne komfortni.Ale z toho benzínu mám teď už strach, ten servisák neměl důvod si vymýšlet (naopak). Pořád se rozhoduju mezi kombi a X5 s tím 3l dieselem, obě jsou to pěkný auta a splňují to, co od nich chci, i když každý má svoje plusy a mínusy. Ono když už diesel, tak BMW je myslím jedna z mála značek, kde se dieselu tolik nebojím jak u někoho jiného...