Stránka 2 z 2

Napsal: úte 29.03.2016 17:58
od shwaaraa
Kdybych to chtěl mít jako ceněného veterána, tak bych to musel mít v garáži 50 let a za tu dobu bych dal jen za nájem garáže asi 5x tolik, než by mi to mohlo vydělat :) Ale jo, za 50 let to možná bude ceněné auto v origo stavu.

Jediný tuning, který jsem nechal udělat (můj první tuning v životě!) je JB4 a není to vůbec špatný :)

Střecha do 40km/h (klidně i 30) by mě taky zajímala. Ale asi je nějaký důvod, proč to tak není nastavený z výroby :)

Napsal: stř 30.03.2016 11:07
od MDaniel
Co jsem někde četl na zahranicnich forech, nedoporucovali to delat za jizdy. daleko vic se namaha pumpa co je v kufru a nemluve o otresech kdyz s autem jedete:))

Napsal: stř 30.03.2016 13:19
od ZZZZ
Jaka pumpa, ja myslel ze to pohani nejaky motorky. Osobne by mi stacilo 25-30 pro opusteni krizovatky v pripade nutnosti, nebo popojeti od vjezdovych vrat do garaze.
Zda se ale ze nam tady stejne nikdo nepomuze, aspon se do toho nebudu chtit hrabat.

Napsal: stř 30.03.2016 13:24
od Tom_e89

Napsal: stř 30.03.2016 14:27
od ZZZZ
No vidis, ja nekde cet ze je to nejaka soustava motorku. Tohle je logictejsi a i ta strecha se chova trochu jako "hydraulicka". Dik.

Napsal: sob 02.04.2016 12:37
od Centr
Pánové, internet je plný různých návodů jak kódovat pomocí NCS expert....
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 57750.html

Celkem šikový a hlavně ochotný poradit .. http://diag.sk/

Já používám K+Dcan kábl z číny za cca 10 doláčů. Nepovažuji se za odborníka, takže nechci nabízet služby v kódování, nicméně kdyby se do toho dotyčný nechtěl pouštět sám, je možné se domluvit.... Hlavně je teda neskutečný opruz instalace sw a nastavení. S tím jsem bojoval asi nejvíc, navíc je potřeba stáhnout asi 50GB dat ke konkrétní E89 to bylo myslím 10GB - nebo koupit u diag.sk :-)

Střecha do 40km/h se kóduje v modulu ZCTM - parametr GESCHWINDIGKEIT_E89 - hodnota wert_03 změnit na wert_04 - otázka 5 min.

Honza, Zlín