Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: ned 09.09.2012 16:04
				od matik
				
 ... 265tis.  

 
			
					
				
				Napsal: pon 10.09.2012 08:13
				od kubassszx
				Auto si neviděl ale hned reaguješ na cenu  A když už tak laskavě porovnávej porovnatelná auta  ..... a cena padá a padá .... až budeš pod 200t tak bych rád viděl tvůj protaženej obličej chytrolíne ...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 10.09.2012 17:02
				od matik
				Nepotřebuju prodat  

 .. Bez podvozku či kol by byla cena výrazně nižší  

 ... A zrovna podvozek hodně lidí odrazuje  
 
 
Ještě mi odpověz jak to bylo s tou tvou e60 ? Nebyl si to náhodou ty kterej jí dal do výkupu za 240tis. a poté jí bazar střelil za 290tis. ? 
Nejsem chytrolín ale myslel jsem to vážně že se mi nelíbí jak někdo komentuje cenu u auta které neviděl  

 ... Mrkni na internet a moc e60 530d v Mpaketu levnější nenajdeš  

 
			
					
				
				Napsal: pon 10.09.2012 20:36
				od Matthes
				Cenu ti taky tlačí dolů r.v., nájezd km a možná trochu výbava. Z jedné strany je to dobře a z druhé zase špatně. 
 
 
Já koupil moje za 200k r.v.2005 s nájezdem 300tis. mám to 530i 6q, akorát nemám Mpaket a sport. sedačky s volantem a mám jinou klimu s těma stříbrnýma čudlema  

 .
Jinak doporučuji všem než začnou dělat závěry, chce se to v tom autě projet a určitě byste potom neřekli, že to má najeto přes 300. 
Sorry za OT  

 
			
					
				
				Napsal: úte 11.09.2012 03:43
				od matik
				255 000
Na serii podvozku - 250 000
Bez M6 kol a HR podvozku - 245 000   

 
			
					
				
				Napsal: stř 12.09.2012 07:53
				od Couloo
				Za kolik by jsi mi prodal pouze kola a podvozek ??? Pokud teda podvozek není moc tvrdý. Já totiž štelovák měl a nedávno letěl ven protože to bylo brutální. Ty rány se nedaly vydržet. Jak jsem s ním jel na dovolenou, tak se mi na panelovce vytrhl zadní tlumič s horního uložení. Neměl jsem samozřejmě HR ale nějaký asi SHIT tak proto se ptám. Na autě mám cca 1 týden nové tlumiče MONROE tak by jsme to třeba mohli nějak vykšeftovat.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 16.09.2012 13:52
				od matik
				Coulo
Odpovězeno v Sz  
 
 
Up
 
			
					
				
				Napsal: ned 16.09.2012 14:11
				od Vanessa_CZ
				Nelze než reagovat! At mi nikdo neříká, že ten podvozek v ničem neomezuje! Měl jsem na své E60 podvozek  Bilstein  B8 Sprint s eibach pružinama a po měsíci jsem toho měl dost. Auto sice sedělo úplně nepředstavitelně, ale jízda ve městě byla za trest. Po třech měsících jsem toho měl dost a podvozek šel ven. A dávát na auto ramena od meyle tak to je výsměch na druhou! Je to asi jakokdyž se koupí sada všech ramen na předek za 8 tyček. Bye
			 
			
					
				
				Napsal: pon 17.09.2012 00:35
				od matik
				Samozřejmě že to není stejné jako na origo podvozku... Od toho ho taky přece dávám k autu  

 .. Nebo prodám bez něj a nasadím na auto origo  
 
 
To s ramenama jsem nepochopil  

 ... Myslím si že to není špatná kvalita  

 .. 
Bohužel se asi nikomu nezavděčím  

 
			
					
				
				Napsal: pon 17.09.2012 12:59
				od Kukace
				Ja mam ramena meyle na e36 s podvozkem od Bilsteinu o podobne trvdosti jako Mtechnik a po 40 tis Km,jsou cepy porad skoro jako novy.Takze to nebude zase tak hroznej smejd.17ky kola
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.09.2012 11:10
				od Vanessa_CZ
				Ale 40tis. nejsou přece žádný kiláky to si ty auta děláte spolehlivý nakolik 50 - 60 tis.? Pak jednou někde zaprasíte a podvozek klepačka hadr. Spousta lidí kolem řešila "muléééé HááDéé" a maj to tři roky na autě 50 tis. najeto  a už řešej druhy ramena. that´s all.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.09.2012 15:05
				od matik
				Vanessa.cz
Já jsem nekupoval meyle HD kvůli ceně.. Ale díky dobrým zkušenostem na předchozích vozech  
 
 
Pokud máš na Meyle HD takovou averzii tak si vytvoř svůj topik, a mě sem laskavě ty tvoje breky nepiš  
