Stránka 2 z 2
Napsal: pon 15.08.2011 20:22
od mfh
Alois píše:mfh.. A jaký je problém tam zpět fouknout M20B20? Sice nevím proč.. Ale když někdo potřebuje rýpat...
Protoze bavime-li se tu o nejake potencialni historicke hodnote tohoto vozu, tak je zcela zasadni, aby "vse souhlasilo", protoze pokud tam ma dle VIN byt dvoulitr a misto toho je tam 2.5l motor, tak je to bastl a jeho hodnota bude trochu jinde nez u kusu v originalnim stavu. Samozrejme muzes *nekde* sehnat 2.0l motor (ktery treba bude o par let mladsi nez auto)

A v TP pak budes mit 2x pozmenen typ motoru.
Ja se jen snazim uvest na pravou miru tu zminku o investici. Ona uplyne jeste pomerne dlouha doba nez se E30 dostane na takovou uroven, aby melo smysl toto resit

Napsal: pon 15.08.2011 21:16
od Alois
Zrovna mě nemusíš vysvětlovat, jak je to s originalitou a historickou hodnotou vozu.
Tohle auto má originál dobové doplňky a motor skoro stejný. B20 se válí všude tolik, že si můžeš vybrat někde nejen "nějakou" ale i perfektní a na 1000 procent i stejný rok.. když už budeš takový orifans....
Výměna motoru není důvod k problémům s originalitou, vyměněné máš za víkend vše a i 100 procent originál.
A to je i tak blbost, do 30let věku má auto daleko, nikde není řečeno jestli to nebude časem i 35 let

a tohle auto není nikde deklarováno jako veterán.. navíc 325i je jinde než průměrná 320i..
Připadá mi to, jako hledání chyb..

Napsal: úte 23.08.2011 17:09
od nehpo
aktual, ideal pocasie na kabro

Napsal: úte 13.09.2011 15:52
od nehpo
aktual, do konca mesiaca cena 130tis za komplet

Napsal: čtv 22.09.2011 09:38
od nehpo