Stránka 2 z 2

Napsal: pon 15.08.2011 20:22
od mfh
Alois píše:mfh.. A jaký je problém tam zpět fouknout M20B20? Sice nevím proč.. Ale když někdo potřebuje rýpat...
Protoze bavime-li se tu o nejake potencialni historicke hodnote tohoto vozu, tak je zcela zasadni, aby "vse souhlasilo", protoze pokud tam ma dle VIN byt dvoulitr a misto toho je tam 2.5l motor, tak je to bastl a jeho hodnota bude trochu jinde nez u kusu v originalnim stavu. Samozrejme muzes *nekde* sehnat 2.0l motor (ktery treba bude o par let mladsi nez auto) :) A v TP pak budes mit 2x pozmenen typ motoru.

Ja se jen snazim uvest na pravou miru tu zminku o investici. Ona uplyne jeste pomerne dlouha doba nez se E30 dostane na takovou uroven, aby melo smysl toto resit :)

Napsal: pon 15.08.2011 21:16
od Alois
Zrovna mě nemusíš vysvětlovat, jak je to s originalitou a historickou hodnotou vozu.

Tohle auto má originál dobové doplňky a motor skoro stejný. B20 se válí všude tolik, že si můžeš vybrat někde nejen "nějakou" ale i perfektní a na 1000 procent i stejný rok.. když už budeš takový orifans....

Výměna motoru není důvod k problémům s originalitou, vyměněné máš za víkend vše a i 100 procent originál.

A to je i tak blbost, do 30let věku má auto daleko, nikde není řečeno jestli to nebude časem i 35 let :P a tohle auto není nikde deklarováno jako veterán.. navíc 325i je jinde než průměrná 320i..

Připadá mi to, jako hledání chyb.. :roll:

Napsal: úte 23.08.2011 17:09
od nehpo
aktual, ideal pocasie na kabro 8)

Napsal: úte 13.09.2011 15:52
od nehpo
aktual, do konca mesiaca cena 130tis za komplet 8)

Napsal: čtv 22.09.2011 09:38
od nehpo
aktual, 130tis + dohoda

Obrázek
Obrázek
Obrázek