Stránka 2 z 3

Napsal: pon 11.11.2013 00:12
od DWXak
nemůžu si to odpustit, ale bmwe36fans ty tvoje texty se nedaj číst, když to nemá ani hlavu ani patu...

Napsal: pon 11.11.2013 00:48
od twigac
DWXak: moje slova... :roll:

Napsal: pon 11.11.2013 08:34
od aigo
tak pokud je zvyklej na 316i tak potom mu pak to prijde jak raketa no jen ta maximalka mi trosku nesedi

Napsal: čtv 02.01.2014 06:27
od bawofilak

Napsal: čtv 02.01.2014 08:42
od patriot
for bmwe36fans

I když česky umím snad dobře, u tvého příspěvku sem se docela zapotil, než mi došlo, o čem nás chceš informovat.

Řekl bych, že budeš max. mladistvého věku a nejrychlejší auto ve kterém si jel, bude Šk. Felicie 1,3i :D

Napsal: čtv 02.01.2014 09:33
od lukepostulka
bawofilak píše:http://www.youtube.com/watch?v=Law-T8WEhJE
To je to tvoje přestavěné Iso? :) v tom klipu ta 325i má zátah brutální, to je bez-vanos?

Napsal: čtv 02.01.2014 10:46
od Batler
Jestli chceš aby ti auto zrychlovalo na 4řku při 50 tak musíš koukat po V8 což v 3er nenajdeš :)

Ta R6 325i neni nejhorší ale do 3 tis otáček to neni závoďák ale relativně Ekonomické auto o proti rozežraným 1,8 a 2,0l.
To nic nemění na faktu že jsem měl možnost řídit E34 525i a ten motor je taky taková netykavka do 3 tisíc :D 1-2 dobrý za 3 ještě to jde ale pak to chce víc otáček :)

Napsal: čtv 02.01.2014 15:59
od Totic
Tak kabrio je zase trochu těžší, zkuste 328i v coupe/limo ..umí vzít "za srdce", teda ehm "za koule". :twisted:

Napsal: sob 04.01.2014 12:09
od Hanz125
ISo je sice zivejsi a lehci ale rozhodne se nevyrovna 2.5 to je nebe a dudy. Deda musel mit nejakej vycvachtanej kousek. Jestli ti muzu poradit kup si 2.5 bez vanos. Podle me asi nejlepsi motor na vykonove upravy, strasne spolehlivy motor a 2.5 vanos natrhne. Neberu M3 toe kapitola sama o sobe.

Napsal: sob 04.01.2014 12:18
od lukepostulka
Hanz: už jsem tě předběhl a 325i bezvanos mám doma. A musím potvrdit tvoje slova, je to pila jak prase a ten zvuk co se lyne z pod kapoty je neuvěřitelný... Jen co myslíš těma upravama?

Napsal: sob 04.01.2014 12:55
od Hanz125
Jestli mas m50b25 (bez vanos) tak si udelal podle me nejlepsi kup. R6 2.8i je dobrej ale na tak jako prave 2.5 bez vanos. Je pravda ze kdyz 2.8 das par jednoduchych uprav (klapka z 2.5, ostrou vacku atd.) tak z toho mas malou M3 ale pro lepsi upravy bys musel sahnout hluboko do kapsy. M50b25 je strasne predimenzovana az na 400 koni. Tzn ze do ni muzes vesele naladovat turbo a ten motor to vydrzi. Das tam prevodovku 1.8tds aby se ti stacilo nafoukat turbo, samosvor a M3 utre nudli az bude koukat na tvoje zada.

Napsal: sob 04.01.2014 13:00
od lukepostulka
Tak turbo jde nacpat i do M42... mě spíš zajímají úpravy, které se mi vlezou do rozpočtu a dají se udělat v garáži

Napsal: sob 04.01.2014 13:02
od Kani
A my s 2.5 vanosem utrem nos :cry:

Napsal: sob 04.01.2014 13:14
od lukepostulka
Kani píše:A my s 2.5 vanosem utrem nos :cry:
to by mě teda opravdu zajímalo jaký je tam ten rozdíl, jestli je opravdu tak velký nebo je to jen placebo :D

Napsal: sob 04.01.2014 13:16
od Hanz125
To je pravda ze to jde ale par kilometrech brutalni jizdy ti pisty podaj ruce :-D m50b25 to vydrzi uz jen proto ze ma hodne dilu z vyroby kovane.. No zalezi na tom co je tvuj rozpocet turbo kit sezenes za 25 tisic a mas v tom vse krom riditelny jednotky. Vstriky tam das z Isa protoze jsou vysoko prutokovy cena za vstriky z bazose kolem litru. Prevodovka 1500. Samosvor je drazsi a hur k sehnani. Muzes tam nakuchat 6klapku z m3 ted ji nejakej blazen prodava na bazosi za 7tis., ale musis koupit prechody. Ladeny svody 5 tis kdyz nechces turbo. Muzes si pohrat s pomerem u prevodovky 2.0 ma kratkou na 3jku udelas jen 120km a radis jak blazen ale drifty jdou samy a odpich nehoraznej. Hlavne nez zacnes delat tyhle blbosti tak si vymen plastovou vodni pumpu a domek za kovovovej a posilni brzdy a podvozek.

Napsal: sob 04.01.2014 13:43
od dede789
Netvrdil bych, že m50 zrovna vydrží víc než m52...

Napsal: sob 04.01.2014 13:50
od lukepostulka
dede789 píše:Netvrdil bych, že m50 zrovna vydrží víc než m52...
Přečti si téma M50B20 vs M52B20 je tam příspěvek srovnání litinového bloku a hliníkového a je to celkem zajímavě čtení

Napsal: sob 04.01.2014 13:51
od dede789
Jo to jsem myslím četl, ale přecejen to není jen o bloku :wink:

Napsal: sob 04.01.2014 14:06
od Hanz125
No kdyz budete srovnavat b20 tak i z meho pohledu je m52 lepsi ale ja tu mluvim o neznicitelne b25 ;-) jinak rozdil mezi vanos a bez vanos je v tom ze vanos min zere a bezvanos jede lip za plynem.

Napsal: sob 04.01.2014 14:08
od dede789
Já se spíš bavil o M52B28 a M50B25... každej ten motor má svý. Jinak nejsi z Teplic? Slyšel jsem, že tu někdo zastavil do compacta M50 bezvanos