Stránka 2 z 2
Napsal: stř 12.06.2013 22:58
od Totic
paveld píše:..tak jsem do toho šel. A pomohlo to.
No super a to potom klesla i nějak spotřeba, zlepšil se tah otáček ?

Taky do toho pujdu, jak posháním potřebný díly.
Napsal: čtv 13.06.2013 08:42
od Francis
Kontrola VANOSu jde provést diagnostikou. Při volnoběhu je možno VANOS "zapnout" a tím otestovat nejen funkčnost ovládacího solenoidu ale i posuv VANOSu jako takového. Při volnoběhu a změně časování VANOSem se velmi znatelně změní chod motoru, i po nájezdu 400k km.
Napsal: čtv 13.06.2013 10:50
od paveld
Zlepšil se průběh ve vyšších otáčkách. Spotřeba je stejná.
Napsal: čtv 13.06.2013 13:46
od PeterE36
No já mám najeto na 323i M52 r.v.97 117tis takže to asi nebude na škodu vanos přetěsnit. Někde jsem četl, že se to dělá u M52 až okolo 200tis. takže blbost.
Napsal: čtv 13.06.2013 14:38
od Figa
A kdo to s tou diag umí?

Napsal: čtv 13.06.2013 14:47
od Francis
Každý, kdo zvládá test akčních členů

Napsal: čtv 13.06.2013 16:29
od shade741
PeterE36- jako enchci ti brát iluze ale po 16ti letech 117tis km?

dosti podezřelé
Jinak výměnu doporučuju každému kdo si není jist, dá se to vpoho udělat doma a není to žádná darda
Napsal: čtv 13.06.2013 17:26
od PeterE36
shade741 píše:PeterE36- jako enchci ti brát iluze ale po 16ti letech 117tis km?

dosti podezřelé
Jinak výměnu doporučuju každému kdo si není jist, dá se to vpoho udělat doma a není to žádná darda
To ani nemusíš

když jsem ji kupoval měla 106500,vím co jsem koupil ,první majitel starší němec ,plný servis, nevlastnil jedno bmw, tak trochu sběratel ,vždycky něco koupil chvilku pojezdil a zaparkoval, ale E36 323i v paketu pro něj nemá zas nějakou cenu a navíc měl dvě ještě jednu stříbrnou a tu měl syn ta měla dokonce 87tis , stav nového vozu , nikdy jsem neviděl víc zachovalou 36tku.
Zkrátka kámo vím za co jsem dal 135 tyček. Auto nikdy neprodám tak jsem chtěl něco v top stavu.

Napsal: čtv 13.06.2013 17:29
od DWXak
je v okolí Hradce Králové kdo to umí zrepásnout?

Já do toho ruce strkat určitě nebudu

Napsal: čtv 13.06.2013 18:01
od _stalker_
Většina teda spíš všichni řikáte že ne, ale proč ne?? Mam M50B25 bez vanos a nejspíš praskla hlavna v horšim nebo odešlo těsnění... Pokud vezmu motor s řídicí jednotkou tak by neměl být problém s napojením ne?? A jak by to brali na technické, když se ted motor bere jako díl na výměnu...
Napsal: čtv 13.06.2013 23:25
od Francis
Na STK budeš mít problém, neboť bude jiný typ motoru:
M50B25 (bezVANOS) má na bloku 256S1
M50B25TU (VANOS) má na bloku 256S2
Napsal: čtv 13.06.2013 23:51
od _stalker_
Aha, tak to vtom případě zůstávám u mého...
Napsal: sob 15.06.2013 20:29
od Michal_01
Když budeš měnit hlavu, tak ti číslo na bloku zůstane snad stejné ne...
Btw. já to číslo na bloku mám zrezlé, nejde přečíst a když sem s tím byl na evidenčce, pán jen konstatoval, jak tam není - řídíme se dle štítku vs. papíry, kde mimochodem taky našel neschodu bylo tam právě vanosová verze což nemám, koukl se do pc viděl stejné parametry motoru a nechal to být s tím, že se někde předtím stala papírová chyba. U e36 6ti válců je to to nejmenší, můžeš si tam nacpat jaký chceš, nikdo ti na nic nepřijde...
Napsal: čtv 11.07.2013 22:02
od Lucifer
Je vanos stejný u M50 a u M52 ? Jestli jsou vzájemně zaměnitelný ?