Stránka 2 z 2

Napsal: stř 12.06.2013 22:58
od Totic
paveld píše:..tak jsem do toho šel. A pomohlo to.
No super a to potom klesla i nějak spotřeba, zlepšil se tah otáček ? :) Taky do toho pujdu, jak posháním potřebný díly.

Napsal: čtv 13.06.2013 08:42
od Francis
Kontrola VANOSu jde provést diagnostikou. Při volnoběhu je možno VANOS "zapnout" a tím otestovat nejen funkčnost ovládacího solenoidu ale i posuv VANOSu jako takového. Při volnoběhu a změně časování VANOSem se velmi znatelně změní chod motoru, i po nájezdu 400k km.

Napsal: čtv 13.06.2013 10:50
od paveld
Zlepšil se průběh ve vyšších otáčkách. Spotřeba je stejná.

Napsal: čtv 13.06.2013 13:46
od PeterE36
No já mám najeto na 323i M52 r.v.97 117tis takže to asi nebude na škodu vanos přetěsnit. Někde jsem četl, že se to dělá u M52 až okolo 200tis. takže blbost.

Napsal: čtv 13.06.2013 14:38
od Figa
A kdo to s tou diag umí? ;)

Napsal: čtv 13.06.2013 14:47
od Francis
Každý, kdo zvládá test akčních členů ;-)

Napsal: čtv 13.06.2013 16:29
od shade741
PeterE36- jako enchci ti brát iluze ale po 16ti letech 117tis km? :) dosti podezřelé

Jinak výměnu doporučuju každému kdo si není jist, dá se to vpoho udělat doma a není to žádná darda

Napsal: čtv 13.06.2013 17:26
od PeterE36
shade741 píše:PeterE36- jako enchci ti brát iluze ale po 16ti letech 117tis km? :) dosti podezřelé

Jinak výměnu doporučuju každému kdo si není jist, dá se to vpoho udělat doma a není to žádná darda
To ani nemusíš ;-) když jsem ji kupoval měla 106500,vím co jsem koupil ,první majitel starší němec ,plný servis, nevlastnil jedno bmw, tak trochu sběratel ,vždycky něco koupil chvilku pojezdil a zaparkoval, ale E36 323i v paketu pro něj nemá zas nějakou cenu a navíc měl dvě ještě jednu stříbrnou a tu měl syn ta měla dokonce 87tis , stav nového vozu , nikdy jsem neviděl víc zachovalou 36tku.
Zkrátka kámo vím za co jsem dal 135 tyček. Auto nikdy neprodám tak jsem chtěl něco v top stavu. ;-)

Napsal: čtv 13.06.2013 17:29
od DWXak
je v okolí Hradce Králové kdo to umí zrepásnout? :) Já do toho ruce strkat určitě nebudu :D

Napsal: čtv 13.06.2013 18:01
od _stalker_
Většina teda spíš všichni řikáte že ne, ale proč ne?? Mam M50B25 bez vanos a nejspíš praskla hlavna v horšim nebo odešlo těsnění... Pokud vezmu motor s řídicí jednotkou tak by neměl být problém s napojením ne?? A jak by to brali na technické, když se ted motor bere jako díl na výměnu...

Napsal: čtv 13.06.2013 23:25
od Francis
Na STK budeš mít problém, neboť bude jiný typ motoru:
M50B25 (bezVANOS) má na bloku 256S1
M50B25TU (VANOS) má na bloku 256S2

Napsal: čtv 13.06.2013 23:51
od _stalker_
Aha, tak to vtom případě zůstávám u mého...

Napsal: sob 15.06.2013 20:29
od Michal_01
Když budeš měnit hlavu, tak ti číslo na bloku zůstane snad stejné ne...
Btw. já to číslo na bloku mám zrezlé, nejde přečíst a když sem s tím byl na evidenčce, pán jen konstatoval, jak tam není - řídíme se dle štítku vs. papíry, kde mimochodem taky našel neschodu bylo tam právě vanosová verze což nemám, koukl se do pc viděl stejné parametry motoru a nechal to být s tím, že se někde předtím stala papírová chyba. U e36 6ti válců je to to nejmenší, můžeš si tam nacpat jaký chceš, nikdo ti na nic nepřijde...

Napsal: čtv 11.07.2013 22:02
od Lucifer
Je vanos stejný u M50 a u M52 ? Jestli jsou vzájemně zaměnitelný ?