Stránka 2 z 2
Napsal: úte 19.03.2013 16:00
od kenzee
Poldav6 píše:Já tomu prd rozumim, ale na kterých válcích jsi měl ten misfire, víš to? Přijdou mi divný ty korekce na řadě 1 (válec 1-3). Jsou 32,5%, kdežto na řadě 2 jen 0,5%. Divná je i hned ta první hodnota na prvním obrázku...(1.75)
Pokud jsi měl misfiry jen na válcích 1-3, tak bych řekl že to je skoro jistý.
Bavíme se pořád o lambdách před katem. Ty za katem motor neřídí.
Jinak, tenhle servis je prý na lambdy fakt dobrej:
http://hrdlicka-mhm.cz/. Autorizovaným servisům bych se vyhnul širokým obloukem, mám velmi dobrou zkušenost s
http://www.servisbmw.cz, je to v Praze 9, Vinoř.
Kolik máš najeto? To že lambda má vydržet 250tis. km nic neznamená, já ji měnil v 90tis. km. A na diskuzních fórech jsem viděl že někdo měnil i o dost dřív, jsou zkrátka dost citlivé.
Možná bych zkusil prohodil kabely k lambdám (stačí přehodit ty konektory co jsou pod krytem motoru). Pokud by ukazovaly jiné hodnoty než teď, asi je to jasný.
Můj tajný tip je lambda 1 před katem téměř KO

díky za analýzu

misfiry byly pouze na válci 1. najeto mám 55t km. no jestli jsem jim nepomoh tím divným benzínem, po kterým to stopro začlo blbnout, před tím nic. ještě bych zkusil přehodit ty kabely lambd. mám teď sundanej dekl motoru, protože jsem zkusil přehodit cívky. našel bys obrázek kde jsou ty konektory předních lambd? je to někde na tomhle obrázku?
http://www.bimmerboost.com/images/impor ... 3/1765.jpg
Napsal: úte 19.03.2013 16:11
od Poldav6
Koukal jsem mechošovi pod ruce, měly by to být ty v žlutém kruhu...

Bez 100% záruky.
Napsal: úte 19.03.2013 17:00
od kenzee
diky moc

, dam vedet
Napsal: úte 19.03.2013 21:14
od bmw335
kenzee píše:díky za vyčerpávající informace

. jak bude auto cajk, tak to objednám. asi z toho uk webu, to vychází pro evropu nejlíp, ne? s tím ISO softem jsi myslel co? to je do toho jb, nebo soft ecu auta?
K problému:
jinak dneska žádnej misfire nebyl, přesto jsem přehodil cívky a uvidíme zítra ráno jestli se problém přesune. taky jsem se díval do diagnostiky na ty hodnoty lambda sond a ta inpa ukazuje nějaké hraniční hodnoty. žádný lambda chyby tam nejsou, ale ty hodnoty jsou nějaké divné. nejhorší je, že je to skoro u všech. bohužel v tom neumím číst, takže nevím co je správně. každopádně u lambdy za katem, bank 2 skáče při nastartovaným motoru voltáž z nuly k 0,8V cca po jedné sekundě.
každopádně pokud nic nevyzkoumám, odvezu to někam do renocaru, zatím si to řeším sám, protože mě to baví a mám na to čas

Bohužel juiceduptuning už skončil:) Sice to vyšlo levněji, ale byly s nima problémy. Nejdřív jsem si to objednal, po 3 dnech jsem chtěl tracking code, napsali, že byla chyba na skladě a že to nemaj. Vrátili prarachy. Chtěl sem to z usa, ale tam zaplatiš 20% clo a 2-4% dan. Tak sem se jich ptal kdy to dostanou a že prej za pár týdnů, že mi daj vědět. Za 14dní se ptám kdy a tak prej příští týden příjdou, že si to mám objednat. Fajn došlo to, ale bez usb kabelu. Prý zase chyba ve skladě, takže na kabel sem čekal dalších 14dní. Prostě strašný. Kup si to přímo od burger v motors, nikde jinde to nekoupíš než v usa nebo na ebay. Evropa byla jediná ten juiced. ISO se nahrává do tý JB4 jednotky, ta má taky svůj soft. Dostaneš to s G5 integrated softem. Když chceš ISO, musíš přecvaknout takový 2 diody, to si všechno přečteš na tom n54tech.com. Ted se už vyvíjí jen ISO soft, takže pokud to budeš chtít mít furt aktuální, nezbyde ti než tam iso dát. Jsou tam vylepšení atd...Do Renocaru? Já bych do autorizovanýho servisu už nejel, akorát tě tam ojebou. Jestli seš z prahy, je novej Stratos na Proseku, byl jsem tam pro nějakej díl a servis vypadá na hodně slušný úrovni. Jinak já jezdím do AutoPupik, tak vidím co tam s tím dělaj. Po zkušenosti u Bychla, kdy mi plavalo auto, který tam bylo půl dne, z nádrže mi vyjeli 100km a závěr byl at si koupím nový zadní pneu, přitom byly urvaný stabilizační tyčky mě fakt nasralo!! To pak do bmw může jít dělat i řidič tramvaje, když neumí ani zkontrolovat takovou věc.
Napsal: úte 02.04.2013 09:06
od kenzee
přehození cívek nepomohlo, nové svíčky nepomohly, přehození prvních lambd mezi sebou nepomohlo, zbejvá vstřik. ale jsem objednaný k tomu Hrdličkovi do Vysočan, aby se na to podíval komplexněji.
včera jsem se asi podruhý narodil. buchla mi guma ve 180, naštěstí runflat. už se mi to stalo potřetí za poslední 4 roky, ale s jiným autem.

Napsal: úte 02.04.2013 09:56
od bmw335
kenzee píše:přehození cívek nepomohlo, nové svíčky nepomohly, přehození prvních lambd mezi sebou nepomohlo, zbejvá vstřik. ale jsem objednaný k tomu Hrdličkovi do Vysočan, aby se na to podíval komplexněji.
včera jsem se asi podruhý narodil. buchla mi guma ve 180, naštěstí runflat. už se mi to stalo potřetí za poslední 4 roky, ale s jiným autem.

Takže na runflatu si to ani necejtil co?

to muselo bejt slušný, když s runflatem můžeš jet max 80kmh

Já runflaty vyhodil, na jednu stranu dobrý na druhou špatný....Ale bejt to normální guma tak by to bylo asi dost blbý. Proč jezdíš po nějakých kusech železa?

Napsal: úte 02.04.2013 11:05
od kenzee
auto jsem na tom koupil.. v té 19" a m-paket podvozku se to ale nedá, je to příšerně tvrdý. už mám 14 dnů non-runflat v garáži, na všech autech jsem to vždycky dával do prdele. ale raději nepřemýšlet, co by se stalo, kdyby to runflat nebyl

. vy co nemáte rf, vozíte tu origo lepící sadu?
Napsal: úte 02.04.2013 16:18
od Poldav6
kenzee píše:přehození cívek nepomohlo, nové svíčky nepomohly, přehození prvních lambd mezi sebou nepomohlo, zbejvá vstřik. ale jsem objednaný k tomu Hrdličkovi do Vysočan, aby se na to podíval komplexněji.
včera jsem se asi podruhý narodil. buchla mi guma ve 180, naštěstí runflat. už se mi to stalo potřetí za poslední 4 roky, ale s jiným autem.

Přehození lambd nic vyřešit nemohlo, jestli jedna byla špatná

Šlo tam o to zjistit, jaké hodnoty to bude ukazovat, když jsou prohozené...
Jaktože ti bouchla guma? To jsem ještě u nikoho neslyšel. Jak to foukáš? Jak parkuješ...?
Já runflaty nevozím, v kufru mám nějaké lepidlo... A koupil jsem si dobrý kompresor, protože už mě nebaví ta frustrace na benzínkách..
Napsal: stř 03.04.2013 15:35
od kenzee
jasně že nemohlo nic vyřešit, ale mohl se misfire objevit na válcích 4-6. naneštěstí se mi nepodařilo misfire nasimulovat, pouze tam byla hláška, že mám přehozené lambdy. duchařina

. už aby slezl ten bílej bordel, abych s tím moh do prahy k tomu hrdličkovi.
praskla proto, že byla asi načnutá. co jsem se pak díval, tak tam asi byla prasklina. ten od koho jsem to koupil, tak asi píchnul a jel s tím víc nebo dál než se s rf jezdí a zkurvil ji. jinak maj gumy 8mm

. koupím asi tu origo lepící sadu, nic jinýho mi nezbejvá
Napsal: stř 03.04.2013 20:55
od bmw335
kenzee píše:jasně že nemohlo nic vyřešit, ale mohl se misfire objevit na válcích 4-6. naneštěstí se mi nepodařilo misfire nasimulovat, pouze tam byla hláška, že mám přehozené lambdy. duchařina

. už aby slezl ten bílej bordel, abych s tím moh do prahy k tomu hrdličkovi.
praskla proto, že byla asi načnutá. co jsem se pak díval, tak tam asi byla prasklina. ten od koho jsem to koupil, tak asi píchnul a jel s tím víc nebo dál než se s rf jezdí a zkurvil ji. jinak maj gumy 8mm

. koupím asi tu origo lepící sadu, nic jinýho mi nezbejvá
vybodni se na origo lepící sadu tohle je lepší a za zlomek ceny
http://www.youtube.com/watch?v=la-bhrRqvTY
normálně tím nafoukneš vypuštěný kolo a zalepíš tou sračkou....Ale maj na rozměry...já mám myslím tu největší už nevím, ale jestli to stálo 400 tak je to hodně.
Napsal: čtv 04.04.2013 12:47
od kenzee
aha, díky za tip. takže tím quick spair to i nafoukneš a nepotřebuješ ani kompresor, hm, to je fajn. já začal dražit tu origo sadu na ebayi, stojí fakt randál, ale takhle se na to vyprdnu
Napsal: čtv 04.04.2013 20:30
od styx
Napsal: úte 16.04.2013 11:10
od kenzee
tak borci, nakonec se to samo opravilo nalitím nějakého sajrajtu na čištění vtřiků od Toyoty. byl jsem u toho Hrdličky a můžu ho jen doporučit - dokáže změřit vše co se týká zapalování i spalování. měřil osciloskopem vše co změřit lze. bohužel má jen nějakou oem diagnostiku, protože v bmw inpa by zkonfrontoval výsledky fyzického měření s obd měřením. každopádně mi poradil to aditivum, které stálo 4 stovky. jinak u něj jsem platil talíř za cca dvě hoďky, což je ok. doporučuji ho a díky za tip na něj.
Napsal: úte 16.04.2013 12:00
od Poldav6
To jsem rad že se to vyřešilo. Nakonec to tedy vyšlo levně. Taky dik za zkušenost s Hrdličkou, cena je za takovou kupu práce dobrá..
Možná by stálo za to nalít aditivum jen tak preventivně. Kde se dá koupit?
Napsal: stř 17.04.2013 10:19
od kenzee
Poldav6 píše:To jsem rad že se to vyřešilo. Nakonec to tedy vyšlo levně. Taky dik za zkušenost s Hrdličkou, cena je za takovou kupu práce dobrá..
Možná by stálo za to nalít aditivum jen tak preventivně. Kde se dá koupit?
toyota, je verze pro beneli i naftu
on mi právě říkal, že toyota jako jediná automobillka si dělá tohle čistící aditivum sama, že zkoušel různé castroly a kdoví co, ale jen od té toyoty to je fakt žíravina. no, po kladné odpovědi na můj rejpavý dotaz jestli náhodou nevlastní toyotu jsem tomu moc nedával

. v toyotě, která je za rohem, se mě rovnou ptali jestli jdu od hrdličky.
Napsal: stř 17.04.2013 11:44
od Poldav6
OK, zkusím...