Stránka 2 z 2

Napsal: sob 13.04.2013 18:44
od roman320
No stres 8)

Napsal: sob 13.04.2013 20:02
od Lucifer
Sundej kolo vezmi Torx kterej bude o maličko větší než ten imbus natřískej ho do toho šroubu a povol ;)

Kup novej šroubek a jedeš dál :wink:

Napsal: sob 13.04.2013 21:36
od Francis
Mám na toto dvanáctihran, číslo si nepamatuju. Jde tam lépe natlouct než torx.

Napsal: sob 13.04.2013 21:42
od Lucifer
Tak torx bývá častěji v gola sadách než 12ti hran :D

Napsal: sob 13.04.2013 22:03
od c4mel
torxi mám jen malé a zítra je nikde nekoupím a stejně bych dával tu kapalinu do servisu takže si připlatím akorát za jednu brzdu... ale jako fakt mazec sem na ten imbus nasazoval i půlmetrovou trubku abych měl větší páku ale nic... a bylo i alučko přirezlé k brzdě sem to kolo musel páčit abych ho sundal sem fakt čuměljak může takle kolo přireznout

Napsal: pon 15.04.2013 07:15
od Tompo
Hoši mám drobek jinou otázečku ohledně brzd na E36 a to Compact R4, z ničeho nic ze dne na den sednu do auta a první brždění mě trochu zaskočilo. šlapu, šlapu nic a až snad v půlce chodu pedálu to začlo brzdit. Neřešil jste někdo něco podobného? S brzdama se teď nic nedělalo.

Napsal: pon 15.04.2013 10:01
od pragdejf
c4mel píše:torxi mám jen malé a zítra je nikde nekoupím a stejně bych dával tu kapalinu do servisu takže si připlatím akorát za jednu brzdu... ale jako fakt mazec sem na ten imbus nasazoval i půlmetrovou trubku abych měl větší páku ale nic... a bylo i alučko přirezlé k brzdě sem to kolo musel páčit abych ho sundal sem fakt čuměljak může takle kolo přireznout
normalne vodvrtat na malej prumer zavitu a zbytek sroubu vysrtabnout zavitnikem. jinak je fajn, kdyz naboj i prave tenhle sroubek popatlas medenou vazelinou, pak to jde lip rozebrat.

Napsal: pon 15.04.2013 10:20
od fabledwarrior
Nejde! Věř mi!:D Minulý rok v tuhle dobu mi měnili ložisko na zadním kole, tak byl dole i kotouč, pěkně tam namatlali tu měděnou paastu a všecko... včera jsem šel řešit utrženou paknu, tak sundám kolo atd a opět mi nešel imbusem povolit.. mlátím do toho, beru větší imbus a stejně se mi tam protočí.. tak jsem to vyřešil jak na předních przdách... nabouchal jsem tam imbus a přivařil sjem ho k šroubu a hned to šlo... potom jsem to uřízl, vyplnil jsem tu dírku svářečkou, zbrousil, udělal flexou drážku a už mám šrouby na šroubovák no:D

Napsal: pon 15.04.2013 16:59
od c4mel
ni já sem tam patlal odrezovač silikonový sprej a aj tu měděnou pastu ve spreji a nic... prostě tam ta mrcha drží a už sem startil nervy se s tím s*át :D

Napsal: pon 15.04.2013 17:06
od Lucifer
Kladivo o číslo větší torx, namlátit ho tam, hlavně musíte mít ořech z goly, a upravovat starý šrouby ?

Protáhnout závitníkem ten náboj a koupit novej šroub, namazat vazelínou pak to nezarezne. Pokud se to neprotáhne závitníkem a dá starej šroub tak se nedivte že vám to zase nejde povolit :wink:

Všechno co patláte vazelínou musíte mít čistý dočista, né jen ošudlaný kartáčem

Napsal: pon 15.04.2013 17:40
od pragdejf
kdyz kupujete kotouce od bremba, tak sou tam novy srouby vzdycky pribaleny. ostatni vyrobci to tam z nakyho duvodu uspory 2kč nepridavaj.

Napsal: pon 15.04.2013 18:21
od johnyfly1
aj ferodo pridava nove srobky do balenia :wink:

Napsal: pon 15.04.2013 18:23
od Lucifer
No jo tak ten šroub stojí novej 24kč u BMW :wink: Takže úspora při tom počtu kotoučů vyrobených denně je docela velká :lol:

Napsal: pon 15.04.2013 20:57
od paveld
Hlavně ten novej šroub krom namazání jen lehce dotahnout rukou, zdaleka ne na krev, jinak po čase zas nepujde. Nedrží to na něm, tak to vubec nevadí.

Napsal: úte 16.04.2013 04:30
od roman320
Ate taky dava novy sroubky.. btw mam v tomhle asi zazracny auto, tyhle sroubky sem povolil vpohode vsechny, stejne jako spoje vyfuku a cokoliv na podvozku, celkem haluz na rv 94:D

Napsal: úte 16.04.2013 15:14
od c4mel
to já na zadkách taky vklidu jen sem se trochu zapřel a už to bylo ale předky ty nešly...