Stránka 2 z 4
Napsal: pon 19.11.2012 14:50
od MattyX
Totic píše:V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..
Jenže kouče nejsou tak silný jako u M3 , a M3 brzdiče mají větší pístek myslím

ale 325mm brzdy jsou taky slušný upgrade , kdy není zapotřebí Emkových těhlic (popřípadě jiných ekvivaletních uprav )
Napsal: pon 19.11.2012 23:26
od EdyBoyS
Hyena píše:Nejaky pr. trmeny se mi tu vali no

E36 3.2
a za kolik by jsi je nechal?
Napsal: pon 19.11.2012 23:28
od EdyBoyS
MattyX píše:jo desky trw tvl

měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném

no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde

a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš

a investuj do lepsich brzdových desek

Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Napsal: úte 20.11.2012 00:13
od Jamall
Francis píše:Nejsou to PowerDisc, ale "obyčejné" ATE. Desky též ATE. Nekopou, nepískají, nevadnou, prostě jen brzdí

Brzdy je potřeba zajet a přiměřeně se k nim chovat. Dával jsem sem odkaz na velice pěkný text o brzdách.
ja chcu link na té brzdy please...nemůžu dohledat
Napsal: úte 20.11.2012 00:55
od Francis
Tak původní odkaz jsem nedával já, ale Kugelig, a to v dubnu:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273
Napsal: úte 20.11.2012 08:44
od MattyX
EdyBoyS píše:MattyX píše:jo desky trw tvl

měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném

no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde

a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš

a investuj do lepsich brzdových desek

Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Mě TRW zhořeli

nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol

smrda že bych se zeblil

LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče

nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
Napsal: stř 21.11.2012 23:06
od Lucifer
Napsal: čtv 22.11.2012 23:01
od EdyBoyS
MattyX píše:EdyBoyS píše:MattyX píše:jo desky trw tvl

měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném

no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde

a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš

a investuj do lepsich brzdových desek

Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Mě TRW zhořeli

nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol

smrda že bych se zeblil

LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče

nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
A co bys teda doporučil za desky k těm kotoučům Zimmerman Sport??
aby to dobře brzdilo a bylo to za přijatelnou cenu...
Napsal: pát 23.11.2012 10:58
od Lucifer
Můžeš mi nějak dát kontakt na toho kámoše s TDS s 250koňma ?

Napsal: pát 23.11.2012 19:55
od beny-maser
já by jsem chtěl taky tds s 250PS
Napsal: pát 23.11.2012 23:53
od EdyBoyS
On už to TDS prodal, šlo do světa za 120...
kontakt... no když přijedeš do Olomouce, tak dělá každýmu servis báwa, jak mechanických částí, tak má i šikovného kolegu co má origo BMW diagnostiku... ladí auta snad každymu kámošovi kterej má BMW...
To jeho TDS zná určitě hodně lidí, říkalo se mu kometa, bylo cely černy, položeny na zemi, na R18 černych kolech (245 a 285) a na zadni okně nálepka kola od ježíška...
na sprintech pojelo E36 328i kupé jak hovno... i E46 330i to podělalo...
Měl tam hodně úprav, ale taky se měnil 2x ročně motor
Teď má na drifty a burnouty závodní speciál co si sám poskládal a je to E36 Alpina B8 tzn 4,4 V8, vykuchaná, sportovní sedačky, hydraulická ručka atd...
Napsal: sob 24.11.2012 00:08
od sa-tan666
s jeziskem jsem sprinty jel ale ze by me podelal to urcite ne
ale jelo mu to dobre byl zamnou na 300m o 2 auta
a hlavne je to clovek kterej kterej se toho neboji
Napsal: sob 24.11.2012 00:26
od EdyBoyS
sa-tan666 píše:s jeziskem jsem sprinty jel ale ze by me podelal to urcite ne
ale jelo mu to dobre byl zamnou na 300m o 2 auta
a hlavne je to clovek kterej kterej se toho neboji
a ty máš co za auto?
Napsal: sob 24.11.2012 00:52
od sa-tan666
obycejnou 328i kupe
Napsal: sob 24.11.2012 01:06
od EdyBoyS
sa-tan666 píše:obycejnou 328i kupe
divny... já viděl na vlastni oči jak podělal 328i kupé s otevřenym sáním...
ale to bylo ještě za dob co měl posunutej omezovač, čip na maximum a ještě myslim jiný turbo?

a kdo ví co ještě...
no a teď zpět k těm brzdám... jaký jsou nej desky k těm zimmermanům?
Napsal: sob 24.11.2012 08:38
od Lucifer
No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám

Napsal: sob 24.11.2012 14:29
od EdyBoyS
Lucifer píše:No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám

to kazdymu tajil, co tam bylo za upravy, ale co vim, tak chip na zakazku, jinej vyfuk vcetne svodu, posunutej omezovac, jiny turbo, sani a kratsi diferak... byla to nejsilnejsi e34 tds co jsem kdy videl...
Napsal: sob 24.11.2012 14:31
od Lucifer
Že tam byl čip tak tomu nevěřim ani náhodou nemohl tam mít elektronický čerpadlo
Napsal: sob 24.11.2012 14:44
od EdyBoyS
nemyslim chip jako ten modul ale chip tuning... mel premapovanou jednotku uplne do kurev, nevim kde to vzal nebo vo je to zac, nejak jsem po tom nesel... ale jelo to brutalne a sedelo to jak motokara
bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
Napsal: sob 24.11.2012 14:58
od Lucifer
No však píšu elektronický vstřikovací čerpadlo nemůže vytáhnout takový masakry ani náhodou, celá evropa už na tom pohořela, jediný co ti k tomu pomůže je mechanická rotačka jenže u tý je ti čip uplně k ničemu