Stránka 2 z 2
Napsal: ned 21.10.2012 18:45
od noname
Napsal: ned 21.10.2012 18:54
od xSAFA
noname: Tohle není úplně ono, charakteristika toho startování je velmi podobná jak někdy u mě, ale zde je slyšet, že ten nepříjemný zvuk se ozve až po chytnutí motoru, ostatně tohle mi dělal starý startér. Mě to vydává hodně utahaný zvuk už ve fázi před okamžikem chytnutí motoru. Možná to skutečně budou ty uhlíky, nevím zda můžou být třeba jen nějak opálené po tom trápení startéru? Problémem je, že prostě teď nemám čas ani náladu jej vytahovat ven a na druhou stranu bych nerad něco zanedbal a podělal jej úplně. Jestli bude čas, zkusím ten zvuk taky nahrát...

Napsal: ned 21.10.2012 18:58
od noname
tak to volnoběžka nebude, bylo by to fakt divné na nové starteru
Napsal: ned 21.10.2012 20:04
od Jamall
tak u mě je to přesně ono...takovýto utahaní zvuk a na(III otočku to chytne). Chtěl bych to mít jak u druhého auta...(hup hup škyt)
Jinak jsem koukal i na ten plusový kabel a je naprosto netknutí...docela to vsázím na tu kostru
Napsal: čtv 01.11.2012 12:08
od Jamall
tak výměna kostry motoru je pro mě zatím nejlevnější a "nejúžasnější" údržba jakou jsem kdy na autě provedl.
V místním krámě přes audio techniku jsem si nechal udělat nový zemnící kabel motoru. Vyčistil a dotáhl jsem i zemnicí kabel baterky v kufru a po nastartování, jsem si to poprvé asi ani neuvědomil a musel jsem to zkusit ještě jednou....místo utahaného zvuku je slyšet "vup vup vup vrrrrr" Možná startuje ještě líp než moje druhé auto...nebo e36 kterou jsem kdy zatím slyšel. Ještě bych rád vyčistil + kabel startéru, ale co jsem tak koukal je tam přístup jak k penězům. Nemáte někdo fotku jak to tam vypadá, abych věděl kam sáhnout, abych povolil + kabel
Napsal: čtv 01.11.2012 18:04
od Lucifer
Je otázka jakej máš motor na ten startér
Jinak ta kostra je základ

Napsal: čtv 01.11.2012 23:23
od xSAFA
Mám někde fotky z demontáže a montáže u M52B28, bude to hodně podobné jak u M50. Základem je sundat sání, pak je tam "krásný přístup", na kontrolu kabelů by možná stačilo se dostat i zespod. Fotky pokud najdu hodím, mám v nich teď po přechodu na nový komp docela bordel...

Napsal: čtv 01.11.2012 23:31
od Lucifer
Tady M50 ze shora
Tady M52 ze spoda
Jinak u M51 je přístup uplně pohoda bez sundavání sání

Napsal: pát 02.11.2012 00:54
od Jamall
jéé sorry M50b25...jsem amatér...kde koho za to prcám a já
Potřebuji jenom fotky toho místa a samotného startéru...sání sundávat nechci, bych musel kupovat nové těsnění a určitě ještě něco dalšího co by se mi už od pohledu nelíbilo. Takže doufám, že se na něj nějak jinak dostanu
Napsal: pát 02.11.2012 14:03
od xSAFA
No jak zespod nevím, já na to šel rovnou shora a mimo stržené hlavy torxů u startéru, což byl opravdu oříšek a bezmoc, jsem se s žádným větším problémem nesetkal. Ber to tak, že alespoň prohlídneš sání a hadice kolem, pokud jsi je ještě nekontroloval, bral bych to zároveň jako jakousi prevenci. Těsnění stojí pár korun a většinou ani není potřeba nic měnit. Možná by ti stačilo shodit jen část po samotné sání, tedy box, váhu, klapky a pak už alespoň trochu uvidíš na připojení startéru ale přístup je pořád nic moc, zavazí tam spoustu vnitřností pod sáním. S fotkou na tebe myslím, mám pocit, že jsem si to fotil...
Napsal: pát 02.11.2012 20:13
od Lucifer
Něco jsem našel u strejdy googla

Napsal: sob 03.11.2012 01:12
od Jamall
Děkuji za foto a rady. Sání po vidle mám zkontrolováno. Myslím, že na kabely by se nechalo dosáhnout od klapky. Podívám se na živo a snad se na něj dostanu z boku
Napsal: úte 06.11.2012 09:40
od xSAFA
Můj problém vyřešen, vadná baterie (problém na straně výrobce) teď to točí na drc. I přes všechno laické měření se tvářila, že je v pořádku, až na "ponku" odborníka odhalena zrada.
