Stránka 2 z 2
Napsal: stř 19.09.2012 09:38
od MattyX
starter ti toci pac imo nemas zapojeny tak jako origo

pokud by byl problem v ews a tys ho mel zapojeny kompletne tak te nepusti ani starter

ale jelikoz mas zapojenej akorat pin 7 tak ti to blokuje jen jednotka

tzn vstriky popripade zapalovani

jednou se nám stalo že jen kroužek blbě četl čip a proto to nechtělo chytnout

Napsal: stř 19.09.2012 12:45
od Fx
To už tu je napsané asi třikrát, takže asi doporučím dopojit diagnostické kabely od EWS a začít tam...
Psal tu, že má EWS zapojené mezi spínačkou a startérem, tak bych ale předpokládal, že to zapojil tak, jak to je originál. Ovšem kdo ví...
Napsal: stř 19.09.2012 12:49
od Rade520
Aj,máš pravdu.to jsem si neuvědomil ,teď mám vlastně startér
zapojený přímo na spínačku,takže točit musí .
Napsal: stř 19.09.2012 18:35
od Fx
Nejjednodušší, co mě napadá:
Cvakne relé v EWS? (=klíč je správně rozpoznán)
Vede kabel s daty do ŘJ motoru? (jako jestli opravdu vodí)
Napsal: stř 19.09.2012 20:28
od Rade520
Ne,ne, to jste mě špatně pochopili,nebo jsem to spíš blbě napsal.
Takže znova:
Původně byl v autě (e36 rv. 93) motor M50B25,koupil jsem motor
M52B28 od místního člena "maysnera" s tím že by to měl být rv.94 bez EWS. (Možná o tom motoru bude něco vědět Mattyx

)
Po zapojení motoru nešel nastartovat,tak zkoumám možnosti:
-může to být novější rok výroby už s EWS
-Jinak zapojený motorový konektor X20
-Motor z automatu,vadné čidlo na klice,cívky,čerpadlo....atd.
Napsal: stř 19.09.2012 20:55
od Rade520
No a dnes jsem se dostal k autu,takže nové poznatky:
Konektor X20 je zapojený stejně,akorát M52 má navíc zapojené dva piny ke klapce výfuku,takže to mě netrápí.
Cívky,relátka jsou OK.
Zjistil jsem že jsem blbec nejspíš otočil hadice na vstřikovací lištu

Takže dopředu lišty vede přívod benzínu? A vratná hadice k regulátoru?
Těď už si sem tam "bouchne" ale střílí zpět do sání a stejně nenastartuju.
Jinak na motor jsem hned "nabastlil" svody,kopie supersprint made in china
Větsí škrtíci klapku,a sání M50.Tak doufám že to nebude dělat problémy.
Jo a díky kluci že se snažíte poradit

Napsal: čtv 20.09.2012 00:50
od Fx
A jéje, to je změn najednou.
A kde máš teda zapojené to slibované EWS, když je ta jednotka motoru z roku 94?
Nestartování rozhodně můžou způsobit podtlaky. Zkontroloval bych zapojení sání, nebo vrátil sérii pro vyloučení problému, a to se SPRÁVNÝM zpojením VŠECH hadiček.
Jaké tam jsou svíčky, ty jsi neměnil?
Diagnostika byla? Co čidlo vačky a hlavně klikovky?
Nic proti, ale zrovna Maysnerovi bych věřil v tom, co prodává. Z huby s**č si pokud vím nedělá, zatím co řekl, to platilo (i pokud jde o motory, jeden jsem pomáhal rozchodit).
Napsal: čtv 20.09.2012 07:32
od MattyX
ja o tomdle motoru nevím z hola nic takze mimo mě pls

...
Napsal: čtv 20.09.2012 08:56
od Rade520
Jé,tak to promiň "mattyxy"
Nic proti maysnerovi,v pohodě kluk,dobrá domluva a férové jednání
jinak bych o něj nic nekupoval ,aby to vůči němu nevyznělo nějak špatně .
Jenom zkoumám možnosti proč nestartuje.
Takže na EWS se vykašlu a o víkendu pořádně přidělám saní
a kouknu na ty čidla .
Svíčky jsem vyměnil,byly černé,zakydané ,prostě hnus .
Napsal: čtv 20.09.2012 09:23
od Fx
Za co jsi je měnil? Kdysi jsem s jedním klubákem řešil nestartující motor M50 po zástavbě do jiné kastle, všechno bylo správně zapojené, svíčky nové... A točilo to, ale nechytlo. Nakonec se ukázalo, že to bylo svíčkama. Ač nové, tak to byly Boschky. Po výměně za NGK je auto už pár let bez problémů.
Napsal: čtv 20.09.2012 09:36
od Rade520
NGK co jsem měl v M50,najel jsem na nich tak 3000km ,takže by měly fungovat.
Nikoho poblíž kdo by mě udělal diagnostiku bohužel neznám .
Napsal: sob 29.09.2012 09:22
od Rade520
Vyřešeno, koupil jsem nové čidlo kliky a vačky a už jezdím
Takže kdyby někdo chtěl dávat M52 místo M50 vše v pohodě pasuje,
akorát je třeba upravit zapojení benzínu na vstřik. lištu(hadice jsou jinak dlouhé),jednu vodní hadici,a tlakové hadice na servo jsou odlišné,
ale to není nic náročného.