Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 ASC otazka

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Fatal Design »

To určitě není všechno co jde ;)
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#22 Příspěvek od johnyfly1 »

no este ma jedna vec napadla a to klima ale to je asi viac nemozne ako to asc :D
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#23 Příspěvek od Jamall »

člověče zrovna tu klimu bych viděl snadněji, než to asc, ale už jenom kvůli tomu, že jsem to jednou dělal a teď se chystám na další implementaci. Jak si o funkci a manipulaci něco přečteš, najdeš auto ze kterého si to sám vymontuješ a popíšeš + nafotíš co kam...brnkačka. Jenom to vypadá složitě, ale to je snad u všeho do doby než si to člověk sám vyzkouší
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ASC ti jen "přiškrtí" plyn. Je otravné při rychlém startu z křižovatky a proto jsem ho "deaktivoval" vyříznutím klapky i hřídelky.
ASC+T v první fázi též jen přiškrtí plyn, a pokud to nestačí tak přibržďuje protáčející se kolo, ale nefunguje tak dobře jako samosvor, v zimě jë skoror k ničemu. Kolo co má trakci tak stojí, kolo co se protáčí ASC+T přibrzdí, ráz se přenese na stojící kolo a to se též protočí a auto stojí a na střídačku cukavě hrabou obě kola.
Se samosvorem je to jiná káva ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět