
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 ASC otazka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
člověče zrovna tu klimu bych viděl snadněji, než to asc, ale už jenom kvůli tomu, že jsem to jednou dělal a teď se chystám na další implementaci. Jak si o funkci a manipulaci něco přečteš, najdeš auto ze kterého si to sám vymontuješ a popíšeš + nafotíš co kam...brnkačka. Jenom to vypadá složitě, ale to je snad u všeho do doby než si to člověk sám vyzkouší
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
ASC ti jen "přiškrtí" plyn. Je otravné při rychlém startu z křižovatky a proto jsem ho "deaktivoval" vyříznutím klapky i hřídelky.
ASC+T v první fázi též jen přiškrtí plyn, a pokud to nestačí tak přibržďuje protáčející se kolo, ale nefunguje tak dobře jako samosvor, v zimě jë skoror k ničemu. Kolo co má trakci tak stojí, kolo co se protáčí ASC+T přibrzdí, ráz se přenese na stojící kolo a to se též protočí a auto stojí a na střídačku cukavě hrabou obě kola.
Se samosvorem je to jiná káva
ASC+T v první fázi též jen přiškrtí plyn, a pokud to nestačí tak přibržďuje protáčející se kolo, ale nefunguje tak dobře jako samosvor, v zimě jë skoror k ničemu. Kolo co má trakci tak stojí, kolo co se protáčí ASC+T přibrzdí, ráz se přenese na stojící kolo a to se též protočí a auto stojí a na střídačku cukavě hrabou obě kola.
Se samosvorem je to jiná káva

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition