Stránka 2 z 2

Napsal: pon 02.07.2012 17:44
od Lucifer
Tak já ti věřím že je to jednodušší ale pokud ta kastle má stav a i interiér za to stojí tak já bych do toho šel. Přeci jen dodáš tý kráse trochu víc síly než jen 66kW z jednaosmy :D

Napsal: pon 02.07.2012 18:24
od Jamall
hodit tam 2,5 + tempomat + klimu, loketku a máš báječné auto

Jinak na pohled krasavec

Napsal: pon 02.07.2012 18:35
od Lucifer
Jamall píše:hodit tam 2,5 + tempomat + klimu, loketku a máš báječné auto

Jinak na pohled krasavec
Naprostej souhlas :palec:

Napsal: pon 02.07.2012 20:13
od Tompo
Já Vám nevim kuci, po těch lapálijiích s TDSama, který se mi už 2x za sebou opakovali bych příště volil V8 :D . Jinak jako teď, když už to mám celkem vychytané, tak je to fajn svezení za ještě lepší peníze, o tom žádná :D

Napsal: pon 02.07.2012 20:34
od Lucifer
Tak jako když si TDSo dáš do technickýho top stavu nebo seženeš dobře opečovávanej motor a tu péči mu budeš dopřávat tak ten motor nalítá takový hromady kilometrů o kterejch se nám ani nezdálo :)

Napsal: pon 02.07.2012 21:51
od Tompo
No právě, jenže já už dvakrát koupil mrdku, která se po 15000km vysrala :(

Napsal: pon 02.07.2012 22:16
od Lucifer
Jasný tak už jsi zase vyléčenej a dáš si bacha :) ale taky nemůže koupit hned první motor co se uvidí.

Napsal: pon 02.07.2012 22:22
od Beaver
Batler píše:Mno takže prasklej blok motoru, přidřené turbo a když jsme vypouštěli olej tak napřed vyteklo 5 litru VODY a až pak se uráčil vytéct olej :(
To bylo celkem zřejmý už z toho prvotního popisu - tlak z válců vrazil do olejovýho kanálku prasklým blokem a proto taky "vybuchnul" olejovej filtr, následovala fatální ztráta oleje a během chviličky se ti zadřelo všechno, co bylo nějak mazaný. Patrně ti ten tlak i vyfouknul olej přímo z turba skrz ložiska. Z toho motoru co máš už nemůžeš použít skoro nic, hoď to do starýho železa a swapni za jinej. Jinak ta voda se tam podle všeho nahrnula až dodatečně, kdyby se ti dostávala do oleje už dřív tak by se to určitě poznalo při té výměně. V zásadě buď rád, cáknout ten olej na rozžhavený svody, tak ti to mohlo klidně i celý shořet.

Napsal: pon 27.08.2012 00:23
od Batler
Fotky toho čím to bylo :-)
DO té díry v klidu strčim malíček....

Díra Obrázek

Prcek Obrázek[/list]

Napsal: stř 29.08.2012 21:47
od Lucifer
Krásná práce, jak to nakonec teda budeš řešit dáš zpátky tu M41 ?

Napsal: ned 02.09.2012 19:06
od Batler
Lucifer píše:Krásná práce, jak to nakonec teda budeš řešit dáš zpátky tu M41 ?
Hele za 20 tis jsem to prodal, kola jsem si vzal, radio a koupil jsem E39 tds
Obrázek

Napsal: ned 02.09.2012 19:10
od Lucifer
Tak to gratulace 8)


Ať slouží ;) přeci jen M51 a e39 je už skok na vyšší třídu oproti e36 m41

Napsal: ned 02.09.2012 19:55
od Tompo
Vypadá hezky... Jak jede M51 v E39, resp. naplnilo očekávání?

Napsal: ned 02.09.2012 23:25
od Batler
Thanks, tak rozdíl to je obrovskej.

To nemůžu říct jak jede, mám s tim najeto max 250 kilometrů, celou dobu to zatim stojí v servisu, né že by servisák byl neschopnej ale je to tak když voláte do shopu kdy to budou mít a oni vám řeknou že do dvou dnů... realita je týden. To pak ty týdny naskakují ani nemrknete.
M51 jede dle mého sametově, jel sem s tím ze Svoru u Nového Boru přes Prahu a ještě 20 km za Prahu a spotřeba 5,1l doma po ujetí 200km už ale po ujetí 30 km po cukačkách vždy tak 5-6 km začíná lést na 6,4l doufám že u tich 7l se zastavím.
Očekavání tds v R6 splnilo velice dobře: za jízdy na prosté ticho o motoru téměř nevím když jedu normálně, tam kde jsem s 318tds dával jedničku tady mi to vezme dvojka a i když mám 1500 ot, tak nemusím jak blázen tam rvát nižší stupeň a vytáčet to jak magor abych se do kopce vůbec rozjel....
1.8 TDS má dle mého hrozně blbě odstupňovanou převodovku.Mezi dvojko a trojkou je 1100ot rozdíl, což znamená že když přijde kopec a vy nechcete jet celej kopec na dvojku tak musíte dvojáka vytočit minimálně nad 2,5tis ot protože jak tam prdnete trojku otáčky spadnou na 1500 a to auto v kopci prostě nejede když neni seplé turbo.
V létě by se to dalo ještě přežít ale v zimě to je katastrofa, když je mínus -15°C a vy ujede od baráku 2 km a přijde kopec kde je naprosto ideální kvalt trojka :twisted:
Což se mi 2.5 TDS libí že tenhle problém je posunutej mezi čtyřku a pětku :inlove: