Napsal: pon 11.06.2012 20:03
Hele Venco přijeĎ někdy tou 318 ještě jsem v tom nejel. Mladá by chtěla tohle v compactu tak bych to mohl omkrnout. Až se někdy zase sejdeme samo 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Dneska jsem si na tebe vzpomněl na dálnici... při 140 km/h stabilně (bez pozvolného zrychlování nebo zpomalování) mi ekonoměr ukazoval takových 8,5 možná spíš 9... takže bych řekl dost podobně jak tobě... ve výsledku ti to kolem těch 7,5 průměrný na nádrž dá, záleží jak ho kde podržíš a naopak povolíš, já většinou když jedu na chalupu kokořínským dolem tak tam jedu pilu a zpátky jedu radši jinudy abych to zase vykompenzovalRihi92 píše:právě proto se ptám, mám aktuání při 140km/h něco málo nad 8l a například ty píšeš, že si jel 200 průměrem 7.7blackjack píše:Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.
Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200
Rád bych mřil dotankováním, ale naftu neberu na benzince, tak je to krapet složitější
Taky přemýšlím o nějakým nenásilným pročištění aditivem, máš nějaké osobní zkušenosti., prohnat motorem čistej TEC se mi moc nechceLucifer píše:Tak zase v 5er jsem jednou sledoval vlákno. A tam kupovali do svejch ropáků ten TEC z kellyny. Vyjeli nádrž nahodili ten litr toho TECU a volnoběh prý na 2500ot. Nechali to na to chvíli běžet projeli se mělo to tak o 500% větší výkon. Po chcípnutí motoru (spálení veškerýho aditiva) dotankovali naftu a systém taky komplet vyčištěnej
napadlo mě (a asi jsem nebyl první) vyjet nádrž na rezervu řekněme odhadem aby zbylo takový 3-4 litry a do toho dolít třeba ten TEC a nechat pročistit, podle mě už by tam mohla být zajímavá koncentrace. Jen nevím jak to myslíš s tim filtrem na přepad...Lucifer píše:No já bych to taky neriskoval čistym ale jak psal tady shade tak zkusit to půllitr až litr nafty nacpat ten vif a nechat to projet + filtr na ty sračky co půjdou z přepadů. Ještě jsem to nezkoušel ale určitě bych tohle zkusil to bude podle mě nejšetrnější a nejúčinější čištění vstřiků čerpadla a systému. Určitě účinější než aditivovat každej natankovanej litr.