Stránka 2 z 2
Napsal: stř 30.05.2012 14:20
od Selix
ja bych rekl, ze delka stisknuti startovaciho tlacitka pri startovani i vypinani motoru nema na nic vliv. napr. pri startovani si auto vse udela automaticky: kratce stisknes a pustis tlacitko, pokud je potreba (ve velke zime) auto chvilicku zhavi, pak se sam spusti starter, az naskoci motor starter se sam vypne ..
Napsal: stř 30.05.2012 22:32
od Dolly86
Selix píše:ja bych rekl, ze delka stisknuti startovaciho tlacitka pri startovani i vypinani motoru nema na nic vliv. napr. pri startovani si auto vse udela automaticky: kratce stisknes a pustis tlacitko, pokud je potreba (ve velke zime) auto chvilicku zhavi, pak se sam spusti starter, az naskoci motor starter se sam vypne ..
takžde není třeba podržet tlačítko bez spojky, rozsvítí se světla nabehnou a zhasnou kontrolky a až pak startovat přes spojku? Mužu rovnou zmačnout spojku a klasicky startovat?
Napsal: čtv 31.05.2012 14:48
od Selix
tak. zastrcit klic, zmacknout spojku, zmacknout tlacitko start. bez spojky se to tlacitko macka jen kdyz potrebujes zapnout zapalovani bez nastartovani motoru
Napsal: čtv 31.05.2012 15:21
od Dolly86
Selix píše:tak. zastrcit klic, zmacknout spojku, zmacknout tlacitko start. bez spojky se to tlacitko macka jen kdyz potrebujes zapnout zapalovani bez nastartovani motoru
Ok děkuju, to jsem potřeboval vědět.)
Napsal: pát 01.06.2012 21:46
od Dave320
Tak dnes jsem z autem jezdil a tak jsem vždy při vypínaní motoru poslouchal co to bude dělat, motor jsem vypínal asi 5x a to tak, že jsem jen to tlačítko stiskl a hned pustil a vypnulo se to normálně bez těch zvuků, tak to jsem z toho mačo.Vůbec netuším proč by to mohlo dělat, zkusím až budu mít návštěvu v BMW se tam optat technika co on na to.