Stránka 2 z 3

Napsal: ned 19.02.2012 21:02
od Lucifer
Ještě k tý EWS jsou očíslovaný ty piny ? Nebo v levo nahoře je např 1 ?

Napsal: ned 19.02.2012 21:12
od Fx
Lucifer píše:Ještě k tý EWS jsou očíslovaný ty piny ? Nebo v levo nahoře je např 1 ?
Jsou očíslovaný na jednom z konektorů. Pokud ti jde na startér při otočení klíčem do startovací polohy proud, tak chyba v immo nebude, ale původně jsem tu četl právě něco o tom, že tam proud nejde. EWS2 obsahuje relé startéru, a to spíná po správném rozpoznání klíče.

Napsal: ned 19.02.2012 21:13
od Lucifer
Heleď a ten pin 1 je výstup z EWS na startér žejo ? Koukám taky právě do ETM

Napsal: ned 19.02.2012 21:15
od Fx
Z hlavy nevím, ale taky jsem to kdysi hledal v ETM, takže pokud ho máš otevřený, řiď se jím :)

Napsal: ned 19.02.2012 21:19
od Lucifer
Koukám ale do ETM pro 1998 nemáš ETM pro starší ? Já mám právě 93 a v tomhle ETM je EWS II, ale tam podle toho je teda ze spínačky do EWS v který je relátko co sepne startér a na tom startéru to napětí je. Jsem z toho už jelen :D

Napsal: ned 19.02.2012 21:19
od Tompo
Lucifere, dyť máš plus na startéru při poloze start, tak proč se zdržuješ EWSkem?

Napsal: ned 19.02.2012 21:20
od Lucifer
:lol: no to je to co mi neleze do hlavy, když můj původní startér měl funkční tu horní mechanickou část, tu jsem zachoval a dal do ní tu spodní část z novýho kterou jsem měřil a nic se nedělo ani ta horní část nefungovala 8O 8O

Napsal: ned 19.02.2012 21:22
od Tompo
No, kup novou cívku, vyměň uhlíky, ložiska a máš klid, ne? Prostě to tam máš odkouřený :(

Napsal: ned 19.02.2012 21:30
od Lucifer
Ale ta moje cívka je funkční a vinutí jak statorový tak rotorový mám taky proměřený :!:

Ta moje původní cívka fungovala a je divný že jen vyndáním startéru by se spálila

Napsal: čtv 23.02.2012 21:59
od Lucifer
Tak hoši další poznatky.


Dnes jsem si byl pro funkční ozkoušenej startér. Doma jsem se točil jak pominutej, ale jen co jsem ho dal do auta zase se nic nedělo. Řešil jsem to už s jedním známým a on měl dřív stejný problém a to ten, že prohodil drátky na startéru ( to jsem zkoušel a jsou na každym drátu jiný očka takže to nejde nasadit na závity), pak další problém kostra motoru. Tu jsem měřil na startéru proti - svorce na baterce a samozřejmě 0.001ohmu !!!! EWS funkční, na jednom tom slabším drátku je 12V po otočení do 3. polohy klíče, ale startér to nějak furt nechápe :roll:


Kde je zakopanej ten pes ? :evil:

Napsal: čtv 23.02.2012 22:55
od libovka
Hlavně nejdou prohodit jelikož má každej jinou velikost očka.Jeden je na 10 a druhej na 8 klíč.Ten co je na 10 tak ten je od spínačky.Myslím že barva je černo-žlutá.Zkus z proklrmovat ten silnej plus s tím šroubem na 10 klíček a mělo by to točit.Pokud ne tak můžeš mít klidně rozsypanou spínačku.

Napsal: čtv 23.02.2012 22:58
od Lucifer
Tohle všechno moc dobře vim :D Ale tak zkoušel jsem dát na radu známého ktermu se to u e34 prý stalo

A ten druhej pokračuje kam ? 8O

Napsal: čtv 23.02.2012 23:00
od libovka
Ten druhej nemá na start vliv.Když nebude zapojenej tak startér bude točit.

Napsal: čtv 23.02.2012 23:20
od Lucifer
Doma mi ten startér takhle točil proklemoval jsem přes kabely + s tim 10 a točil to samý zkusim teda v autě. Heleď relé startéru je přímo ve startéru žejo ? Podle schématu jo

A ještě k tý spínačce, když sundám dekl pod volantem tak ze spínačky to jde do konektoru, kde mám zkusit proměřit tu 3tí polohu ? Jestli nevíš jakej drát to je :wink:

Napsal: pát 24.02.2012 20:57
od libovka
Drát by to měl být černo-žlutej.Stačí když ho najdeš v konektoru na sloupku řízení.

Napsal: pát 24.02.2012 21:40
od Lucifer
Tak na drátu +12V ten pokračuje na EWS tam je taky +12V a za EWS taky +12V. Mě už jen napadá, že ten výstupní z EWS je někde přerušenej

Napsal: pát 24.02.2012 21:46
od roman320
Na starteru psals ze to spinany + mas ne? asi blba otazka, nemas mrtvou baterku? jeste by mohl byt nekde urvanej ten tlustej + drat co vede na baterku.. jestli ten starter na stole funguje a v aute ne tak jina varianta uz snad ani neni..

Napsal: pát 24.02.2012 21:50
od Lucifer
To je právě to, to jsem psal ale to spínaný + se objeví už na otočení kontrolek a jelikož jsem špatně vyčetl schéma tak to byl ten druhej drát...na startéru jsou totiž uplně zahrabaný malinký čísílka svorek a podle těch jsem to poznal, že celou dobu jsem měřil špatnej drát :oops:

Napsal: pát 24.02.2012 22:52
od Tompo
Takže v 3. poloze nemáš plus na startéru?

Napsal: pát 24.02.2012 23:17
od Lucifer
Přesně tak mám ho na EWS i na výstupu z něj, ale na startér nedorazí :(