Stránka 2 z 2

Napsal: úte 10.01.2012 01:03
od HonzaK
Teď přijde totální OT, tak se citlivějším povahám předem omlouvám :D
To oldaf:
Neměl by si chuť se mnou pokecat třeba po mailu nebo SZ o těch úpravách? Máš to zmáklé z praxe. Nechci to tady řešit protože se to netýká BMW (teda kromě dílů). Už tak rok si pohrávám s myšlenkou o změně turba (za GT2260) v jednom mojem víkendovém oldtimeru :lol: (Nissan Patrol GR 2.8TD) a vodních intercoolerech z X6 50i nebo klasickém intercooleru.
Díly jako turbo, vodní chladič ty vodní intercoolery, normální intercoolery asi 5 ks :lol: různé větráky, svody, náhradní hlavu a propojovací hadice trubky a všechno možné mám. Na autě už mám čerpadlo s větší rozdělovací hlavou a výfuk už je 65mm horká trubka bez tlumičů.
Zajímaly by mě hlavně poznatky z praxe na seštelování/předělání regulace z elektrické nebo podtlakové na tlakovou.