Stránka 2 z 2
Napsal: pát 23.12.2011 14:44
od Emczin
Já vim, že myslel od nádrže, to jsem taky zkoušel, nevim, k čemu by bylo jet s otevřenym víčkem od nalejvání oleje

A navíc při vyšších otáčkách potřebuju víc benzínu a to nezlobí
Motor přes půl roku stál a teď jsem jezdil krátký vzdálenosti, takže ta emulze bude nejspíš normální, a jelikož to štřílí do vejfuku, tak to bude spíš bohatý než chudý. Takže ta svíčka je tedy snad ok. Kdyby se propálilo těsnění, tak by se zvýšená teplota promítla i do teploty vody? Protože ta byla ok když jsem jel.
Napsal: pát 23.12.2011 15:01
od Kami1
zkus někde pujčit ty cívky
to jsi kontroloval jednu svíčku?
s tou bohatou směsí mi to připadne jako blbost, ledaže by z výfuku šlehaly plameny, v kterých místech to střílí?
Napsal: pát 23.12.2011 20:54
od BMWIIIPower
Mám stejný problém,svíce bílý,střílí v nízkých a nejvíc na volnoběh.Čím víc je motor ohřátý,tím víc střílí a nepravidelně vynechává..Dal jsem novou origo váhu,auto znatelně líp táhlo,ale střílelo stejně...Mezi svátky mám domluvené zapůjčení cívek,tak jsem zvědav...Jinak další problém je s tou váhou,po čase auto zase přestalo táhnout a je to stejný,jako před výměnou(že by nevymazané adaptační hodnoty?-názory na toto se liší,jedni tvrdí že je nutný výmaz,jiní zase,že jen vyměnili a bez problému....
Napsal: ned 25.12.2011 11:53
od stan83
Mnel jsem podobny problem s tim strilenim do vyfuku a tim ze to po zahrati netahlo a na diagnostice nic nakonec to byly ty bakelitovy zastrcky co jdou z civek ke svickam i kdyz na promereni byly dobre tak proste probijely a delalo to pekny bordel s motorem.
Napsal: pon 12.03.2012 18:11
od Emczin
Tak jsem to pořád nevyřešil. Ale momentálně to vypadá na rozhozenej vanos nebo něco kolem toho. Potřeboval bych tedy poradit jestli to je tim a má se pustit do tohohle:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
- Za studena nebo 1 minutu po nastartování za tepla je vše ok.
- Za tepla do 3600rpm střílí do vejfuku a nejede, viz video.
- Vymněnil jsem váhu vzduchu
- Dal jsem nový svíčky - hned byly zablitý, ale pálí všechny, barva normál až na to, že kolem nich to bylo všude zablitý.
- Sehnal jsem jednu zapalovací cívku a vymněnil postupně na všech šesti válcích - nic nepomohlo.
- Nakonec jsem se dostal na diagnostiku, která ukázala chybu snímače vačky, ale snímač hezky vykresluje stupně.
Video:
Moc toho neřekne, první část je za studena a je hezky pravidelnej chod, vonoběh nekolísá a druhá část za tepla trochu jo a střílí do vejfuku. Při zrychlení na trojku na konci videa do 3600ot jakoby denonuje nebo zapauje jindy než má, něco takovýho, ale od 3600 najednou vyletí a jede normálně.
http://emczin.rajce.idnes.cz/na_forum/#m52.jpg
Napsal: pon 12.03.2012 18:12
od Emczin
doublepost..
Napsal: pon 12.03.2012 19:17
od noname
na videu jsem si všiml specifického cvakání, kvalita zvuku nic moc, ani muj noťas to nějak nezlepší, tak snad to nejsou hydra a vanos jsem tam slyšel jinak, vyměn ten snímač vačky, todle přesně způsobuje, když je vadný....
Napsal: pon 12.03.2012 19:54
od Emczin
Teď cvakají vstřiky, hydra už si sedly

Zkusim sehnat ten snímač vačky teda

Dík
Napsal: úte 27.03.2012 14:48
od Emczin
Tak jsem sehnal snímač vačky, vyměnil a trochu se to zlepšilo, za studena zase normální, a za tepla už se s tim dá jet na půl plynu, skoro ani nejde poznat, že to jede blbě. Ale na plnej plyn to pořád střílí do vejfuku a na volnoběh to má divnej chod. A navíc když jsem stál dlouho na semaforech tak se mi zvedly volnoběžný otáčky na 2000 u teplýho motoru, to předtim nedělalo. Ale zase občas se stane, že to jede normálně i na teplym motoru, tak já už nevim... Neznáte někoho ze západu kdo má m52 motor? Už mě nebaví pořád takovou dobu schánět díly a pak je zas prodávat protože to nepomohlo...
Edit: Mohl by to dělat i solenoid vanosu jak se dá sundat 32 klíčem?
Jakou funkci má čídlo polohy škrtící klapky? Nemohlo b yna to mít taky vliv? Když mi to za teplýho motoru když pustim plyn střílí do vejfuku i když by to mělo uzavřít přívod benzínu?
Napsal: stř 28.03.2012 19:40
od BMWIIIPower
Jak je na videu to střílení na volnoběh,to mi dělá/dělalo za tepla taky,ale jízda už pak v pohodě...Teď paradoxně,jak se oteplilo,střílení je neznatelný,možná žádný.Nechápu?Každopádně jsem měnil sání z M50B25,včetně klapky a potenciometru..takže je dost možný,že potenciometr.Nedokážu přesně říct,kdy to ustalo,nevěnoval jsem tomu pozornost,každopádně teď je to už neznatelný,spíš je to pryč.
A odpověď na funkci potenciometru?Je to podle mých zkušeností dost zásadní komponent...Na tah má brutální vliv.
Napsal: pát 30.03.2012 18:49
od Emczin
Díky ještě za radu

nakonec to bylo vadný čidlo na vačku, to jsem přehodil, ale pak to pořád blblo, tak mě napdalo ještě přehodit lambdy, a pomohlo to

Je to paráda, konečně je motor v cajku
