nerobi to aj tebe tak?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
!při zatížení litá ekonoměr a netáhne!
inac rucicka ekonomeru lieta aj mne...a zaujimave je ze ked dam plyn az na podlahu tak ekonomer vystreli hore zastavi sa napr na 25l a potom ako auto zrychluje klesa...taka by mala byt spravna funkcia...ale ako nahle plyn zoslapnem len do polky tak ekonomer vybehne na napr 20l a zacne lietat hore dole 4l (16 - 24l)....
nerobi to aj tebe tak?
nerobi to aj tebe tak?
další poznatek: čidlo teploty je dobrý (odskoušeno změřeno) čidlo polohy škrtící klapky taky dobrý (odskoušeno změřeno) do všech čidel jde napětí jde napětí (změřeno)
když jsme to prohlíželi tak je tam podivně malej palivovej filtr vůbec tam nesedí a je tam taková kovová sponka a ta je pomale jednou taková, může to dělat ten filtr? že je menší než org. netáhne to ve velkých otáčkách.
cukání už není. ted se nemůžu dostat přes 160km/h nechce to táhnout ve velkých otáčkách může to být tím filtrem třeba je monší průtok paliva při zátěži motoru
když jsme to prohlíželi tak je tam podivně malej palivovej filtr vůbec tam nesedí a je tam taková kovová sponka a ta je pomale jednou taková, může to dělat ten filtr? že je menší než org. netáhne to ve velkých otáčkách.
cukání už není. ted se nemůžu dostat přes 160km/h nechce to táhnout ve velkých otáčkách může to být tím filtrem třeba je monší průtok paliva při zátěži motoru
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
palivovej a vzduchovej filtr je samozřejmě první věc, kterou bys měl, při takovýchto problémech, vyměnit
z tvého prvního příspěvku mi vyplývá, žes to udělal a nezlepšilo se to, tudíž chyba bude asi jinde
pokud máš pochybnosti, tak bych doporučil měřit tlak paliva při zátěži,
tímto dokážeš indikovat/vyloučit problém celé palivové soustavy (až na vstřiky):
- čerpadlo, filtr, regulátor, netěsnosti
na vstřiky to aditivum, ale mám pocit, že jsi psal, žes je kontroloval
do hadice před lištu zapojit Té kus a na vývod hadičku z manometrem
jinak teda na velikosti zas moc nezáleží, nezoufej
z tvého prvního příspěvku mi vyplývá, žes to udělal a nezlepšilo se to, tudíž chyba bude asi jinde
pokud máš pochybnosti, tak bych doporučil měřit tlak paliva při zátěži,
tímto dokážeš indikovat/vyloučit problém celé palivové soustavy (až na vstřiky):
- čerpadlo, filtr, regulátor, netěsnosti
na vstřiky to aditivum, ale mám pocit, že jsi psal, žes je kontroloval
do hadice před lištu zapojit Té kus a na vývod hadičku z manometrem
jinak teda na velikosti zas moc nezáleží, nezoufej
tlak jsem měřil ale bez zátěže a shoduje se s předepsaným tlakem takže regulátor je dobrej
máš na mysli nějaký konkrétní aditivum na ty vstřiky, který máš odskoušený? kdyžtak napiš značku a název koupím to.
Ted už jenom zůstává Výfuk a ten pal. filtr jinak mě nic už nenapadá
Ještě s čidlama teploty jak jsou na motoru jedno je pro budíky a jedno pro ECU tak by měli ukazovat odpor stejně ne? Máš s tím nějaký zkušenosti?
co toto? http://www.tec2000.eu/Shop/5657_benzin_ ... stavy.aspx
máš na mysli nějaký konkrétní aditivum na ty vstřiky, který máš odskoušený? kdyžtak napiš značku a název koupím to.
Ted už jenom zůstává Výfuk a ten pal. filtr jinak mě nic už nenapadá
Ještě s čidlama teploty jak jsou na motoru jedno je pro budíky a jedno pro ECU tak by měli ukazovat odpor stejně ne? Máš s tím nějaký zkušenosti?
co toto? http://www.tec2000.eu/Shop/5657_benzin_ ... stavy.aspx
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
nic konkrétního doporučit nemůžu,
to od toho tecu se mi zdá zbytečně drahý, navíc to obsahuje aceton a to se mi taky nějak nezdá
pokud to použiješ, tak jedině nalít do zahřátýho motoru a vyjezdit okamžitě do mrtě, pak to hned projet na normální palivo
po tom čištění by bylo stejně vhodný filtr vyměnit
to od toho tecu se mi zdá zbytečně drahý, navíc to obsahuje aceton a to se mi taky nějak nezdá
pokud to použiješ, tak jedině nalít do zahřátýho motoru a vyjezdit okamžitě do mrtě, pak to hned projet na normální palivo
po tom čištění by bylo stejně vhodný filtr vyměnit
pod. čerpadlo je na 100% dobrý tlak taky měřil jsem to. Tlaky ve válcích jsem neměřil, nemyslím si že by byly blbý olej to nežere vůbec což se divím... v malejch otáčkách už to jede dobře, ale ve velkejch to nejede od 4tis. to jede jako do 4tis. furt stejně. zrychluje to v celým spektru otáček stejně, není tam ten zátah ve velkých otáčkách
už mě napadá jedině ten výfuk. Hele zkusím to ještě jednou dát na diagnostiku co ukáže pokud nic vyříznu vejfuk dám tam trubky a zkusím to jak se to bude chovat, i když v tom autě bude k nevydržení 
takže nový poznatky jsou takový že auto jede překvapivě dobře v malých otáčkách necuká, ekonoměr se nezasekává ale od 4 tis už moc netáhne, takže to bude výfuk...
Provedené výměny: Pal. filtr org. vetší (předtím tam byl poloviční velikosti), plná nádrž od Benziny benzinu Verva 100, výměna snímače klikovky, vyčištění měřiče hmotnosti vzduchu (váhy), výměna podávacího čerpadla, výměna lambdasondy, přeměření odporu a vyzkoušení roztřiku vstřiků, přeměření odporu čidla polohy škrtící klapky, vyzkoušení relátka vyhřívání lambdasondy a relátka podávacího čerpadla(jednoduše všechny tři relátka i pro ecu), přeměření a zkontrolování obou dvou čidel teploty na bloku motoru.
Děkuji všem kdo se přidali a navrhovali různé věci... dost mi to pomohlo a hlavně ušetřilo Peníze.
Provedené výměny: Pal. filtr org. vetší (předtím tam byl poloviční velikosti), plná nádrž od Benziny benzinu Verva 100, výměna snímače klikovky, vyčištění měřiče hmotnosti vzduchu (váhy), výměna podávacího čerpadla, výměna lambdasondy, přeměření odporu a vyzkoušení roztřiku vstřiků, přeměření odporu čidla polohy škrtící klapky, vyzkoušení relátka vyhřívání lambdasondy a relátka podávacího čerpadla(jednoduše všechny tři relátka i pro ecu), přeměření a zkontrolování obou dvou čidel teploty na bloku motoru.
Děkuji všem kdo se přidali a navrhovali různé věci... dost mi to pomohlo a hlavně ušetřilo Peníze.
