Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

!při zatížení litá ekonoměr a netáhne!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#21 Příspěvek od johnyfly1 »

inac rucicka ekonomeru lieta aj mne...a zaujimave je ze ked dam plyn az na podlahu tak ekonomer vystreli hore zastavi sa napr na 25l a potom ako auto zrychluje klesa...taka by mala byt spravna funkcia...ale ako nahle plyn zoslapnem len do polky tak ekonomer vybehne na napr 20l a zacne lietat hore dole 4l (16 - 24l)....
nerobi to aj tebe tak? :roll:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#22 Příspěvek od Paty »

jj to dělá i mě a to asi není v pořádku ne?
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#23 Příspěvek od johnyfly1 »

no nieje...ja som myslel ze snimac skrtiacej klapky ale ked hovorite ze je ok tak neviem a nemam ani cas na to ze by som sa na to kukol.... :roll:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#24 Příspěvek od Paty »

další poznatek: čidlo teploty je dobrý (odskoušeno změřeno) čidlo polohy škrtící klapky taky dobrý (odskoušeno změřeno) do všech čidel jde napětí jde napětí (změřeno)
když jsme to prohlíželi tak je tam podivně malej palivovej filtr vůbec tam nesedí a je tam taková kovová sponka a ta je pomale jednou taková, může to dělat ten filtr? že je menší než org. netáhne to ve velkých otáčkách.
cukání už není. ted se nemůžu dostat přes 160km/h nechce to táhnout ve velkých otáčkách může to být tím filtrem třeba je monší průtok paliva při zátěži motoru
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#25 Příspěvek od Kami1 »

palivovej a vzduchovej filtr je samozřejmě první věc, kterou bys měl, při takovýchto problémech, vyměnit
z tvého prvního příspěvku mi vyplývá, žes to udělal a nezlepšilo se to, tudíž chyba bude asi jinde

pokud máš pochybnosti, tak bych doporučil měřit tlak paliva při zátěži,
tímto dokážeš indikovat/vyloučit problém celé palivové soustavy (až na vstřiky):
- čerpadlo, filtr, regulátor, netěsnosti
na vstřiky to aditivum, ale mám pocit, že jsi psal, žes je kontroloval

do hadice před lištu zapojit Té kus a na vývod hadičku z manometrem

jinak teda na velikosti zas moc nezáleží, nezoufej :)
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#26 Příspěvek od Paty »

tlak jsem měřil ale bez zátěže a shoduje se s předepsaným tlakem takže regulátor je dobrej
máš na mysli nějaký konkrétní aditivum na ty vstřiky, který máš odskoušený? kdyžtak napiš značku a název koupím to.
Ted už jenom zůstává Výfuk a ten pal. filtr jinak mě nic už nenapadá :(
Ještě s čidlama teploty jak jsou na motoru jedno je pro budíky a jedno pro ECU tak by měli ukazovat odpor stejně ne? Máš s tím nějaký zkušenosti?
co toto? http://www.tec2000.eu/Shop/5657_benzin_ ... stavy.aspx
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#27 Příspěvek od johnyfly1 »

ja som skusal aditivum od liquy moly na vstreky a nic to nespravilo...
ale zasa som precistil vstreky aj vymenil v nich tie male filtriky a ekonomer sice lieta ale startuje to lepsie....
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#28 Příspěvek od Kami1 »

nic konkrétního doporučit nemůžu,
to od toho tecu se mi zdá zbytečně drahý, navíc to obsahuje aceton a to se mi taky nějak nezdá
pokud to použiješ, tak jedině nalít do zahřátýho motoru a vyjezdit okamžitě do mrtě, pak to hned projet na normální palivo
po tom čištění by bylo stejně vhodný filtr vyměnit
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#29 Příspěvek od Paty »

tak filtr vyměněnej, a žádná změna. Od 4tis. netáhne žádný zátah. Něvíte někdo co dál?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#30 Příspěvek od Paty »

kdo tady má dobrou diagnostiku která zjístí všechno????????
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#31 Příspěvek od johnyfly1 »

u e36 diagnostika moc toho nezisti...a keby si mal chybu v snimaci tak chybu by si tam mal stale az do zmazania :roll: maximalne si mozes kuknut live data aka zmes ti ide do valcov ale pochybujem ze nieco zistis :roll:

tlak cerpadla a tlaky vo valcoch si uz dal merat?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#32 Příspěvek od Paty »

pod. čerpadlo je na 100% dobrý tlak taky měřil jsem to. Tlaky ve válcích jsem neměřil, nemyslím si že by byly blbý olej to nežere vůbec což se divím... v malejch otáčkách už to jede dobře, ale ve velkejch to nejede od 4tis. to jede jako do 4tis. furt stejně. zrychluje to v celým spektru otáček stejně, není tam ten zátah ve velkých otáčkách :( už mě napadá jedině ten výfuk. Hele zkusím to ještě jednou dát na diagnostiku co ukáže pokud nic vyříznu vejfuk dám tam trubky a zkusím to jak se to bude chovat, i když v tom autě bude k nevydržení :(
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#33 Příspěvek od shade741 »

alespon na ten vejfuk zaklepej, nebo ho vyndej je to práce nachvilu :wink: pokud bude rozsypanej je to jasný
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#34 Příspěvek od Paty »

takže nový poznatky jsou takový že auto jede překvapivě dobře v malých otáčkách necuká, ekonoměr se nezasekává ale od 4 tis už moc netáhne, takže to bude výfuk...
Provedené výměny: Pal. filtr org. vetší (předtím tam byl poloviční velikosti), plná nádrž od Benziny benzinu Verva 100, výměna snímače klikovky, vyčištění měřiče hmotnosti vzduchu (váhy), výměna podávacího čerpadla, výměna lambdasondy, přeměření odporu a vyzkoušení roztřiku vstřiků, přeměření odporu čidla polohy škrtící klapky, vyzkoušení relátka vyhřívání lambdasondy a relátka podávacího čerpadla(jednoduše všechny tři relátka i pro ecu), přeměření a zkontrolování obou dvou čidel teploty na bloku motoru.

Děkuji všem kdo se přidali a navrhovali různé věci... dost mi to pomohlo a hlavně ušetřilo Peníze.
Odpovědět