Stránka 2 z 2
Napsal: úte 25.10.2011 16:05
od Maxiczech
Ty si tady sám pokecáš, nakonec sám odpovíš a opravíš, viť?

Napsal: stř 26.10.2011 03:47
od shade741
Takovéhle "pošahané" zavírání klapek jsem už viděl taky, jednou jsme studovali co to, proč to a pak jsme to nechali být

Manuál klimu mám i na své e 36 a linou se z toho někdy zvuky zláštního ražení, ohledně těch náfuů a čidel v nich, tak jsem měl kastl zrovna předevčírem dole a opravdu k oboum nad kastlem vedou dva dráty, v případě eminentního zájmu to vyndám a vyfotím
Maxiczech- zajímalo by mě, co sleduješ plácáním nesmyslných příspěvků do různých témat

fórum je tu od toho aby se radilo, pomáhalo, diskutovalo, na bezpředmětné "plky" jsou tu jiná místa

Napsal: stř 26.10.2011 10:55
od Jamall
myslíš dva dráty k náfukum? By mě zajímalo odkud vede to pro spolujezdce. Dneska na to vlítnu s měřákem a půjdu po kabelu, snad na něco přijdu
Napsal: ned 30.10.2011 00:59
od Jamall
Tak jsem se předevčírem vrhl na klimu s měřákem v ruce.
Zkoumal jsem proud a napětí vedoucí do serva. Proud jsem naměřil v totožných impulzech, jako vykonává servo. Šel jsem tedy po kabelu a dostal se na ŘJ klimi, kterou jsem rozebral, zkontroloval, zdali není někde vyhořená, zoxidovaná, ale na nic jsem nenarazil, vše vypadalo OK. Plošnák zalití lakem proti vlhkosti mě potěšil. Pingl jsem konce drátů mezi servem a ŘJ...kabely, navzdory 20leté historií v bezvadném stavu. Prostříkl jsem konektory Kontaktolem a vše opět složil dohromady.
Zkoumal jsem závislost serva na pootočení kolečka. Možná je to jenom zdání, ale vypadá to, že tohle zasekávaní je zcela normální.
V poloze mezi "0" a "1" lze regulovat velikost pootevření hlavních klapek. V poloze 1 už jsou klapky zcela otevřené
Zkusím ještě jinou ŘJ a taky servo, ale myslím, že tohle chování klapek je v pořádku, akorát se nejspíše časem servo opotřebovalo a dělá nadměrní hluk
Napsal: ned 30.10.2011 01:10
od Jamall
taky jsem se dočetl, že manuální klimu lze spustit i v zimě, na rozdíl od dig. která v zimě neumí sepnout kvůli nízké teplotě. Tedy pravděpodobně čidlo v náfuku spolujezdce slouží klimatizaci. Nejspíš měření vnější teplotu a manuál toto čidlo "postrádá"
Chtěl bych poprosit majitele manuální klimi, zdali by jste se nepodívali do náfuku spolujezdce, jestli nenajdete čidlo teploměru...je to taková placička velikosti kovové 50kč
Napsal: úte 01.11.2011 17:07
od Jamall
tak jsem dneska zkusil jiné servo i řj a nic se nezměnilo...v jiném autě se to chová stejně.....asi jsem moc nároční
Ale zajímalo by mě, jak to je s tím čidlem...někdo tu psal, že ho tam má. Auto ze kterého jsem měl výše psané díly půjčené...to čidlo nemá
Napsal: úte 01.11.2011 18:17
od Jamall
přes 300shlédnutí a nikdo z vás klimu nevede?
Ještě mě tak napadlo, v samotném tělese topení (černá krabice za panelem topení a BCčkem) jsou čidla pro měření teploty vzduchu řidiče a spolujezdce. Jak té čidla vytáhnu ven? Chtěl bych je zkontrolovat...vyčistit od prachu.
Zkoušel jsem s nimi kroutit za dojměním vycvaknout, ale myslím, že takhle je akorát vytrhnu
Napsal: stř 02.11.2011 13:11
od Kalasnikov
Jamall: myslíš náfuk k pravé přední brzdě? Tam čidlo tvaru mince mám. Mám man. klimu.
Napsal: stř 02.11.2011 14:17
od Jamall
jj přesně to myslím

Děkuji
Jsem zjistil, že patří k vyhřívaným komponentům