Napsal: pát 14.10.2011 11:30
Tak už se mi to podařilo nasimulovat
a hned dvěma způsobama.
- když na okamžik odpojim a zas připojim čidlo teploty chladící kapaliny (to zelený), tak to udělá přesně ono! čidlo (asi) funguje správně, ohmická hodnota se mění s teplotou plynule a odpovídá manuálu. nicméně se mi nepodařilo naměřit žádné napětí v tom štekru, nevíte někdo, jak přesně to funguje? tu gumu jsem stáhnul a dráty jsou v pohodě. ale zas, kdyby tam nešel proud, tak by se nijak neprojevilo to odpojení a připojení... hm.
- když mám sundanej filtrbox a motor běží, a já na moment přiblížím ruku k váze (ne že zakreju ten otvor, ale jen tak na centimetr až dva od něj), tak to taky udělá to samý. wtf? ta "deka" ze spodní strany kapoty neplandá a nic jinýho co by mohlo ucpat vstup do filtrboxu tam neni...
- když na okamžik odpojim a zas připojim čidlo teploty chladící kapaliny (to zelený), tak to udělá přesně ono! čidlo (asi) funguje správně, ohmická hodnota se mění s teplotou plynule a odpovídá manuálu. nicméně se mi nepodařilo naměřit žádné napětí v tom štekru, nevíte někdo, jak přesně to funguje? tu gumu jsem stáhnul a dráty jsou v pohodě. ale zas, kdyby tam nešel proud, tak by se nijak neprojevilo to odpojení a připojení... hm.
- když mám sundanej filtrbox a motor běží, a já na moment přiblížím ruku k váze (ne že zakreju ten otvor, ale jen tak na centimetr až dva od něj), tak to taky udělá to samý. wtf? ta "deka" ze spodní strany kapoty neplandá a nic jinýho co by mohlo ucpat vstup do filtrboxu tam neni...
