Stránka 2 z 2
Napsal: úte 16.08.2011 19:07
od Kami1
když motor občas mění zvuk, tak je to polámaný,
těžko si představit něco konkrétního, když napíšeš, že řve.
ve vysokých rpm to v malých rychlostech jezdí dobře?
pokud chceš hrabat s 1,6l, tak musíš ještě pár měsíců počkat
jestli seš jsi vačkama a rozvodama včetně věcí kolem jistej, tak změř komprese
a začni se zabývat výfukem/katem, filtrama, svíčkama, váhou...
Napsal: úte 16.08.2011 19:18
od kubikula420
ten zvuk se meni ve vejfuku neni to nic ze by to drncelo jen jak kdyby si tocil vic nez ukazuje otackomer jinak svicky nove vaha byla taky menena ale bylo to stejny mozna horsi filtr taky novej
Napsal: úte 16.08.2011 20:43
od kubikula420
a je to 1.8 ne 1.6 a stim hrabanim nepotrebuju aby se to tocilo hodinu na miste ale pisknout by si to mohlo

Napsal: stř 17.08.2011 19:29
od kubikula420
a ted sem zjistil ze za studena to lepe nez za tepla
Napsal: čtv 18.08.2011 22:23
od Danek320i
kubikula420 píše:a ted sem zjistil ze za studena to lepe nez za tepla
kua, to mi dělá auto taky =( za studena jede jako zběsilý a jak se zahřeje, tak nic moc. zdá se mi , že závad bude více. po ujetí tak 20 km a více už tolik netáhne, subjektivně se mi zdá, že jinak reaguje spojka , trošku to kope při puštění pedálu (a to nejsem vůl, že bych neuměl řadit

) . spojka je tam cca 1000km nová SACHS.
na 4. a 5. kvalt je to mrtvý i za studena =( nevím proč, ale maximálka je nižší. cvakají malinko hydra. jestli to může být tím?
a co jsem si dnes všiml, netočí se vůbec velký větrák úplně vepředu. že by ještě navíc špatná visco spojka? auto se přitom ale vůbec nepřehřívá. ps. to jsem jel za největšího vedra dneska a ještě mu dával "knedlík", aby pořádně zatopil.
no nevím, co s tím. Budu rád za každou radu! Předem díky moc všem. Dan
Napsal: čtv 18.08.2011 23:09
od kubikula420
jo tak to mame stejny az na to ze me vetrak maka normalne
Napsal: stř 24.08.2011 09:24
od Danek320i
poradíte někdo co s tím?
ten větrák bude asi visco spojka, ne?