Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Samosvor v 323i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Huska »

Totic píše:[quote="Humě u 328i e36tky ASC+T se vypínalo úplně jen když jsem hned držel 10s. Pokud jsem jen zmáčknul, tak se vyplo pouze ASC ale trakce se aktivovala po větším protočení kol.
Odpověď vskutku pohotová :) Jo tohle v servisce taky mám i když německy, díky, konečně to vidím přeložený.. :) Ale měl jsem na mysli to držení 10s a pod. To jsem nikde nevyčet a říkám, že to je dle mě jen u E46 u DSC, zobrazuje i na kontrolkách. Já když zmáčknu u svý E36 ASC(+T), tak můžu driftovat na sněhu na max a nic mi do toho nezasahuje.[/quote]

ono to úplné vypínání není napsané ani v návodu u e46tky.
Jen píši jak to fungovalo u mé bývalé e36tky (DSC do toho nemotám to je kvalitativně úplně jinde a to nemluvím o DSCIII které mám ted) .. právě že se mi při driftování v zimě vždy zapnulo a začlo přibržďovat kola. Abych mohl blbnout tak jsem musel dlouze přidržet. To co popisuješ je zřejmě stejné jako u Francise a vypadá to ASC bez Trakce nebo na jinou verzi
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Moje 323ti je vyrobená 3/1998, ASC+T má a funguje tak jak jsem popsal. Klapka od ASC je vypreparovaná a chci-li driftovat, stačí krátce zmačknout ASC. Samo se ASC nezapne ani ve stovce, odzkoušeno v Sosnové i v Mostě i v zimním reálném provozu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Samosvor v 323i

#23 Příspěvek od stenlie »

Musím souhlasit s Francisem Mám 3. R98 2.8 Toura a tlačítkem vypínám úplně všechno a můžu s tím dělat co chci ,letět kolik chci a samovolně se neaktivuje. Nikdy jsem nezkoušel držet tlačítko pro částečnou funkci protiprokluzu.

Jen dodám že zásahy brzd v prokluzu jsou velmi čitelné a jsou mooc dobře slyšet a taky je v soupisu výbavy jednoznačně napsané zda je E36 opatřeno ASC nebo ASC+T

Pokud to chce někdo trvale odstřihnout není nic lehčího než odpojit konektor škrtící klapky protiprokluzu a vydělat z budíků kontrolku která svítí tak ,že nasere :D Opětovné zapojení je opačný + vymazání chyby v diag.
Odpovědět