Totic píše:[quote="Humě u 328i e36tky ASC+T se vypínalo úplně jen když jsem hned držel 10s. Pokud jsem jen zmáčknul, tak se vyplo pouze ASC ale trakce se aktivovala po větším protočení kol.
Odpověď vskutku pohotová Jo tohle v servisce taky mám i když německy, díky, konečně to vidím přeložený.. Ale měl jsem na mysli to držení 10s a pod. To jsem nikde nevyčet a říkám, že to je dle mě jen u E46 u DSC, zobrazuje i na kontrolkách. Já když zmáčknu u svý E36 ASC(+T), tak můžu driftovat na sněhu na max a nic mi do toho nezasahuje.[/quote]
ono to úplné vypínání není napsané ani v návodu u e46tky.
Jen píši jak to fungovalo u mé bývalé e36tky (DSC do toho nemotám to je kvalitativně úplně jinde a to nemluvím o DSCIII které mám ted) .. právě že se mi při driftování v zimě vždy zapnulo a začlo přibržďovat kola. Abych mohl blbnout tak jsem musel dlouze přidržet. To co popisuješ je zřejmě stejné jako u Francise a vypadá to ASC bez Trakce nebo na jinou verzi
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Moje 323ti je vyrobená 3/1998, ASC+T má a funguje tak jak jsem popsal. Klapka od ASC je vypreparovaná a chci-li driftovat, stačí krátce zmačknout ASC. Samo se ASC nezapne ani ve stovce, odzkoušeno v Sosnové i v Mostě i v zimním reálném provozu.
Musím souhlasit s Francisem Mám 3. R98 2.8 Toura a tlačítkem vypínám úplně všechno a můžu s tím dělat co chci ,letět kolik chci a samovolně se neaktivuje. Nikdy jsem nezkoušel držet tlačítko pro částečnou funkci protiprokluzu.
Jen dodám že zásahy brzd v prokluzu jsou velmi čitelné a jsou mooc dobře slyšet a taky je v soupisu výbavy jednoznačně napsané zda je E36 opatřeno ASC nebo ASC+T
Pokud to chce někdo trvale odstřihnout není nic lehčího než odpojit konektor škrtící klapky protiprokluzu a vydělat z budíků kontrolku která svítí tak ,že nasere Opětovné zapojení je opačný + vymazání chyby v diag.