Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 02.05.2013 07:34
od aigo
a ucpanej vejfuk?

Napsal: čtv 02.05.2013 18:15
od Tompo
nakonec to byla samotná regulace turba...

Napsal: úte 23.07.2013 11:47
od Jirka_Turnov14
Mám stejný problém, který se nezlepšuje :D auto nemá výkon, jede jak škoda 120L, na 6 válec celkem slabé :( asi servis.

Napsal: čtv 01.08.2013 15:55
od Jirka_Turnov14
Diagnostika vše OK, nenašli nic, žádné chyby :wink:
Výměna palivového filtru (staré tam bylo asi X let, plné bláta) a výkon zas jak má být :idea: Cena i s prací cca 750Kč.

Napsal: čtv 01.08.2013 21:01
od Tompo
To je docela základ... filtry a náplně pravidelně měnit :D

Napsal: úte 06.08.2013 10:36
od beny-maser
pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede

Napsal: čtv 08.08.2013 12:37
od k5ynd1
beny-maser píše:pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede

tak tak.... a ještě k tomu mnoho místních "odborníků" píše a ještě víc jim věří ohledně podtlakového ovládání turba-> od kdy se do tds tohle montovalo?? ;-) to jsou tam variabilní lopatky? stačí na to selský rozum. veškeré tlakové ovládání které je na tds je mezi tlakovým vývodem turba a jeho ovládací baňkou (přetlakovou) a potom je hadička mezi sacíma parohama a čidlem tlaku (jelikož je to za turbem, tak je tam zase přetlak). podtlak je od vývěvy k posilovači a případně k egru, kdo ho ještě nemá zaslepen.
trochu off topic, ale možná to někomu přidá na "vědomostech"