Diagnostika vše OK, nenašli nic, žádné chyby
Výměna palivového filtru (staré tam bylo asi X let, plné bláta) a výkon zas jak má být Cena i s prací cca 750Kč.
pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede
beny-maser píše:pak se divte, že lidi co to mu rozuměj už sem nechtěj psát, když někdo není schopnej si ani vyměnit naftovej filtr než sedne k fóru a začne si stěžovat jak mu to vůbec nejede
tak tak.... a ještě k tomu mnoho místních "odborníků" píše a ještě víc jim věří ohledně podtlakového ovládání turba-> od kdy se do tds tohle montovalo?? to jsou tam variabilní lopatky? stačí na to selský rozum. veškeré tlakové ovládání které je na tds je mezi tlakovým vývodem turba a jeho ovládací baňkou (přetlakovou) a potom je hadička mezi sacíma parohama a čidlem tlaku (jelikož je to za turbem, tak je tam zase přetlak). podtlak je od vývěvy k posilovači a případně k egru, kdo ho ještě nemá zaslepen.
trochu off topic, ale možná to někomu přidá na "vědomostech"