Stránka 2 z 2
Napsal: sob 12.03.2011 15:38
od Piddas
mequi píše:Ten ventil spojky je na tom pracovním válečku u převodovky. Lehni pod auto z levé strany a vlevo na převodovce je ten pracovní válec spojky. Palivový filtr by měl být u levého nosníku v motorovém prostoru. Levá strana = strana řidiče.
díky moc snad obojí najdu

Napsal: pon 14.03.2011 13:50
od Piddas
tak sem šel hledat palivový filter... ptám se zda je to tohle ? smrdí to benzínem jen teda fakt nevim jak se do toho dostat... a pěkně to v tom řachtá. díky za pomoc

Napsal: pon 14.03.2011 14:05
od Paty
není,toto je nádobka s aktivním uhlím
palivovej filtr bývá na straně měrky oleje a když pujdeš dolu po měrce k vaně tak by jsi ho tam měl vidět je to takovej válec cca 15-25cm dlouhej a z obouch stran k němu vedou hadice s benzínem.
Napsal: pon 14.03.2011 14:20
od Piddas
jooo už sem se to dočetl na nějakym eng foru..

ja ten filtr ani neviděl... nevim, dá se vyměnit z motorového prostoru nebo se musí zespod ?
Napsal: pon 14.03.2011 14:23
od Paty
z vchu to strašně špatně i když máš rozdělanej filt atd. ze spodu to jde docela dobře,ale je k tomu přístup jak k penězum...
Napsal: pon 14.03.2011 14:26
od Piddas
já měl vyndaný vše od filtru až po klapku.. ten černej vehement sem přes ty všechny hadiče sundaval ais 20 mintu (2 šroubky)

snad se tam z vrchu dostanu... díky

Napsal: úte 15.03.2011 13:42
od Piddas
tak úspěch, 3 hodiny sraní s hadičkama a přístupem ale povedlo se, filtr vyměněn

díky hoši
Napsal: stř 16.03.2011 12:18
od Piddas
tak je tu další problém, po výměně filtru sem najel tak 5km uplně v pohodě, i se zapojenou váhou vzduchu... po 5tikm mi začalo auto umírat na křižovatce, houpal volnoběh až k nule, abych se rozjel tak sem ho musel nejdřív vytočit a pak pouštět spojku, váhu sem odpojil ale bez úspěchu... auto na plyn reagovalo se spožděním nebo vůbec. do 3tis. otáček měl strašnej zvuk, hrozně hlasitej takovej přidušenej... nad 3tis otáček jel dobře, zvuk v pohodě (mám sportovní výfuk takže u mě poznám jakoukoli odchylku ve zvuku celkem dobře) až na jedničku, to netáhl vůbec... ale jakmile sem řadil v otáčkách nad 3 tisíce tak bylo vše více méně ok...
palivový filtr sem kupoval přes net, uváděli ho na moje auto, ale byl o dost hubenější, nemůže být tohle jedna z příčin ?
díkec sem uplně v prdeli už

Napsal: stř 16.03.2011 12:53
od roman320
Nedals tam ten filtr obracene?
Napsal: stř 16.03.2011 12:54
od Piddas
tak to si nejsem jistej, to by se mi snad nepovedlo... nicméně, kouknu na to
Napsal: stř 16.03.2011 12:56
od roman320
Prave ze povedlo uplne vpohode, oba konce sou stejny. Je na nem sipka jak tam patri => sipka patri smerem k motoru
Napsal: stř 16.03.2011 13:24
od Piddas
roman320 píše:Prave ze povedlo uplne vpohode, oba konce sou stejny. Je na nem sipka jak tam patri => sipka patri smerem k motoru
ok zkouknu to... nějaký jiný nápad kdyby to nebylo filtrem ?
EDIT
filtr byl správně, vymontoval sem ho, a zase namontoval, zase to jelo dobře ale zatím sem jezdil jenom malé kousky takže sem nezahřál ani motor, mám dojem že to začlo dělat až při teplém motoru.
EDIT:
tak problémy jsou až u ohřátého motoru:
houpání otáček, chcípání, spotřeba...
teď sem nemohl nastartovat, tak zkouknu baterku a ejhle, špatný kontakt na baterce.... kabel sem narazil a utáhl, houpání volnoběhu zmizelo, spotřeba klesla a auto jede parádně. je možný že by za to všechno mohla baterka?
houpání volnoběhu je zpět. jinak vše ok, jede krásně, táhne, spotřeba normální, zvuk krásnej. už jen ten volnoběh...