díky moc snad obojí najdumequi píše:Ten ventil spojky je na tom pracovním válečku u převodovky. Lehni pod auto z levé strany a vlevo na převodovce je ten pracovní válec spojky. Palivový filtr by měl být u levého nosníku v motorovém prostoru. Levá strana = strana řidiče.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E36 320i rv.91 DALŠÍ problém...
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
tak je tu další problém, po výměně filtru sem najel tak 5km uplně v pohodě, i se zapojenou váhou vzduchu... po 5tikm mi začalo auto umírat na křižovatce, houpal volnoběh až k nule, abych se rozjel tak sem ho musel nejdřív vytočit a pak pouštět spojku, váhu sem odpojil ale bez úspěchu... auto na plyn reagovalo se spožděním nebo vůbec. do 3tis. otáček měl strašnej zvuk, hrozně hlasitej takovej přidušenej... nad 3tis otáček jel dobře, zvuk v pohodě (mám sportovní výfuk takže u mě poznám jakoukoli odchylku ve zvuku celkem dobře) až na jedničku, to netáhl vůbec... ale jakmile sem řadil v otáčkách nad 3 tisíce tak bylo vše více méně ok...
palivový filtr sem kupoval přes net, uváděli ho na moje auto, ale byl o dost hubenější, nemůže být tohle jedna z příčin ?
díkec sem uplně v prdeli už
palivový filtr sem kupoval přes net, uváděli ho na moje auto, ale byl o dost hubenější, nemůže být tohle jedna z příčin ?
díkec sem uplně v prdeli už
-
Piddas
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: stř 25.08.2010 00:00
- Bydliště: Olomouc/Pardubice
- Klubové ID: 3631
ok zkouknu to... nějaký jiný nápad kdyby to nebylo filtrem ?roman320 píše:Prave ze povedlo uplne vpohode, oba konce sou stejny. Je na nem sipka jak tam patri => sipka patri smerem k motoru
EDIT
filtr byl správně, vymontoval sem ho, a zase namontoval, zase to jelo dobře ale zatím sem jezdil jenom malé kousky takže sem nezahřál ani motor, mám dojem že to začlo dělat až při teplém motoru.
EDIT:
tak problémy jsou až u ohřátého motoru:
houpání otáček, chcípání, spotřeba...
teď sem nemohl nastartovat, tak zkouknu baterku a ejhle, špatný kontakt na baterce.... kabel sem narazil a utáhl, houpání volnoběhu zmizelo, spotřeba klesla a auto jede parádně. je možný že by za to všechno mohla baterka?
houpání volnoběhu je zpět. jinak vše ok, jede krásně, táhne, spotřeba normální, zvuk krásnej. už jen ten volnoběh...

