Stránka 2 z 3

Napsal: sob 26.02.2011 13:38
od mrJekill
Takové příznaky má zeseknutý termostat v poloze otevřeno

Napsal: sob 26.02.2011 13:44
od johnyfly1
termostat v polohe otvoreny som mal ked som auto kupoval vtedy sa auto nezohrialo nad modre policko ... teraz ked motor nemam zohriaty na prevadzkovu teplotu tak za termostatom je hadica chladna cize termostat zatvara ako uz bolo vyssie napisane :roll:

Napsal: sob 26.02.2011 13:48
od mrJekill
Mě se to jen nechtělo znovu pročítat.
Topení máš manuální,nebo climatronic?

Napsal: sob 26.02.2011 13:53
od johnyfly1
manual bez klimy

Napsal: sob 26.02.2011 13:53
od Kami1
pokud se ti motor neohřeje, tak máš v prdeli termostat nebo čidlo teploty,
nic víc, šaháním na hadice toto neopravíš.

Napsal: sob 26.02.2011 14:05
od johnyfly1
motor sa mi ohreje po cca 20km

Napsal: sob 26.02.2011 14:12
od mrJekill
Termostat,termostat,termostat.
Pokud jsem to nenapsal dost jasně,tak TERMOSTAT.
To,že jsi tam dal třeba nový,neznamená,že je v pořádku.
Pro pořádek ještě jednou-termostat.
Ale pro klid si ty hadice ještě párkrát ošahej :lol:

Napsal: sob 26.02.2011 14:16
od Kami1
:lol:

Napsal: sob 26.02.2011 19:19
od johnyfly1
ok tak mi napis preco si myslis ze to je on a ako sa javi ako pokazeny a kedy sa javi ako v poriadku....
keby bol otvoreny auto sa nezohreje vobec...keby bol zatvoreny auto by sa mi prehrievalo ...ale mne rucicka drzi v strede a ani sa nepohne...
to ako vtedy je zly????

p.s. dnes vonku bolo prijemne teplo a na pocudovanie auto sa mi zohrialo za 10km :D

Napsal: sob 26.02.2011 21:30
od Kami1
přemýšlej a napiš důvod, proč by to nebyl termostat

Napsal: sob 26.02.2011 23:12
od bibikuba
mám taky 36 a taky mi to moc netopí ale jistý je že v těch mrazech který ted byly je docela problém ohřát většinu aut a pokud neni zadělanej chladič aby ho nápor ledovýho vzduchu neochlazoval tak je i problém udržet při jízdě třeba na dálnici teplotu!!Dost častou závadou u termostatu-hlavně u těch levnějších je že přestane úplně dovírat což způsobuje delší ohřívání a méně to topí..Pak taky záleží na teplotě při které otvírá která je napsaná na termostatu.Ošahávání hadic je myslím nejistej způsob jak zjistit jestli fakt funguje protože ta teplá voda se i při zavřeném termostatu dostane do okruhu-mám samozřejmě na mysli zkoušku jestli termostat je zavřený..Pokud neotvírá-auto je ohřáté a chladič vlažný tak je jasný že se seká..Jestli se pletu tak mě klído opravte :wink:

Napsal: ned 27.02.2011 02:06
od johnyfly1
uplne otvoreny nemoze byt a ani uplne zavrety takze ostava mi len jedna vec ze by sa uplne nezatvaral a nieco malo by cez neho pretekalo inac si to vysvetlit neviem :roll:

Napsal: ned 27.02.2011 11:35
od mrJekill
To bude přesně ono :wink:

Napsal: ned 27.02.2011 14:46
od Foldas
u mě zas termostat otvíral strašně brzo už někde u 60 stupňů

Napsal: ned 27.02.2011 19:43
od anymartin
Mě se zas ohřívá pouze do modrého políčka a můžu jezdit jak dlouho chci.Nevíte??? :(

Napsal: ned 27.02.2011 19:45
od johnyfly1
no ty mas termostat stale otvoreny :wink:

Napsal: ned 27.02.2011 20:25
od anymartin
Díkes.Radši bych slyšel zavzdušněno.Co naplat zkusim nejaky rady a pak objednávám termostat :?

Napsal: ned 27.02.2011 20:45
od johnyfly1
keby to bolo poriadne zavzdusnene tak by sa ti motor skor prehrieval :roll:

Napsal: ned 27.02.2011 20:57
od Kami1
anymartin:
řešení tvého problému už velice sofistikovaně popsal mrJekill na předchozí straně :)

Napsal: pon 28.02.2011 00:17
od icecold
já mam zas takový problem: auto se zahřeje na provozní teplotu, když jedu tak to topí pěkně, ale když se zastavím, nechám auto drncat na volnoběh tak netopí, fouká studený vzduch. Je to normální? je to topení s manuálni klimou
pozn: 2x jsem to odvzdušňoval (čumákem do kopce), je tam nová vodní pumpa a termostat.