Stránka 2 z 3
Napsal: stř 09.02.2011 18:13
od CBR1000F
Sundal jsem kryt, dostal se k liště vstřiků, ale konektor lambdy jsem neviděl

Napsal: stř 09.02.2011 18:18
od CBR1000F
A není ten konektor přeci jen jinde - viz článek a dole fotky z E 320i
http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-nezapoje ... 34433.html
Napsal: stř 09.02.2011 18:36
od Kami1
ja mam na ISu konektor na držáku na převodovce (přístupný zespod),
přijde mi nelogický to tahat někam dál (u tvýho typu je psaný 45cm).
můžeš změřit odpor výhřevu (4 ohm), ale to s tou chybou nesouvisí.
pokud máš sondu titanovou, tak by měla mít určitej odpor (hodnotu nevím(google)),
doporuču jej změřit u sondy a pak u ř.j.
u zirkonový se měří napětí, ale ty máš asi tu druhou
Napsal: stř 09.02.2011 18:47
od CBR1000F
Tak jsem psal správně - zvedák a hurá pod auto

Když jsem to měl na zvedáku před 14ti dny, zdálo se mi, že jsem tam něco zahlédl. Tady je jedna stará fotka, ale lambdu nevidím.
Napsal: stř 09.02.2011 19:24
od Vrablik
Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
Napsal: stř 09.02.2011 19:29
od CBR1000F
Vrablik píše:Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
Dostanu se tam i vrchem po demontáži airboxu?
Napsal: stř 09.02.2011 19:40
od roman320
Nedostanes, ale dostanes se k tomu kdyz se zohnes pod auto u ridicovejch dveri, je to schoveny v tunelu zhruba v tech mistech jak je sedacka, kdyz zvednes auto na zvedak a ohnes se tam tak to uvidis. je tam takovej kulatej konektor jak je treba u pojistek.
Napsal: stř 09.02.2011 19:53
od CBR1000F
No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu

U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Napsal: stř 09.02.2011 23:49
od Kalasnikov
jinak lambda samotná je v shora v tom spoji trubek. je to na té tvojí fotce vidět.
Napsal: čtv 10.02.2011 10:09
od xSAFA
Tak to se hluboce omlouvám za mistifikaci, měl jsem za to, že to bude u m50 takřka stejné.

Ono to bude asi i v tom, že lambdy na M52 jsou hned na svodech. Hlavně že se to vyjasnilo...

Napsal: čtv 10.02.2011 11:09
od CBR1000F
Popravdě, mě bylo hned trochu divné, že lambda dle katalogu má délku včetně kablíku 42cm a s uchycením na katu má mít konektor u vstřiků

Leda s natahovací kšandou.
No jsem na to zítra zvědavej. Odpor předehřevu změřím. Když diagnostika hlásí přerušení - žádný signál, tak doufám, že to bude jen tím konektorem.
Jinak jak píšete - proměřit také u jednotky - potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce), který konkrétní konektor odpojit a které č. pinu napíchnout. To už si asi ale moc vymýšlím.

Napsal: čtv 10.02.2011 12:20
od varkel
Ahoj.
Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36
Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565
Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566
Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567
Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568
Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569
Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570
Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571
Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
Napsal: čtv 10.02.2011 18:39
od Vrablik
CBR1000F píše:Vrablik píše:Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
Dostanu se tam i vrchem po demontáži airboxu?
Po demontáži airboxu by ses k tomu konektoru měl v pohodě dostat na to proměření.
Napsal: čtv 10.02.2011 18:56
od xSAFA
CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Nerad bych tě zas poslal hledat jinam

Ale já mám řídící jednotku v motorovém prostoru z pohledu zepředu na levé straně, jak je + pól tak za ním je v příčce takový deklík a pod ním jednotka. Vedou do ní všechny ty hlavní svazky pod předním oknem... Konektor má jeden obrovský ale pin netuším.
Napsal: čtv 10.02.2011 19:41
od Kami1
40 a 13; černá, žlutá
Napsal: čtv 10.02.2011 20:01
od Fx
CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Jedna fotka za tisíc slov

Napsal: čtv 10.02.2011 21:27
od roman320
CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu

U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..
Napsal: čtv 10.02.2011 22:25
od CBR1000F
xSAFA píše:CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Nerad bych tě zas poslal hledat jinam

Ale já mám řídící jednotku v motorovém prostoru z pohledu zepředu na levé straně, jak je + pól tak za ním je v příčce takový deklík a pod ním jednotka. Vedou do ní všechny ty hlavní svazky pod předním oknem... Konektor má jeden obrovský ale pin netuším.
Už si začínám zvykat, hledat, jako Kolombo

Mrknu se tam.
Jinak kvůli tomu krytu vstřiků jsem musel demontovat i rozpěrnou tyč

Napsal: čtv 10.02.2011 22:28
od CBR1000F
roman320 píše:CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu

U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..
No uvidíme, naštěstí nová nestojí tolik. Našel jsem od 1200-2800. Lepší bude v případě KO asi ta dražší od Bosche, co jsem někde četl. Ráno v 10 to mám na zvedáku, tak dám vědět.
Napsal: čtv 10.02.2011 22:33
od CBR1000F
To: Fx, Kami1 - výstižné, přesné. Díky kluci.
Jen k těm vodičům - z lambdy vedou 4 vodiče. Předpokládám 2 pro žhavící drátek a dva ze senzoru. Podle popisu do konektoru jednotky vedou už jen dva - 40 a 13?