Vložil se mě dvakrát stejnej příspěvěk tak tentok změním když nešel smazat..
V podstatě když to není lineární stupnice, nevíte kolik je teda rozmezí mezi těma bílýma čárkama, ty značí třetiny. Protože i když máš termostat dobrej, někdy to kolem středu kolísá (ne tolik). Ale myslel jsem, že ty značky ukazujou zahřátej motor na provoz, ne?
Ps: jinak vim, že na nějaký to vytáčení je potřeba zahřát aj volej, tj. ujet min. 10km.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ohřev motoru - nedoohřívá
Tohle bych trochu opravil...Totic píše:Vložil se mě dvakrát stejnej příspěvěk tak tentok změním když nešel smazat..
V podstatě když to není lineární stupnice, nevíte kolik je teda rozmezí mezi těma bílýma čárkama, ty značí třetiny. Protože i když máš termostat dobrej, někdy to kolem středu kolísá (ne tolik). Ale myslel jsem, že ty značky ukazujou zahřátej motor na provoz, ne?
Ps: jinak vim, že na nějaký to vytáčení je potřeba zahřát aj volej, tj. ujet min. 10km.
Kdysi jsme si s kamarádem pořídili na 14kilokorun neskutečně dobrý auto na blbnutí ato Pažouta 309 GTi (1,9 8V 120hp v tunovým autě) A to se vyznačovalo mimo jiné kvatlitní baterií budíku a mezi nima teploty obou motorovejch kapalin. A ten olej se zahřívá teda kua pomalu. Na 20 km do práce se dostal na ideální teplotu až když jsem parkoval:)