Stránka 2 z 2

Napsal: pon 20.12.2010 14:26
od Paavo
to kami1: nemelo by byt mnozstvi,ktere odtece primo umerne pretlaku n systemu.Pokud ja vim, tak 3bar tlaku je 30m vodniho sloupce.A to kdyz odpustis,tak to musi cakat do te doby.nez se tlak v systemu nevyrovna s atmosferickym.Sam vim,ze pri vymene cerpadla v natlakovanym systemu z toho chcalo tolik benalu, ze jsem musel mit cele prosteradlo,abych ten benzin mel do ceho nechat odtykat.

Napsal: pon 20.12.2010 17:16
od Kami1
vyteče tolik benálu, o kolik jsou "nafouknutý" trubky, palivová lišta a filtr, takže troška.

vyndej relátko pumpy a v patici vyzkratuj příslušný kontakty, aby pumpa jela na tvrdo.
pokud s tímto nastartuješ, hledej problém někde v drátech k ř.j. (od klíčku Run, od relátka ovládání)
pokud nenastartuješ nebo to blbě pojede, bude problém v pumpě nebo regulátoru tlaku paliva

Napsal: pon 20.12.2010 19:10
od dejv09
Já jsem shodou okolností zrovna dnes měnil palivový filtr mám e46 320d a můžu ti říct, te že po zapnutí klíče do polohy rozsvícených kontrolek el. čerpadlo, které je vedle filtru pod řidičem tlačí palivo! Je to u většiny aut, podávací čerpadlo natlačí soustavu na pracovní tlak. Pokud ve vstřikovací liště není dostatečný tlak řídící jednotkanedovolí nastartovat!!! Tlak od čerpadla a tlak v hadici 30m svisle nesrovnávej, to je blbost! Vhadici od cerpadla, které ti udělalo tlak 3bar, neznamená že tam musí být kapaliny jak v hadici 30m. Třeba vyzkoušej napojit čerpadlo na přímo abys měl jistotu, že je tam tlak a potom startuj, pak poznáš jestli je chyba někde jinde. Taky prohlédni svíčky jestli jsou vlhké.

Napsal: pon 20.12.2010 19:47
od Kami1
dejv09 píše:Pokud ve vstřikovací liště není dostatečný tlak řídící jednotkanedovolí nastartovat!!!
to u e36 těžko

Napsal: pon 20.12.2010 21:35
od dejv09
Tak s tou jednotkou beru zpět, ale začal bych stejně u toho čerpadla...... a dál

Napsal: úte 21.12.2010 08:52
od Paavo
tak vcera v noci jeste vyzkouseno,jak rikal "kami1", nechat cerpadlo natvrdo bezet.Pak start a nic........stale nechyta.Vsem zatim diky moc za rady

Napsal: úte 21.12.2010 09:25
od Paty
vymontuj svíčku a koukni jestli je suchá nebo mokrá... tak poznáš v čem je problém...
ještě být tebou zkus,aby jsi zjístil jestli je špatnej regulátor tlaku,tak při startování přiškrtitit přepadovou hadici od benzínu která jde zpět do nádrže,jenom aby jsi tam udělal ten tlak... ,ale na svíčkách by jsi to něl poznat v čem je problém,jestli v elektrice nebo v palivu... :wink:

Napsal: úte 21.12.2010 21:58
od Kami1
to přiškrcení odvodu paliva je dobrej nápad (na vyloučení toho regulátoru), celkově to vypadá na tu pumpu, ale zas musíš vyloučit to zapalování...

Napsal: stř 22.12.2010 16:20
od Paavo
jsem kokot, kterej by potreboval "par facek" .Ustavicnym startovanim se"uchcaly" svicky a palila jen jedna.Svicky prehozeny a maka jak Svycary.Jeste jednou diky moc za pomoc kuciiii