Napsal: pon 22.11.2010 18:32
Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
uplne normálněJamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovatxSAFA píše:ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...Smysl je ten, že mu odešlo IS a pravděpodobně se podařilo výhodně sehnat komplet R6 dvoulitr, tak ho tam hodil. Jakou pointu v tom chcete pořád hledat?? Přechod na dvoulitr byl asi nejmenší zlo a má šestiválec, který jak sem pochopil chtěl. O výkon zde pravděpodobně moc nešlo...
Sorry ale pointu a smysl narozdíl od této výměny nemá většina tvých příspěvků v technické sekci...
Jsem nevěděl, že podstata diskuzního fóra je ignorace...ROBi píše:Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovat
přeboucháním vinka to moc ofico nebudeMa_jk-Is píše:chci koupit papirychci to mit oficos:)diky za zastani:)
To je překlep, né hrubkaKami1 píše: Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
, jak to budeš řešit papírově?
316i až 328i maji stejnej chladičMattyX píše:uplne normálněJamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6IS e 320i maji velikostne stejnej chladic
lisi se pouze klima/neklima verze
co výměna karoserie?MattyX píše:přeboucháním vinka to moc ofico nebudeMa_jk-Is píše:chci koupit papirychci to mit oficos:)diky za zastani:)
spíš to udělej jako ofico přestavbu na 2.0
přesněji řečeno tam má dva nedoklepy: ř a mezerapatriot píše:To je překlep, né hrubkaKami1 píše:Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
, jak to budeš řešit papírově?
![]()
Jinak ani já to nechápu, do toho bych nešelI kdybych ten M50B20 měl doma, radši ho prodám, něco doplatím a koupím 2,3i - 2,8i. Ten 2,0i je taková nevděčná motorizace u BMW, žere to jako 2,3i-2,8i a jede to hůř. Jediná výhoda je o pár stovek ročně nižší pojistka, na to ale sere pes
Sám mám taky papírově 2,0i a v autě je 2,5i
![]()
Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?pragdejf píše:1) pruziny+tlumice vepredu
2) korekcni clen v palubce, aby ti to ukazovalo spravne otacky
3) pokud to mas od chladice az po diferak, tak to snad i pude.
4) EWS
5) hehm ehm ja si to nak moc nepamatuju, no na zbytek nakonec prijdes sam;-)
jen motor , a chtělo by to zadní napravu celou (silenjsi poloosy + vetsi diff + kardan - 2.8 ma vetsi hardy spojku) ve predu mas vetrany kotouče na 2.0 velikost stejnaicecold píše:abych zbytečně nezakládal nový topic: mám možnost koupit pěknou 320i M50, ale do budoucna bych tam chtěl M52B28, co všechno bych potřeboval vyměnit a jestli by to mělo cenu? Díky
ale picu pozna , pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni prostemequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
převodovku pouzijes pravez 2.8 , ktera ma vetsi hradyspojku a pak prave proto i kardanicecold píše:dobře tak motor+elekrika zadní náprava a co převodovka?... Jinak myslím že ne STK by mi nepoznali že mám 2,8 misto 2,0 ne?