Stránka 2 z 3

Napsal: pon 22.11.2010 18:32
od ROBi
Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...

Napsal: pon 22.11.2010 23:56
od Jamall
Třeba se mu ten dvou litr válel doma, ale ještě víc by mě zajímali fotky a video, už jsem o tom slyšel mnohokrát, ale nikdy neviděl onu přestavbu na vlastní oči....pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6

Napsal: pon 22.11.2010 23:58
od MattyX
Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)

Napsal: úte 23.11.2010 09:14
od xSAFA
ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
:roll: Smysl je ten, že mu odešlo IS a pravděpodobně se podařilo výhodně sehnat komplet R6 dvoulitr, tak ho tam hodil. Jakou pointu v tom chcete pořád hledat?? Přechod na dvoulitr byl asi nejmenší zlo a má šestiválec, který jak sem pochopil chtěl. O výkon zde pravděpodobně moc nešlo...

Sorry ale pointu a smysl narozdíl od této výměny nemá většina tvých příspěvků v technické sekci... :idea:

Napsal: úte 23.11.2010 09:35
od MattyX
jako jestli se ten dvoulitr doma valel a byl zadarmo tak asi jo :D ale 2.5 vanos se dá dneska koupit uplně za pár šušňů a usilí by bylo stejny a aspon by se lip svezl s minimalnim rozdilem spotreby :) tedka kdyz s tim autem nabori nedej bože tak stejnej pruser jako s 2.5 , m3 , V8 kdyby byla pod kapotou ;) :)

Napsal: úte 23.11.2010 10:17
od ROBi
xSAFA píše:
ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
:roll: Smysl je ten, že mu odešlo IS a pravděpodobně se podařilo výhodně sehnat komplet R6 dvoulitr, tak ho tam hodil. Jakou pointu v tom chcete pořád hledat?? Přechod na dvoulitr byl asi nejmenší zlo a má šestiválec, který jak sem pochopil chtěl. O výkon zde pravděpodobně moc nešlo...

Sorry ale pointu a smysl narozdíl od této výměny nemá většina tvých příspěvků v technické sekci... :idea:
Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovat ;)

Napsal: úte 23.11.2010 19:16
od Kami1
ROBi píše:Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovat ;)
Jsem nevěděl, že podstata diskuzního fóra je ignorace... :)
Já v tý opravě motoru taky vidím smysl a v tvém před-posledním názoru nesmysl,
To, že při kritice tvého názoru ( je jedno jestli oprávněné) místo toho, aby jsi svůj názor opřel o nějaké argumenty, napsat filozofickou úvahu o OT, mě přijde zajímavý.

Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?

Napsal: úte 23.11.2010 20:49
od Ma_jk-Is
chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)

Napsal: stř 24.11.2010 08:47
od MattyX
Ma_jk-Is píše:chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)
přeboucháním vinka to moc ofico nebude :lol: spíš to udělej jako ofico přestavbu na 2.0 ;)

Napsal: stř 24.11.2010 18:47
od patriot
Kami1 píše: Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?
To je překlep, né hrubka :wink:

Jinak ani já to nechápu, do toho bych nešel :nono: I kdybych ten M50B20 měl doma, radši ho prodám, něco doplatím a koupím 2,3i - 2,8i. Ten 2,0i je taková nevděčná motorizace u BMW, žere to jako 2,3i-2,8i a jede to hůř. Jediná výhoda je o pár stovek ročně nižší pojistka, na to ale sere pes :twisted: Sám mám taky papírově 2,0i a v autě je 2,5i :cool2: :wink:

Napsal: stř 24.11.2010 18:50
od surfis
MattyX píše:
Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)
316i až 328i maji stejnej chladič ;-)

Napsal: stř 24.11.2010 19:10
od Kami1
MattyX píše:
Ma_jk-Is píše:chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)
přeboucháním vinka to moc ofico nebude :lol: spíš to udělej jako ofico přestavbu na 2.0 ;)
co výměna karoserie?
patriot píše:
Kami1 píše:Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?
To je překlep, né hrubka :wink:

Jinak ani já to nechápu, do toho bych nešel :nono: I kdybych ten M50B20 měl doma, radši ho prodám, něco doplatím a koupím 2,3i - 2,8i. Ten 2,0i je taková nevděčná motorizace u BMW, žere to jako 2,3i-2,8i a jede to hůř. Jediná výhoda je o pár stovek ročně nižší pojistka, na to ale sere pes :twisted: Sám mám taky papírově 2,0i a v autě je 2,5i :cool2: :wink:
přesněji řečeno tam má dva nedoklepy: ř a mezera :)

tu možnost určitě měl, ale jak jsem to pochopil, tak se mu prostě nechtělo překopávat spoustu věcí navíc

Napsal: stř 24.11.2010 19:21
od krejcia1
pragdejf píše:1) pruziny+tlumice vepredu
2) korekcni clen v palubce, aby ti to ukazovalo spravne otacky
3) pokud to mas od chladice az po diferak, tak to snad i pude.
4) EWS
5) hehm ehm ja si to nak moc nepamatuju, no na zbytek nakonec prijdes sam;-)
Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?

Napsal: stř 24.11.2010 19:35
od MattyX
2kami1 : výměna karoseri taky už není uplně jednoduchá , když sem se na to ptal stehlíka co ta kastle musí mít aby to šlo tak sem to vzdal... musi tam podobny znaky vinka jestli prvnich 7 či neco takového... on ale vymenil motor jenom takže zazadat o ofico prestavbu z 1.8is na 2.0 ;) muzes udelat i prestavbu na m3 ;)

Napsal: stř 24.11.2010 20:01
od Kami1
prakticky jsou ty kastle stejný, ale v těch sedmi písmenkách je zakódovanej i typ motoru, takže asi jenom ta přestavba

Napsal: stř 01.12.2010 20:10
od icecold
abych zbytečně nezakládal nový topic: mám možnost koupit pěknou 320i M50, ale do budoucna bych tam chtěl M52B28, co všechno bych potřeboval vyměnit a jestli by to mělo cenu? Díky :wink:

Napsal: stř 01.12.2010 23:01
od MattyX
icecold píše:abych zbytečně nezakládal nový topic: mám možnost koupit pěknou 320i M50, ale do budoucna bych tam chtěl M52B28, co všechno bych potřeboval vyměnit a jestli by to mělo cenu? Díky :wink:
jen motor , a chtělo by to zadní napravu celou (silenjsi poloosy + vetsi diff + kardan - 2.8 ma vetsi hardy spojku) ve predu mas vetrany kotouče na 2.0 velikost stejna ;) v zadu na 2.8 taky vetrany (2.0 ma plny ;) ) a pak s 2.8 zabudovat EWS ale to je zapojeni peti dratku ;)

Napsal: čtv 02.12.2010 11:49
od icecold
dobře tak motor+elekrika zadní náprava a co převodovka?... Jinak myslím že ne STK by mi nepoznali že mám 2,8 misto 2,0 ne?

Napsal: čtv 02.12.2010 12:37
od mequi
Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.

Napsal: čtv 02.12.2010 13:48
od MattyX
mequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
ale picu pozna , pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni proste ;) ty motory jsou napohled pak uplne iodenticky! (M50 ma jen sirsi sani jinak tvarovany + v jinym miste otvor pro olej) samoze technickou to chce delat pak jakoze "jinym" zpusobem ;)
icecold píše:dobře tak motor+elekrika zadní náprava a co převodovka?... Jinak myslím že ne STK by mi nepoznali že mám 2,8 misto 2,0 ne?
převodovku pouzijes pravez 2.8 , ktera ma vetsi hradyspojku a pak prave proto i kardan ;) je to lepsi , da se pouzit i z 2.0 , ale tu velkou hardynu tam uz nedavali pro srandu kraliku :)