Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pestavba zE36 318is na 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od ROBi »

Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#22 Příspěvek od Jamall »

Třeba se mu ten dvou litr válel doma, ale ještě víc by mě zajímali fotky a video, už jsem o tom slyšel mnohokrát, ale nikdy neviděl onu přestavbu na vlastní oči....pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od xSAFA »

ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
:roll: Smysl je ten, že mu odešlo IS a pravděpodobně se podařilo výhodně sehnat komplet R6 dvoulitr, tak ho tam hodil. Jakou pointu v tom chcete pořád hledat?? Přechod na dvoulitr byl asi nejmenší zlo a má šestiválec, který jak sem pochopil chtěl. O výkon zde pravděpodobně moc nešlo...

Sorry ale pointu a smysl narozdíl od této výměny nemá většina tvých příspěvků v technické sekci... :idea:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jako jestli se ten dvoulitr doma valel a byl zadarmo tak asi jo :D ale 2.5 vanos se dá dneska koupit uplně za pár šušňů a usilí by bylo stejny a aspon by se lip svezl s minimalnim rozdilem spotreby :) tedka kdyz s tim autem nabori nedej bože tak stejnej pruser jako s 2.5 , m3 , V8 kdyby byla pod kapotou ;) :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od ROBi »

xSAFA píše:
ROBi píše:Práce pěkná, ale pointa, smysl... to nemá...
:roll: Smysl je ten, že mu odešlo IS a pravděpodobně se podařilo výhodně sehnat komplet R6 dvoulitr, tak ho tam hodil. Jakou pointu v tom chcete pořád hledat?? Přechod na dvoulitr byl asi nejmenší zlo a má šestiválec, který jak sem pochopil chtěl. O výkon zde pravděpodobně moc nešlo...

Sorry ale pointu a smysl narozdíl od této výměny nemá většina tvých příspěvků v technické sekci... :idea:
Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovat ;)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#27 Příspěvek od Kami1 »

ROBi píše:Ještě, že tento pocit nesdílím, protože do technické sekce píšu minimálně. Pokud moje příspěvky neporušují pravidla, tak není nic jednoduššího, než je ignorovat, pokud je nějaký problém v tom, že si myslím, že tohle nemělo smysl (stejně, jako X dalších). A jelikož je toto OT, tak na to není potřeba nijak reagovat ;)
Jsem nevěděl, že podstata diskuzního fóra je ignorace... :)
Já v tý opravě motoru taky vidím smysl a v tvém před-posledním názoru nesmysl,
To, že při kritice tvého názoru ( je jedno jestli oprávněné) místo toho, aby jsi svůj názor opřel o nějaké argumenty, napsat filozofickou úvahu o OT, mě přijde zajímavý.

Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?
Ma_jk-Is
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 24.03.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#28 Příspěvek od Ma_jk-Is »

chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ma_jk-Is píše:chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)
přeboucháním vinka to moc ofico nebude :lol: spíš to udělej jako ofico přestavbu na 2.0 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Klubové ID: 1556
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od patriot »

Kami1 píše: Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?
To je překlep, né hrubka :wink:

Jinak ani já to nechápu, do toho bych nešel :nono: I kdybych ten M50B20 měl doma, radši ho prodám, něco doplatím a koupím 2,3i - 2,8i. Ten 2,0i je taková nevděčná motorizace u BMW, žere to jako 2,3i-2,8i a jede to hůř. Jediná výhoda je o pár stovek ročně nižší pojistka, na to ale sere pes :twisted: Sám mám taky papírově 2,0i a v autě je 2,5i :cool2: :wink:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Klubové ID: 1355
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od surfis »

MattyX píše:
Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)
316i až 328i maji stejnej chladič ;-)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#32 Příspěvek od Kami1 »

MattyX píše:
Ma_jk-Is píše:chci koupit papiry :) chci to mit oficos:)diky za zastani:)
přeboucháním vinka to moc ofico nebude :lol: spíš to udělej jako ofico přestavbu na 2.0 ;)
co výměna karoserie?
patriot píše:
Kami1 píše:Ma_jk-Is:
(V názvu tématu máš hrubku.)
:thumbsup: , jak to budeš řešit papírově?
To je překlep, né hrubka :wink:

Jinak ani já to nechápu, do toho bych nešel :nono: I kdybych ten M50B20 měl doma, radši ho prodám, něco doplatím a koupím 2,3i - 2,8i. Ten 2,0i je taková nevděčná motorizace u BMW, žere to jako 2,3i-2,8i a jede to hůř. Jediná výhoda je o pár stovek ročně nižší pojistka, na to ale sere pes :twisted: Sám mám taky papírově 2,0i a v autě je 2,5i :cool2: :wink:
přesněji řečeno tam má dva nedoklepy: ř a mezera :)

tu možnost určitě měl, ale jak jsem to pochopil, tak se mu prostě nechtělo překopávat spoustu věcí navíc
krejcia1
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Praha a Strakonice
Klubové ID: 2531

#33 Příspěvek od krejcia1 »

pragdejf píše:1) pruziny+tlumice vepredu
2) korekcni clen v palubce, aby ti to ukazovalo spravne otacky
3) pokud to mas od chladice az po diferak, tak to snad i pude.
4) EWS
5) hehm ehm ja si to nak moc nepamatuju, no na zbytek nakonec prijdes sam;-)
Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MattyX Moderátor »

2kami1 : výměna karoseri taky už není uplně jednoduchá , když sem se na to ptal stehlíka co ta kastle musí mít aby to šlo tak sem to vzdal... musi tam podobny znaky vinka jestli prvnich 7 či neco takového... on ale vymenil motor jenom takže zazadat o ofico prestavbu z 1.8is na 2.0 ;) muzes udelat i prestavbu na m3 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#35 Příspěvek od Kami1 »

prakticky jsou ty kastle stejný, ale v těch sedmi písmenkách je zakódovanej i typ motoru, takže asi jenom ta přestavba
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od icecold »

abych zbytečně nezakládal nový topic: mám možnost koupit pěknou 320i M50, ale do budoucna bych tam chtěl M52B28, co všechno bych potřeboval vyměnit a jestli by to mělo cenu? Díky :wink:
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od MattyX Moderátor »

icecold píše:abych zbytečně nezakládal nový topic: mám možnost koupit pěknou 320i M50, ale do budoucna bych tam chtěl M52B28, co všechno bych potřeboval vyměnit a jestli by to mělo cenu? Díky :wink:
jen motor , a chtělo by to zadní napravu celou (silenjsi poloosy + vetsi diff + kardan - 2.8 ma vetsi hardy spojku) ve predu mas vetrany kotouče na 2.0 velikost stejna ;) v zadu na 2.8 taky vetrany (2.0 ma plny ;) ) a pak s 2.8 zabudovat EWS ale to je zapojeni peti dratku ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od icecold »

dobře tak motor+elekrika zadní náprava a co převodovka?... Jinak myslím že ne STK by mi nepoznali že mám 2,8 misto 2,0 ne?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#39 Příspěvek od mequi »

Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od MattyX Moderátor »

mequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
ale picu pozna , pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni proste ;) ty motory jsou napohled pak uplne iodenticky! (M50 ma jen sirsi sani jinak tvarovany + v jinym miste otvor pro olej) samoze technickou to chce delat pak jakoze "jinym" zpusobem ;)
icecold píše:dobře tak motor+elekrika zadní náprava a co převodovka?... Jinak myslím že ne STK by mi nepoznali že mám 2,8 misto 2,0 ne?
převodovku pouzijes pravez 2.8 , ktera ma vetsi hradyspojku a pak prave proto i kardan ;) je to lepsi , da se pouzit i z 2.0 , ale tu velkou hardynu tam uz nedavali pro srandu kraliku :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět