Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 11.11.2010 09:24
od xSAFA
Mě teda otáčky při stisknutí spojky nikdy nevyletěly...

Napsal: čtv 11.11.2010 09:44
od noname
asi je to tím, že jsi dvakrát neměnil váhu jako já :lol: ty otáčky mě blbly, když jsem udělal třeba pokus s většíma vstřikama (jen tak, jestli se řj dokáže domluvit) po pár 10 km motor fungoval normálně, jen nechtěly hnedka padat otáčky po ubraní plynu, ale zase při přidání plynu to bylo docela mazec ta reakce :twisted: /// To znamená jen jedno, to, že otáčky vylítavají či jinak blbnou, je navině něco s řízením motoru, u mě je to momentálně a zase Vááááha :roll:

Napsal: čtv 11.11.2010 18:28
od BMWIIIPower
noname píše:
Kami1 píše:
Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
to je běžný u lidí, co neumí řadit
Nesouhlasím :) To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane :wink: jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají :roll:
Jasně,když je to studený,je to znát víc-právě těch 500,ale i ohřátý to je dost znatelný.

Napsal: čtv 11.11.2010 18:31
od BMWIIIPower
Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
Jasně,ale v záběru.Mi to dělá i na rovině,když nechám motor doběhnout do plynu.

Napsal: čtv 11.11.2010 18:38
od BMWIIIPower
To Kami1:
BMWIIIPower:
otáčky jsou závislý na plynu(!), tak nejdřív skontrolovat, vyčistit a namazat klapku plynu, bovden a panty v pedálu ( )
nevím jak je to řešený prakticky, ale při přeřazení je vhodný otáčky snížit a při podřazení zvýšit.

No,nejsem tupej,takže mám vše v O.K. stavu.Třeba na neutrál mi otáčky padaj normálně..Jinak u automatu určitě nepadnou otáčky než zařadí.Chová se podobně,jako když u manuálu zařadíš pod plynem.

Napsal: čtv 11.11.2010 18:46
od Kami1
noname píše:
Kami1 píše:
Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
to je běžný u lidí, co neumí řadit
Nesouhlasím :) To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane :wink: jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají :roll:
Dobře, odvolávám, co jsem napsal a tvrdím to, co píši nyní:
to je běžný u lidí, co neumí řadit a u pošahaných motorů
a v nízkých rpm při mínus dvaceti