Stránka 2 z 4
Napsal: stř 13.10.2010 18:26
od Streety
Paty píše:Streety píše:Sehnat ojnice i s pístama v celku z m54b30 je podle me nadlicky ukol, ale pokusit se o to muzes

Ale nejsem si jisty, jestli mezi horni uvrati a plochou vrchu motoru nebude zas moc velky prostor (moc velky spalovaci prostor)
No jestli jsou ojnice stejně velký jako u m50b25 jenom že jsou tvrdší, tak by nedosahovali k horní úvrati jako u org motoru,tam jde hlavně o ten K. poměr...
No ty prave stejne nejsou. Z m50b25 jsou delsi nez z m52b28 resp. m54b30
Napsal: stř 13.10.2010 18:47
od Paty
aha tak to potom jo,tak bych to udělal takto,ojnice bych dal kratší z m52b28 protože na ně jde největší tlak a písty bych nechal m50b25 už toto udělá sešup jako kráva.
Napsal: stř 13.10.2010 18:54
od Streety
Rikam..mas spoustu moznosti. Idealni je, ale to nevim odkud, sehnat si rozmery pistu, ojnic a klikovek techto motoru a pak vzajemne skladat a porovnavat.
Napsal: sob 16.10.2010 08:11
od Jurmi
A co skusit kompresor(procharger,supercharger).Jeho zástavba je mnohem snazší a určitě levnější.Myslím si,že to taky dá slušnej výkon.
Napsal: sob 16.10.2010 10:16
od Paty
kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc

Napsal: sob 16.10.2010 10:51
od MattyX
Paty píše:kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc

drahej není , taky přída hafo , a auto dokáže jezdit s relativně stejnou spotrebou a motor vydrzi daleko vic

Napsal: sob 16.10.2010 20:32
od Jurmi
Tak tak.MattyX má pravdu,stačí se na googlu podívat na pár videí.Že by 400 PS bylo na komprtesor málo?Cena se lyší,ale záleží na značce a rozsahu úprav.Taky záleží na jednotlivci,jak se rozhodne.Jedna věc je jasná,pokud to nemá turbo v serii,tak to polkne móóóc peněz a kompresor se montuje na seriovej motor.Já jsem pro kompresor a taky si foukne:-)
Napsal: ned 17.10.2010 18:48
od Paty
MattyX,Jurmi když myslíte,rozhodne motor s kompresorem (seriovej) 400koní nevydrží,protože i tak i tak tam ženeš vzduch pod tlakem!!!,tak je to jedno. když tam budu chtít dát kompresor tak je problem že zabírá spíš v menších otáčkách a vě větších potom strácí na výkonu

mají to mercedesy. Turbo od malejch otáček(rpm) moc nezabírá spíš až ve větších až je motor v tom správným tahu

) je to nakaždým co si tam dá, ale turbo je nejlevnější varianta jak zvednout o hodně výkon! když ho budu chtít zvednout takto komresorem tak se to vyšplhá na obrovskou částku skoro dvojnásobek:( Komresor taky zabírá docela dost místa
Já Jsem zastánce Turbo BOOST!!!
Jinak nic ve zlém a taky se to dá udělat tak hodně zdaru pokud se do tohoto chcete pouštět.
Koukni na to :
http://viewitem.eim.ebay.cz/BMW_9299_E3 ... 29526/item
toto sice není úplnej a to turbo stojí za velký nic,ale i toto by tam šlo napasovat a ta cena je přípustná,jenom ty svody jsou trochu moc dábelský

Napsal: ned 17.10.2010 22:13
od MattyX
promin , ale kvalita tohodle turbokitu bude presne tam kde se vyrobky z taiwanu nachazí
takovejch debat o turbech a nevim cem jeste tu uz bylo , z velke casti to zkonci jenom u polemizovani cobykdyby

jestli chces turbo , postav si 500 konovou 2.5 třebas

jen se ti tu nekdo snazi taktne naznacit ze nic neni jen tak

Napsal: ned 17.10.2010 23:09
od Paty
to je jasný že není nic jen tak,píšu tam i že to turbo stojí za nic přečti si to pořadně.
Napsal: ned 17.10.2010 23:13
od MattyX
Paty píše:to je jasný že není nic jen tak,píšu tam i že to turbo stojí za nic přečti si to pořadně.
no nejen turbo ale všechno uplně! tolik stoji jenom svody kdyz si je nechas kvalitne svarit

natoz co ten zbytek pak

jestli mas doma zbytecnych 25 koliku tak bez do toho

budes asi prvni co to riskne

Napsal: ned 24.10.2010 02:10
od Pů
Na M50 bych se turbo nebál dát, je to kus litiny. Však z M50 berou vnitřnosti a dávaj to do M20 bloků a v pohodě to drží 0,8-1bar.

Napsal: stř 27.10.2010 17:45
od Paty
Pů píše:Na M50 bych se turbo nebál dát, je to kus litiny. Však z M50 berou vnitřnosti a dávaj to do M20 bloků a v pohodě to drží 0,8-1bar.

a tady na to jsi přišel jak? jenom mě to zajímá

Napsal: stř 27.10.2010 20:57
od Foldas
prolez německý stranky a pochopíš
Napsal: stř 08.12.2010 12:19
od Paty
co jste udělali s ECU?
Jak je upravená?
Nebo jste tam dali jinou programovatelnou?
Kde jste to sehnali?
Napsal: stř 08.12.2010 16:47
od Streety
V Polsku na allegru zkus zadat ECU Master. Vyrabi se v provedenich DET I-III. Je to vlastne ojebavac RJ. Je k tomu i CD s programkem. Zda se mi za si tam muzes nastavit az 3 mapy, ale nejsem si presne jisty. Kdyz budes hledat tak o tom najdes vice.
Napsal: stř 08.12.2010 17:39
od MattyX
postaci megasquirt tak jak ma DC s tim ze musis jeste k tomu pouzit neco tedka nevim co (ale vis jak 6 valcu je po to moc

) idealka je plne programovatelna jednotka se sirokopasmou lambdou ktera zvladne naprosto vše

ale cena je nekde jinde

Napsal: stř 08.12.2010 18:23
od Streety
Tak tak. Jen ta lambda tusim 5000kc

Napsal: stř 08.12.2010 21:40
od Paty
stejnak tu lambdu musíš mít i s tím ECU Mastrem...
Napsal: čtv 09.12.2010 01:08
od MattyX
Paty píše:stejnak tu lambdu musíš mít i s tím ECU Mastrem...
to da rozum ze s tou lambdou ta jedno musí umět pracovat
