Stránka 2 z 4

Napsal: stř 13.10.2010 18:26
od Streety
Paty píše:
Streety píše:Sehnat ojnice i s pístama v celku z m54b30 je podle me nadlicky ukol, ale pokusit se o to muzes :wink: Ale nejsem si jisty, jestli mezi horni uvrati a plochou vrchu motoru nebude zas moc velky prostor (moc velky spalovaci prostor)


No jestli jsou ojnice stejně velký jako u m50b25 jenom že jsou tvrdší, tak by nedosahovali k horní úvrati jako u org motoru,tam jde hlavně o ten K. poměr...


No ty prave stejne nejsou. Z m50b25 jsou delsi nez z m52b28 resp. m54b30

Napsal: stř 13.10.2010 18:47
od Paty
aha tak to potom jo,tak bych to udělal takto,ojnice bych dal kratší z m52b28 protože na ně jde největší tlak a písty bych nechal m50b25 už toto udělá sešup jako kráva.

Napsal: stř 13.10.2010 18:54
od Streety
Rikam..mas spoustu moznosti. Idealni je, ale to nevim odkud, sehnat si rozmery pistu, ojnic a klikovek techto motoru a pak vzajemne skladat a porovnavat.

Napsal: sob 16.10.2010 08:11
od Jurmi
A co skusit kompresor(procharger,supercharger).Jeho zástavba je mnohem snazší a určitě levnější.Myslím si,že to taky dá slušnej výkon.

Napsal: sob 16.10.2010 10:16
od Paty
kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc :wink:

Napsal: sob 16.10.2010 10:51
od MattyX
Paty píše:kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc :wink:


drahej není , taky přída hafo , a auto dokáže jezdit s relativně stejnou spotrebou a motor vydrzi daleko vic ;)

Napsal: sob 16.10.2010 20:32
od Jurmi
Tak tak.MattyX má pravdu,stačí se na googlu podívat na pár videí.Že by 400 PS bylo na komprtesor málo?Cena se lyší,ale záleží na značce a rozsahu úprav.Taky záleží na jednotlivci,jak se rozhodne.Jedna věc je jasná,pokud to nemá turbo v serii,tak to polkne móóóc peněz a kompresor se montuje na seriovej motor.Já jsem pro kompresor a taky si foukne:-)

Napsal: ned 17.10.2010 18:48
od Paty
MattyX,Jurmi když myslíte,rozhodne motor s kompresorem (seriovej) 400koní nevydrží,protože i tak i tak tam ženeš vzduch pod tlakem!!!,tak je to jedno. když tam budu chtít dát kompresor tak je problem že zabírá spíš v menších otáčkách a vě větších potom strácí na výkonu :( mají to mercedesy. Turbo od malejch otáček(rpm) moc nezabírá spíš až ve větších až je motor v tom správným tahu :)) je to nakaždým co si tam dá, ale turbo je nejlevnější varianta jak zvednout o hodně výkon! když ho budu chtít zvednout takto komresorem tak se to vyšplhá na obrovskou částku skoro dvojnásobek:( Komresor taky zabírá docela dost místa :(
Já Jsem zastánce Turbo BOOST!!!
Jinak nic ve zlém a taky se to dá udělat tak hodně zdaru pokud se do tohoto chcete pouštět. :wink:
Koukni na to : http://viewitem.eim.ebay.cz/BMW_9299_E3 ... 29526/item
toto sice není úplnej a to turbo stojí za velký nic,ale i toto by tam šlo napasovat a ta cena je přípustná,jenom ty svody jsou trochu moc dábelský :lol:

Napsal: ned 17.10.2010 22:13
od MattyX
promin , ale kvalita tohodle turbokitu bude presne tam kde se vyrobky z taiwanu nachazí :lol:

takovejch debat o turbech a nevim cem jeste tu uz bylo , z velke casti to zkonci jenom u polemizovani cobykdyby :) jestli chces turbo , postav si 500 konovou 2.5 třebas :lol: :lol: jen se ti tu nekdo snazi taktne naznacit ze nic neni jen tak :lol:

Napsal: ned 17.10.2010 23:09
od Paty
to je jasný že není nic jen tak,píšu tam i že to turbo stojí za nic přečti si to pořadně.

Napsal: ned 17.10.2010 23:13
od MattyX
Paty píše:to je jasný že není nic jen tak,píšu tam i že to turbo stojí za nic přečti si to pořadně.


no nejen turbo ale všechno uplně! tolik stoji jenom svody kdyz si je nechas kvalitne svarit ;) natoz co ten zbytek pak ;) jestli mas doma zbytecnych 25 koliku tak bez do toho :) budes asi prvni co to riskne :D

Napsal: ned 24.10.2010 02:10
od
Na M50 bych se turbo nebál dát, je to kus litiny. Však z M50 berou vnitřnosti a dávaj to do M20 bloků a v pohodě to drží 0,8-1bar. :driver:

Napsal: stř 27.10.2010 17:45
od Paty
Pů píše:Na M50 bych se turbo nebál dát, je to kus litiny. Však z M50 berou vnitřnosti a dávaj to do M20 bloků a v pohodě to drží 0,8-1bar. :driver:


a tady na to jsi přišel jak? jenom mě to zajímá :) :wink:

Napsal: stř 27.10.2010 20:57
od Foldas
prolez německý stranky a pochopíš

Napsal: stř 08.12.2010 12:19
od Paty
co jste udělali s ECU?
Jak je upravená?
Nebo jste tam dali jinou programovatelnou?
Kde jste to sehnali?

Napsal: stř 08.12.2010 16:47
od Streety
V Polsku na allegru zkus zadat ECU Master. Vyrabi se v provedenich DET I-III. Je to vlastne ojebavac RJ. Je k tomu i CD s programkem. Zda se mi za si tam muzes nastavit az 3 mapy, ale nejsem si presne jisty. Kdyz budes hledat tak o tom najdes vice.

Napsal: stř 08.12.2010 17:39
od MattyX
postaci megasquirt tak jak ma DC s tim ze musis jeste k tomu pouzit neco tedka nevim co (ale vis jak 6 valcu je po to moc :) ) idealka je plne programovatelna jednotka se sirokopasmou lambdou ktera zvladne naprosto vše :) ale cena je nekde jinde :)

Napsal: stř 08.12.2010 18:23
od Streety
Tak tak. Jen ta lambda tusim 5000kc 8)

Napsal: stř 08.12.2010 21:40
od Paty
stejnak tu lambdu musíš mít i s tím ECU Mastrem...

Napsal: čtv 09.12.2010 01:08
od MattyX
Paty píše:stejnak tu lambdu musíš mít i s tím ECU Mastrem...



to da rozum ze s tou lambdou ta jedno musí umět pracovat :lol: