Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
tupé rány ze zadu e36 coupe
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Bydliště: OtrokovicE
- Kontaktovat uživatele:
emtrojak píše:Ja ho mam vysunute o centimetr.. Tak nevim..
nejde o vysunuti,ale to kolo se ti viditelne pri rozjezdu,zarazeni,ostrem seslapnuti plynu normalne vyhne do strany.. ale to ty nezjistis kdyz vtom aute sedis,normalne z 0 skus zaradit 1jak pri rozjezdu,a pustit spojku jak kdybys chtel hrabat,jestli se ti to pohne + rana,tak hledej problem na 90procent jak sem psal..
Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.
Jedna se o E36 318is M44
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.
Jedna se o E36 318is M44
Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.
Jedna se o E36 318is M44
Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta.
_stalker_ píše:Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.
Jedna se o E36 318is M44
Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím

Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.
Jedna se o E36 318is M44
Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím
