Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tupé rány ze zadu e36 coupe

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#21 Příspěvek od emtrojak »

Ja ho mam vysunute o centimetr.. Tak nevim..
torpi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá boleslav
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od torpi »

u mě všechno sedí , nic volnýho
Wmko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Bydliště: OtrokovicE
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Wmko »

emtrojak píše:Ja ho mam vysunute o centimetr.. Tak nevim..

nejde o vysunuti,ale to kolo se ti viditelne pri rozjezdu,zarazeni,ostrem seslapnuti plynu normalne vyhne do strany.. ale to ty nezjistis kdyz vtom aute sedis,normalne z 0 skus zaradit 1jak pri rozjezdu,a pustit spojku jak kdybys chtel hrabat,jestli se ti to pohne + rana,tak hledej problem na 90procent jak sem psal..
torpi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá boleslav
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od torpi »

a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#25 Příspěvek od JIP »

torpi píše:a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe

Ví...ETK... :wink:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#26 Příspěvek od Killca »

JIP píše:
torpi píše:a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe

Ví...ETK... :wink:

vlevo v menu BMWKLUBU mas etk online, doporucuju dvojku, je hezci a prehlednejsi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
xMart
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 17.01.2007 01:00
Bydliště: Praha, vychodní čechy
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od xMart »

Mel jsem podobny problem , za jizdy se obcas ozvala tupa rana jako kdyz nekdo bouchne dospodku kladivem.
Diky tomuto foru jsem nasel pricinu - uvolnene paknicky parkovaci brzdy.

diky : )
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#28 Příspěvek od Dabler »

kolik mas nalitano s autem? difec moc neodchazi, casto jsou to ty pakny rucni brzdy. pak me jeste napada vycakanej tlumic ma to podobny zvuk.
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Hagen »

Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#30 Příspěvek od _stalker_ »

Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta.
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#31 Příspěvek od _stalker_ »

_stalker_ píše:
Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím
:wink:
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#32 Příspěvek od _stalker_ »

Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím :wink:
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od Hagen »

Tak problém vyřešen! :lol: Byl to povolený šroub z diferáku, takže sebou mlátil. Dotáhnuto a už je všechno dobré :)
Odpovědět